Onko tämä liian pieni penis?

Epätoivoinen!

Hei! Olen 13 vuotias poika ja olen miettinyt, että onko minun penikseni pieni tähän ikään. Murrosikä on n.50% valmiina ja karvoitustakin on. Spermaakin tulee aika paljon. Mutta tässä on mitat:

Stondiksessa: 11.5cm

Levossa: 7cm

Paksuus: noin 3.8cm

Vastatkaa kiios!

PS. Ei ole trolli.

31

2551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoinen!

      Ja ympäriltä se on 10cm

    • Boy♥Boy SoWhat

      Itelläni oli 13v. täyttäneenä 13cm, ja nytkun oon 15v. on 15cm :D
      Mut kyllä se kai siitä vielä kasvaa, ja sitäpaitsi jo tuonkin pitusella pärjäis. Suomalaisten miesten keskiarvo on 13,3cm, eli oot jo aika lähellä :D
      Voimia sulle vaan xD

    • Itken. Miksi 13 vuotiaat jakaa peniksen mittojaan tälläsillä pervojen palstoilla?

      1. Olet vielä lapsi. Älä mieti sitä penistäs, kyllä sie pääset leikkimään sillä vielä vanhempana ihan tarpeeks.
      2. Se joko kasvaa, tai ei kasva. Murrosikä on miehillä harvoin 13v edes alkanut kunnolla, joten älä hätäile...
      3. Koolla ei ole väliä. Tai ei pitäisi olla, mutta monelle on.

      • Koska he ovat epävarmoja? Tuon ikäinen sitä penistään juuri miettii, turha sitä koittaa kieltää. Koolla ei ole väliä lisääntymisen kannalta. Eri asia kun puhutaan toisen ihmisen tyydyttämisestä.


      • asdfghjhjjk

        Oletko nainen, vai etkö oikeasti tiedä miesten kehityksestä mitään?


      • mika3171

    • todella iso

      Sullahan on jo melekin aikuisen mitoissa. Suomessa keski koko on vähän päälle 12cm ja ympärys 10cm.
      Aika monella aikuisella miehelläkään ei ole noin isoa ja sä oot kuitenkin vasta 13v.

      Sulla on levossa 7cm ja voin sanoa, että itse olen 25 vuotias ja mulla on erektiossa 7,5cm pitkä ja 2cm paksu eli 6cm ympärys.
      Eli sulla on levossa jo melkein saman kokoinen kuin mulla erektissa !! : /

      Itse olisin todella tyytyväinen tuon kokoiseen.

      • Tyttöset

        Naurettavan pieni, ei kelpaa...


      • Hevonmitoissa

        Hyh 7 senttii :D iha vitun pieni.
        Oot vielä neitsyt kylläkin etkä ikinä pääse pukille jos et hanki horse poweria horse power.fi


    • fjhrccrhexhfchexex

      Omani on 16cm stondiksessa, ja olen 13v... mutta en tiennyt että minulla on sitten näinkin "iso" :O

      • asdfdfjfsmn

        Ei pitkä tarkoita isoa, ympärysmitta on ratkaisevampi


      • 14v jätgä
        asdfdfjfsmn kirjoitti:

        Ei pitkä tarkoita isoa, ympärysmitta on ratkaisevampi

        Paksuus on tärkeämpi,sillä paksu penis hieroo yhdynnässä klitoriksen huppua


      • Paskapuhetta2w

        Kusetusta ! Sulla ei voi olla 16 senttinen penis 13 vuotiaana . Sulla on vaan joku 2 senttinen ja tuut tänne kohottaa omatuntoas sillä , että väität että sulla on iso . Oon ite 13 ja kokoa löytyy ehkä levossa 10 senttii ja stondiksessa ehkä jotai 15 .


      • Kk__
        Paskapuhetta2w kirjoitti:

        Kusetusta ! Sulla ei voi olla 16 senttinen penis 13 vuotiaana . Sulla on vaan joku 2 senttinen ja tuut tänne kohottaa omatuntoas sillä , että väität että sulla on iso . Oon ite 13 ja kokoa löytyy ehkä levossa 10 senttii ja stondiksessa ehkä jotai 15 .

        Miksei voi olla? Onhan mullakin mulkku ja iso onkin.


    • tisk1

      minun penis on vain 2.78cm mutta se ehtii kasvaa varmaan vielä ps olen 6vee

    • himpo

      Olen tyttö ja musta kuulostaa todella hyvältä :)

    • Juuso_Juusto

      Juu sul on liian pieni ite oon 14 ja mul on 17 cm

    • tyttö15vvv

      Peenis :3

    • sopivankokonen

      Kuka pervo näitä neljä vuotta! vanhoja juttuja kaivaa esiin eiköhän pojalla ole jo pippeli kasvanut.

      • Miika13jaSanteri15

        Miksi pervo? Eikö ole enää 13v poikia jolla omasta mielestä pieni?
        11,5cm on hyvänkokoinen kyrpä sen ikäiselle ja ei sen ikäisillä kovinkaan monella ole isompaa. Treeneissä näet alastomia kavereitani 13-15v poikia ja eikä minunkaan kyrpä ole kuin 10,5cm ja vähän karvaa, olisko velttona 5-6cm ohut nakinpuolikas :) eipä jokaisella 15v ole karvoja ja muutamilla on samaa kokoa kuin minulla. Kyllä treeneissä usein näkee pojilla seisovan, joskus siitä keljuillaan ja sanotaan homoksi ja leikisti jotkut yrittää panna pyllyyn, usein onkin ollut tapana silloin sopia treffit liekkimielessä ja jollaikin pojilla on onnistanut saada jotain hauskaa tehtyä kaksistaan, meitä on usein 30-40 poikaa samaan aikaan treeneissä ja tiedän useamman pojan jolla ollut seksiä poikien kanssa ja en ole itsekään ollut ilman sitä, on vaki treenikaveri 15v jonka kanssa tämä kirjoitettiin. Eikä muuten heterotkaan ole kiusaantuneita ovat ihan leikeissä mukana ja taputtelevat toisia poikia pyllylle ja sanovat sulla hyvä pylly olisi kiva panna, muutamat ovatkin kokeilleet.
        Ja kaikki tietävät ketkä ovat mitäkin ja leireillä on iltaisin ja öisin usein pojilla panoja.
        Ihan kaveriporukassa ollan sopivittu ettei kerrota kuka on homo, koska suurin osa on homostelleet jossakin määrin. On minuakin hetero taputellut pyllylle ja pussannut minua, minäkin taputtelin sen pyllyä.


      • saakuvitella

        Tämä on jonkun aikuisen seksifantasia.


      • Miika13jaSanteri15 kirjoitti:

        Miksi pervo? Eikö ole enää 13v poikia jolla omasta mielestä pieni?
        11,5cm on hyvänkokoinen kyrpä sen ikäiselle ja ei sen ikäisillä kovinkaan monella ole isompaa. Treeneissä näet alastomia kavereitani 13-15v poikia ja eikä minunkaan kyrpä ole kuin 10,5cm ja vähän karvaa, olisko velttona 5-6cm ohut nakinpuolikas :) eipä jokaisella 15v ole karvoja ja muutamilla on samaa kokoa kuin minulla. Kyllä treeneissä usein näkee pojilla seisovan, joskus siitä keljuillaan ja sanotaan homoksi ja leikisti jotkut yrittää panna pyllyyn, usein onkin ollut tapana silloin sopia treffit liekkimielessä ja jollaikin pojilla on onnistanut saada jotain hauskaa tehtyä kaksistaan, meitä on usein 30-40 poikaa samaan aikaan treeneissä ja tiedän useamman pojan jolla ollut seksiä poikien kanssa ja en ole itsekään ollut ilman sitä, on vaki treenikaveri 15v jonka kanssa tämä kirjoitettiin. Eikä muuten heterotkaan ole kiusaantuneita ovat ihan leikeissä mukana ja taputtelevat toisia poikia pyllylle ja sanovat sulla hyvä pylly olisi kiva panna, muutamat ovatkin kokeilleet.
        Ja kaikki tietävät ketkä ovat mitäkin ja leireillä on iltaisin ja öisin usein pojilla panoja.
        Ihan kaveriporukassa ollan sopivittu ettei kerrota kuka on homo, koska suurin osa on homostelleet jossakin määrin. On minuakin hetero taputellut pyllylle ja pussannut minua, minäkin taputtelin sen pyllyä.

        Kyl joskus kaverit koittaa🍆🍑


    • Oon 10v ja miettiny et onko mulla liian pieni penis. Se on löysänä 4cm ja stondiksessa 5.9 cm onko normaalia? PS. Ei oo trollaus. Pliis kommentoikaa..

    • Moi! Olen 10v poika, ja en tiedä onko penikseni liian pieni vai iso. Toivon että se ois aika iso. Mutta se on löysänä 4cm ja stondikses 5.9cm. Onko normaalii
      Ps ei oo trolli voitteko kommentoida

    • Anonyymi

      Onko minun penikseni liian pieni olen 12 lepotilassa 4cm ja urheillessa 8cm

      • Anonyymi

        Iha normaali


    • Anonyymi

      oon itekkin miettiny onko liian pieni levossa 2cm stondiksessa 4.5cm paksuus 3.7cm

    • Anonyymi

      50% valmiina öö mitä

    • Anonyymi

      Minulla on normi pituus, mutta todella paksu kalu. Toistaiseksi morsiamet ovat tykänneet. Tekee hyvää itselle sekä morsianehdokkaille

    • Anonyymi

      on ihan liian pieni, käy poistattamassa ja ala tytöksi

    • Anonyymi

      tuon ikäisellä mitään penistä ole, pippeli se on

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe