Millainen paikka on Mustan Korpin Saluuna?
Tarvaalan menomesta
29
3624
Vastaukset
- .......
Korppeja ja kuolaavia vanhoja poikia
- skijumppi
Talviaikaankin auki? Menoa talvella?
- .........
skijumppi kirjoitti:
Talviaikaankin auki? Menoa talvella?
Hitto mitä juntteja
- janoinen2
......... kirjoitti:
Hitto mitä juntteja
Miksi Tarvaalan baari on kiinni ?
- Kyläläinen
janoinen2 kirjoitti:
Miksi Tarvaalan baari on kiinni ?
Mikä on Mustan Korpin kohtalo?
- qwertasd
Koska keväthanget ovai niin kirkkaat, että Mustan Korpin saluuna aukeaa ?
- Anonyymi
Just
- ehehee
Konkassa kun huomasivat että kassassa pelkkää oravannahkaa
- 17+12
Koirat häiritsevät maksavia asiakkaita
- utelias12345
17+12 kirjoitti:
Koirat häiritsevät maksavia asiakkaita
Omistajan koiratko häiritsevät?
- vuh,vuh!
utelias12345 kirjoitti:
Omistajan koiratko häiritsevät?
Pysy poissa jos pelkäät koiria reppana!
- sdwh
Kuinka kauan paikka on auki syksyllä?
- Passing by
Hiljaista on viikonloppuisin.
- asdfdfg
Ohi olen joskus ajanut ja en silloin sisälle viitsinyt mennä, onko kyseinen paikka vielä auki?
- By Passing
Miksi Mustan Korpin saluuna on kiinni, lopullisestiko ?
- Menthooli
Korppi siirtyy talvi unille 07.01. lähtien eli viimeinen aukiolopäivä on tänään 06.01. Palaamme kevät auringon myötä talviunilta t. Titta
Korppi siirtyy talvi unille 07.01. lähtien eli viimeinen aukiolopäivä on tänään 06.01. Palaamme kevät auringon myötä talviunilta ;-) t. Titta- baarikärpänen123
Eli kesällä olis auki?
- Kanta-asiakas
Kaikille epäilijöille, tervetuloa Korppiin! Tällaisia paikkoja ei isoista cityistä löydy. Mies voi lähteä korpista mutta korppi ei lähde miehestä.
- En_uskaltais_mennä
Veikkaan, että siellä saa moraa kylkeen aika helposti. Ei ole nössöjä varten tuo räkälä.
- gbj
Muutaman kerran paikassa käynyt. Moraa en ole nähnyt. Mutta jos koirista tykkäät niitä pyörii jaloissa.
- sdffghj
Menkää tarvaalaan ja työntäkää korppi perseeseen
- GalileoGalilei
Äitillas oli korppi perseessä kun sua synnytti ja isälläs on vieläkin!
- JABE2
Laukaan paras baari! Aivan mahtava henkilökunta. .. Kiitos!
- Anonyymi
Roistojen paikka.
- Anonyymi
Varsinkin omistajat. Täysiä roistoja, onko hevosmiehiin luottamista? Ei todellakaan. Välttäkää hyvät ihmiset tätä paikkaa.
- Anonyymi
Olin eilen paikalla ja siellä käytiin iso tappelu
Joku iso kaksimetrinen mustalainen pakotti jonkun naisen imemään munaansa
Ja joku Vihtavuorelainen maanmittaaja iski baarimikon samaan aikaan tajuttomaksi- Anonyymi
Urmas Uusmaa ja Tapsa Hagert
- Anonyymi
Minä kävin aikoinaan pari kertaa ko. baarissa, oli siellä muistaakseni karaokekin ja lauloin muutaman kappaleen. En juuri muista asiasta muuta, koska olin niin humalassa. Nyt olen ollut jo uskossa monta vuotta, enkä käytä enää viinaksia, vaikka poliisit puhalluttavat usein minua, tulos on 0 myös huumeseulonnoissa. Minulla on kesämökki Tarvaalassa.
- Anonyymi
Ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702