Hei! Oon nyt vuoden jo miettinyt ja salaa haaveillut vaihto vuodesta, tai ees jaksosta. Tietääköhän kukaan että onka ammattikoulun pinta-käsittely alalta mahollista vaihtaa? ja jos onn, onko jotain tiettyjä maita?
ISO KIITOS
ammattikoululainen ulkomaille?
avuton -.-
2
138
Vastaukset
- apudonan
Amislaiset voi lähteä vaihtoon ainakin YFU:n kautta. En usko että maissa on rajoituksia mutta siinä maassa et ehkä mene amikseen vaan lukioon. Kysy tuolta YFU:sta miten se toimii. Meidän tuttujen poika oli amiksesta vaihtarina.
- Jss
Vaihtoon ei pääse jokaisesta ammattioppilaitoksesta, mutta työharjoittelun voi yleensä suorittaa ulkomailla. Aiheesta kyllä yleensä infotaan koululla.
OSAO esimerkiksi tukee ammattiin opiskelevien kansainvälistä työharjoittelua rahallisesti.
Kysy koulultasi, tietävät parhaiten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait263160Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3843Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3720Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha36624Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559- 41550
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3539- 40531