jos vetämään pääsee vain yks tai kaks kertaa viikossa niin miten voisi muina päivinä antaa koiralle raskasta liikuntaa? Kesäisin pyöräillään joka päivä yms, mutta talvella se ei oikein onnistu. Tiet on täällä päin myös hiekotettu joten pulkan yms vetäminen ei oikein onnistu. Itse jos lähden koiran kanssa juoksemaan niin koira ei kuitenkaan pääsisi menemään tarpeeksi lujaa..
miten liikutatte huskya talvisin?
liikuntaatalvellakin
2
174
Vastaukset
- tottakaihan sitä
voi polkea pyörää talvellakin :P nastarenkaat vaan ja menoks!
- Huskyfan
Selkäreppu toimii, ne maksaa 15-50euroa.
Selkäreppuihin laitetaan yleensä vesipulloja jolloin siitä repusta tulee raskas....cesar myös käyttää sitä yleensä koirille, jotka vetää ja on energisii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564