mistä tuohon http://www.proairsoft.com/acatalog/info_16867.html
aseeseen hyväsilencer
ASG Mp5a4
21
185
Vastaukset
En oo varma saiko tuohon mitään änkkää. Oliko tossa kierteet?
- multir
En tiiä mut eiks toho vois jostai saada adapteri?
multir kirjoitti:
En tiiä mut eiks toho vois jostai saada adapteri?
No jos siinä ei ole kierteitä niin siihen ei saa änkkää.
- multir
mist näkee mitkä kierteetsiin o tai ylipäätään onks siinniitä?
- multir
ok
EIpä näytä olevan kierteitä mutta veikkaan että tuohon saa MP5 pikakiinnitteisen änkän tai adapterin kautta tavallisen.
- multir1
finsoftvoitkoslaittaa jonku adapteeri
pika kiinniteiset maksaa se verran paljon - multir
sis linkin
- hhgtr
Eikö tuo ole tarkoitettu vain sd-malleihin, siis niihin joissa on ns. kiinteä vaimennin?
hhgtr kirjoitti:
Eikö tuo ole tarkoitettu vain sd-malleihin, siis niihin joissa on ns. kiinteä vaimennin?
No tuo menee siihen pikakiinnitykseen.
- hhjk
finsoft kirjoitti:
No tuo menee siihen pikakiinnitykseen.
Niin mihin pikakiinnitykseen? Se pikakiinnitys löytyy vaan kiintovaimennetuista malleista eikä toi kyseinen ole vaimennettu.
- airsoftkettu
katoppas se sun toinen keskutelu samasta aiheesta, laitoin sinne infot jo monta tuntii sitte....
- softaaaja 69
onko toi ase hyvä ja tehokas
- softaaja 69
kestääkö se ? onko järkevä ostaa se
- Karvainenkirahvi
Mä en honaa änkkii miks te hankitte sellasii menee turhaan rahaa
- huoh????
perustelu???
- somebody
Todella harva äänenvaimennin toimii sähköaseissa.
- Mp5 mies
somebody kirjoitti:
Todella harva äänenvaimennin toimii sähköaseissa.
Laittaisin silun vain näkösuojaksi jos pidentää alkuperäistä putkea. Ei sillä oikein muuten mitään tee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394