Mitä mieltä tyylistäni.

17-poika

Eli tyyliini kuuluu kauluspaidat ja farkut. Arkena pidän 1-2 ylänappia auki kauluspaidasta ja juhlissa napitan ylös asti. En paljoa vaihtele siitä. Kauluspaidan väri ja farkut vaihtuvat muutaman kerran viikossa ja talvisin kauluspaitojen hihat pitenevät. Kun lenkkeilen tai olen salilla käytän kropan muotoa mukailevaa t-paitaa ja ferkkareita.

Kengät ovat salilla lenkkarit mutta muuten sellaiset kovat kävelykengät http://www.huuto.net/kohteet/finnlady-mustat-nahkaiset-kavelykengat--35-/281750068 Tämän tyyppiset.

Sitten kun kelit kylmenevät niin käytän trench takkia http://www.ebay.com.au/itm/Mens-Trench-Coat-Slim-Winter-Warm-Long-Jackets-Outwear-Double-Breasted-Overcoat-/140868142186 tuon näkoistä. Sitten hanskat ovat tämän näköiset http://www.kekale.fi/juhani-mutka-kasineet-29949.html Sitten talvella samanlaiset mutta niiden sisällä on turkisvuoraus. Kovilla pakkasilla minulla on pitkä ja paksu kaulaliina jonka solmin kaulan ympärilleni ja jätän takin alle.

Hattua en käytä kuin talvisin ja se on sellainen venäläinen karvahattu http://www.dhgate.com/store/product/men-s-russian-hats-raccoon-genuine-winter/128634899.html

Mikä koruihin tulee niin minulla on joko tavallinen ketju kaulassa tai (kuten nyt) keraaminen musta hammas ketjun päässä. Joskus käytän rippiristiäni.

Elikkä siis minkälaista mielipidettä antaisitte. Jos näkisitte näin pukeutuneen kaverin tulevan vastaan niin millä silmällä katsoisitte?

12

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rölli666

tldr

• 17-poika

Mutta silti jaksoit kommentoida ettet jaksanut lukea. / : )

• Metalismygod

Ei mun makuun ollenkaan. Toi hattu menee jo vähän yli, liian "siisti" takki (tykkään rennosti pukeutuvista pojista) ja liian jotenki hienostunut tyyli. Kyllä toi varmaa iha hyvn emnis ilma hattuu.

• 14vuotiasnaisihminen

Saisit multa ainakin arvostusta - sun tyylisiä näkee harvoin! :)

• 17-poika

Entäs mitä mieltä mun alushousuista? Nahkainen naru pakaroiden välistä, ja
        edessä niittejä täynnä oleva kyömy. Poikakaverini ainakin käy kuumana.

• 17-poika
        17-poika kirjoitti:

Entäs mitä mieltä mun alushousuista? Nahkainen naru pakaroiden välistä, ja
        edessä niittejä täynnä oleva kyömy. Poikakaverini ainakin käy kuumana.

Aika homo ja omasta mielestäni aika ruma tyyli minuun verrattuna.

• lollerolol
        17-poika kirjoitti:

Aika homo ja omasta mielestäni aika ruma tyyli minuun verrattuna.

Aloittaja käy keskustelua itsensä kanssa :D

• unique

Jos näkisin jossai nii miettisin et haluisin tutustuu lähemmin ^^ on hienoa uskaltaa olla omantyylisensä!! :D

• (y)kkk

Onks pitkät kauluspaidat ja löysät farkut jos on ni on vitun cool tyyli jos ei ni silti kyl iha hyvä tyyli. =D

• 17-poika

Ei löysiä farkkuja, eikä pillifarkkuja vaan siltä väliltä : )

Kauluspaidat ovat ihan normaaleja kauluspaitoja.

• ppppp

nam ;) hattu on kyl vähä.. erilainen mut sehän on kyl vaa hyvä asia.. :D takki ja hanskat on tosi kivat, samoin kengät :) tykkään!

• 44564

Tuota hattua en välttämättä pitäisi, mutta muuten oikein hyvä. Ei 17-vuotiaan kannata käyttää 15-vuotiaille tarkoitettuja rytkyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      264
      1957
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      42
      1781
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1689
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1419
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      79
      1294
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1264
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1243
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      217
      1112
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      55
      1097
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      162
      965
    Aihe