16 v pojan tyttöystävä ongelma

poika972

Moro!

Oon 16 v poika ja en tiiä mikä on ongelmana ku haluisin tyttöystävän mut sitä ei meinaa oikein löytyä :/ et jos voisitte antaa vinkkia et miten pitäs olla ja sanokaa miltä nää teijän miesmakuu kuulostas!

Oon 176cm pitkä noin 70kg (ei ylimäärästä), tummahiuksine vihreesilmäne salibandyn pelaaja ja soitan pianoo.
oon iha hyvässä kunnossa lihasmassalta
lyhyet hiukset ja pistän aina keskeltä pystyy ja tyyli on semmone et löytyy siistejä farkkuja, semmoset siistit iha vähä römpöttävät, ja kauluspaitoja ja kaikkee löytyy

Luonteelta:
Oon hauska puhelias hymyilevä, kuulemma hyvä puhumaa vähä syvällisemmistäki asioista ja tykkään hirveesti jos voin puhua tosissaa jonku kaa! tykkään heittää läppää paljon! aika itsekriittine ja en todellakaa itsevarma ku ei oo yhtäkää tyttöystävää takana!

Kiitti jo etukätee!

36

2430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • midnight_shadow

      Kyl sä mulle kelpaisit :o

    • Oot ihana

      Kyl sää mulle kelpaisit :)

      • cupcakexoxo

        Kyl kelpaisit!


    • kiinostunut_

      Mulle myös! ;) missä asut ?

    • jfkfkfkfkd

      Kyll toi mulle kelpais:P kelpaako juttuseura?

      • jeesvaan

        No todellakin kelpais :) kikkailla voi jos kiinnostaa ..:) kik: jihuu96


    • poika972

      tota kuopiossa asun! ja ei oo kikkiä sori :D Mut siis en oo ollu kenenkää kaa enne enkä mitää nii en oikein tiiä mitenkä ihmeessä semmone kunnolline tyttö löytyis joka ois sit kiinostunu itsetäniki! kaikki on semmosia et vaa jotkut rentut kiinostaa... vituttaa :D ja jos vaa viititte nii miten ihmeessä voin mennä tutustumaa johonki ilma et nolaiisn ihteni iha täysi? :D

      • _96_96_

        Tuut meijän singstarbileisiin ;)


    • poika972

      nii kenenkä? :D ja missäs päi ne on?

      • _96_96_

        Meijän ja Kuopion lähell ;)


      • poika972
        _96_96_ kirjoitti:

        Meijän ja Kuopion lähell ;)

        juu no en taia tulla kummsikaa :D


      • hbhufbbjjklf
        poika972 kirjoitti:

        juu no en taia tulla kummsikaa :D

        Nössö :D


      • poika972
        hbhufbbjjklf kirjoitti:

        Nössö :D

        tiiän :D


      • gjygk
        poika972 kirjoitti:

        tiiän :D

        Ja siinä oli se vastaus miks sulla ei oo tyttöystävää ;-))


      • poika972
        gjygk kirjoitti:

        Ja siinä oli se vastaus miks sulla ei oo tyttöystävää ;-))

        kyl mä yleensä lähtisin mukaa jonnekki pippaloihi mut en jaksa minkää suomi24 singstarbileisii ketä en tunne ja luultavasti pelkkää pelleilyä :D


      • lgjdjdkfjrl96
        poika972 kirjoitti:

        kyl mä yleensä lähtisin mukaa jonnekki pippaloihi mut en jaksa minkää suomi24 singstarbileisii ketä en tunne ja luultavasti pelkkää pelleilyä :D

        No joo en varmaan itekkään lähtis :D


    • karoliina1998

      Aivan ihanalta kuulostaa!! :3 mutta eipä mullakaan yhtään poikaystävää takana, vaikka olen jo reilusti päälle 15v. eli siis näitä masentavia jaksoja löytyy, kun miettii vaan että "kukaan ei tykkää, en saa koskaan rakkautta, yms..." mutta sitten välillä taas näitä " kyllä mä viel joskus rakastun, en ole ruma, olen vielä niin nuori, että ehdin vielä" :D

    • asdgasfg

      Se rakkaus ei tule sitä etsimällä. Se tulee sit ku tulee, jos sulla o joku ihastus nii go for it ja mee pyytämää sitä treffeille tai jtn ja tutustukaa jne ja sit se juttu lähtee tai ei. Voiha sitä täält netistäki ettii mutta kyllä pitäs olla sen verra kärsivällisyyttä ja munaa että iha ilman internettejä tutustuu johoki.

    • poika972

      No siinä on semmone juttu et oon ihastunu yhteen kaveriin ja siinähä se ongelma onki et se on kaveri... ja sillä on jätkiä iha tarpeeks nii ei se oo ikinä kiinnittäny muhu huomioo ku vaa kaverina
      Ja ei oikein riitä muna mennä juttelee jollekki tuntemattomalle ja tutustuu ku itsevarmuutta ei oikein oo :D

      • Yritä ees

        Jos ei oo munaa mennä tutustuu, no ei oo mahiksii... Jos sulla on joku kiinnostava vaikka Facebook-kaverina niin mee vaan juttelee, aika harvoin ne tytöt torjuu. Laitat vaan että moi, jos se ei vastaa, tai tulee jotain muuta ongelmia heti alussa, sano vaan: "ai sori, meni väärälle :)" tai jotain, mutta muista sä et saavuta mitään, jos et tee mittään, oon ite huomannu että Savon alueella asuvat ihmiset tulevat aika hyvin toimeen tuntemattomienkin kanssa.


    • poika972

      siis oon mää muutaman kerran tehny noi ja ollaa juteltu monta kertaa mut se menee aina semmoseks et se tyttö rupee puhumaa mulle muista pojista ja ei sillä tavalla et yrittää saah amua mustasukkaseks vaa sillee et oon pelkkä kaveri mielessä!

    • poika972

      ja toine on se et sit ne luultavasti aattelee et "voi vittu tommone retu jätkä tuli juttelee hyi helvetti" koska nii tekee melkei kaikki mun kaverit tytöt ja pojat jos niille tullaan juttelee nii en halua et ne aattelee musta!

    • eikka97

      eix lämpee oikee kukaa on se nimittäin sellane homma et meet vaa jonku muijankaa juttelee ku se on juhlatuulella ja saattaa jotai vaikkakii irrota ja eihä sitä tiiä tuleeko siitä vielä jotai pitempiaikaista.

    • poika972

      iha perseestä tuommone pelleily... haluun iha kunnollisen pitkän suhteen

    • Unelma<3

      Apuuuua!!

    • poika972

      no noista päätellen ehkä unelma mut en näytä iha samalle nii elä innostu :D

      • Vesilahtelainen

        Ei tarvitse olla kaikista coolein mutta sillee et perusasiat osais.. Semmonen siisti pukeutuminen ja mukavan oloinen... Itse olen sellainen mutta ulkonäössä tulee 1/5
        Onkohan vanha aihe?.. No jos tänne eksyy tyttöjä tai poikia niin kertokaapa millasista pojista/tytöistä pidätte? Itse pidän mukavista, seurustelunhaluisista sekä luonteeltaan kivoista tytöistä. Ps. Olen 16v poika porkanmaan alueelta :)


      • Vesilahtelainen
        Vesilahtelainen kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kaikista coolein mutta sillee et perusasiat osais.. Semmonen siisti pukeutuminen ja mukavan oloinen... Itse olen sellainen mutta ulkonäössä tulee 1/5
        Onkohan vanha aihe?.. No jos tänne eksyy tyttöjä tai poikia niin kertokaapa millasista pojista/tytöistä pidätte? Itse pidän mukavista, seurustelunhaluisista sekä luonteeltaan kivoista tytöistä. Ps. Olen 16v poika porkanmaan alueelta :)

        *pirkanmaan alueelta


    • Shut_up

      Oon 15v tyttö ja mäki kaipaisin kunnollista suhdetta. Oon ehkä vähän semmonen emo-wannab tyylinen mut ihan siistin näkönen (eli en siis näytä miltää roskapöntöstä nousseela zombilta) ja tosiaan hämeenlinnast oon. Kaukosuhdekin kelpaa. Oon muuttamas hyvinkäälle vuoden kukuttuu omaan kämppään ;)

      • Shut_up

        TAMPEREELLE, ei Hyvinkäälle... Oon selvästi liian väsyny :D


    • Shut_up

      Ok voisin ehkä antaa vähä lisätietoo....
      Haluisin suhteelta paljon fyysisiä rakkaudenosoituksia ja hassuttelua, mut kaikki siirappiset lepertelyt vois jättää vähän vähemmälle.
      Luonteeltani oon läheisyyttä kaipaava, helposti-innostuva, haaveileva ja idealistinen. Tykkään pojista joitten kaa voi tosissaan puhua kaikkea kevyemmistä aiheista syvällisempiinkin. Hauskanpitokyky on tietty plussaa :)

      • Olisi kiva tutustua

        Moi :) olen 16v ja puol vuotta vanha 180cm perus kroppainen poika ja luonteeltaan aika samanlainen. Saisinko tietää nimeäsi tai vaikka jos on, itselläni ei ole mutta nii toi askfm:ää


    • hrpf

      Vapaa likka täällä !! 13 vuotias 2kk niin 14v. Vaaleat pitkät hiukset 160cm pitkä vähä ehkä pudotettavaa(4-7kg)
      Kerran olen ollu yhessä.

      • namu-pala

        Harmi, muuten tosi täydellistä, mutta tuo 1 kertakin oli liikaa, sillä etsin täysin koskemanta namupalaa, jollainen itsekin olen. Kyllä pitää olla samalla lähtöviivalla.


    • Loliiii

      2k16 XDD

    • Moi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe