Danny ja Armi Aavikko

Kuka tietää

Mikä on Dannyn vastuu Armin alkoholismista? Miksi Armi kuoli?!

191

8667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emänäätä

      Armi kuoli keuhkokuumeeseen. Siihen lienee vaikuttanut se elämä, jota vietti loppuajat.

      Danny, niin. Toisaalta ja toisaalta... Vaikea sitä on toista toisen alkoholismista syyttää. Tietysti asetelma oli aika inhottava alunperin: nuori ja nätti tyttö, jota vanhempi, naimisissa oleva mies alkaa riiata, muttei jätä fiksua ja menestyvää vaimoaan. Toisaalta Danny sanoi joskus osuvasti, että on väärin sanoa, että hän oli Armin kanssa kauneuden takia ja Liisan kanssa älyn takia. Siinä aliarvioidaan Liisan kauneus ja Armin älykkyys. Siltä osin nyt ainakin totta, että Liisa on aika nätti nainen hänkin.

      • yksi ynnä yksi on kolme

        Nyt pitää muistaa että Danny on helvetin älykäs hänkin. Eikä Danny ollut pelkästä rahasta liisan kanssa onhan Danny edelleenkin helvetin varakas. Danny ajelee noin 100 000€Mersulla. Epäilempä että Liisa jäi turvallisuuden halussaa roikkumaan Dannyyn. Liisa ei päästänyt Dannya menemään. Näin jäi Dannyn lupaukset Armille täyttämättä. Eli tämän tarinan pahis onkin Liisa.


      • Anonyymi
        yksi ynnä yksi on kolme kirjoitti:

        Nyt pitää muistaa että Danny on helvetin älykäs hänkin. Eikä Danny ollut pelkästä rahasta liisan kanssa onhan Danny edelleenkin helvetin varakas. Danny ajelee noin 100 000€Mersulla. Epäilempä että Liisa jäi turvallisuuden halussaa roikkumaan Dannyyn. Liisa ei päästänyt Dannya menemään. Näin jäi Dannyn lupaukset Armille täyttämättä. Eli tämän tarinan pahis onkin Liisa.

        Ei kai nyt vihitty vaimo ole mikään pahis, pikemminkin avioliiton rikkojat ovat sitä. Ihmettelen näitä juttuja, joissa moititaan miestä siitä, miksei tämä eroa. Kenenkään ei tarvitse puolisostaan erota siksi, että ulkopuoliset sitä vaativat.


      • Anonyymi

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        En osaa päättää olisiko parempi että joudut kypsymään vihassasi mahdollismman pitkään vai kupsahtaisit pian, molempi parempi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt vihitty vaimo ole mikään pahis, pikemminkin avioliiton rikkojat ovat sitä. Ihmettelen näitä juttuja, joissa moititaan miestä siitä, miksei tämä eroa. Kenenkään ei tarvitse puolisostaan erota siksi, että ulkopuoliset sitä vaativat.

        En ymmärrä vaimoja jotka jatkavat suhdetta vaikka mies käy vietaissa
        Jopa vuosia!!


      • Anonyymi
        yksi ynnä yksi on kolme kirjoitti:

        Nyt pitää muistaa että Danny on helvetin älykäs hänkin. Eikä Danny ollut pelkästä rahasta liisan kanssa onhan Danny edelleenkin helvetin varakas. Danny ajelee noin 100 000€Mersulla. Epäilempä että Liisa jäi turvallisuuden halussaa roikkumaan Dannyyn. Liisa ei päästänyt Dannya menemään. Näin jäi Dannyn lupaukset Armille täyttämättä. Eli tämän tarinan pahis onkin Liisa.

        Avioeron voi hakea yksin, ei siihen toisen suostumusta tarvita, eli paskapuhetta ettei päästänyt Dannyä menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        En nyt oikeastaan vihaa Ilkkaa, mutta olen katkera hänelle Armin vuoksi. Tehdä nyt nuoresta naisesta riippuvainen itsestään ja roikottaa puolihirressä koko elämän. Olisi ollut mies ja katkaissut suhteen, kun ei pystynyt eroamaan vaimostaan.
        Siinä meni niin osaavan ja elämänmyönteisen Armin elämä hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        Säälin Dannya!

        Hänellähän on tai tulee olemaan huono omatunto.
        Tai sitten hänelle ei ole sitä suotu.
        Armi oli aito, rakastava, lupauksiin uskova. Kuka nainen vain voi samaistua Armiin.
        Nyt nämä uudet Dannyn tuoreimmat , ottavat kaiken Dannysta irti. Eivätkä sijoita tunteitaan häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioeron voi hakea yksin, ei siihen toisen suostumusta tarvita, eli paskapuhetta ettei päästänyt Dannyä menemään.

        Armi oli tyhmän kiltti ja uskoi ukkomiehen puheet. Näin se menee muillakin, naisilla. Mitä nyt tämän tyylisiä juttuja tunnen. Ei mieheen pidä luottaa,vaan omaan järkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        Kuka peri Armin osakekaksion Haukilahdesta. Se on alueena aika arvokas. Toivottavasti Armin äiti sai osakkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt oikeastaan vihaa Ilkkaa, mutta olen katkera hänelle Armin vuoksi. Tehdä nyt nuoresta naisesta riippuvainen itsestään ja roikottaa puolihirressä koko elämän. Olisi ollut mies ja katkaissut suhteen, kun ei pystynyt eroamaan vaimostaan.
        Siinä meni niin osaavan ja elämänmyönteisen Armin elämä hukkaan.

        Danny on suuren maailman mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny on suuren maailman mies.

        Muslimimaissa arvatkaa mitä Dannylle tehtäisiin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armi oli tyhmän kiltti ja uskoi ukkomiehen puheet. Näin se menee muillakin, naisilla. Mitä nyt tämän tyylisiä juttuja tunnen. Ei mieheen pidä luottaa,vaan omaan järkeen.

        Miehen järki pullottaa housuissa, luottoa älyyn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny on suuren maailman mies.

        Danyahan veikataan Elviksen aviottomaksi isäksi


      • Anonyymi
        yksi ynnä yksi on kolme kirjoitti:

        Nyt pitää muistaa että Danny on helvetin älykäs hänkin. Eikä Danny ollut pelkästä rahasta liisan kanssa onhan Danny edelleenkin helvetin varakas. Danny ajelee noin 100 000€Mersulla. Epäilempä että Liisa jäi turvallisuuden halussaa roikkumaan Dannyyn. Liisa ei päästänyt Dannya menemään. Näin jäi Dannyn lupaukset Armille täyttämättä. Eli tämän tarinan pahis onkin Liisa.

        Olen tavannut HK molemmat
        Armin sekä dannyn?
        danny olisi siis menettänyt kaikki "rahansa/tulonsa"
        erotessaan Liisasta.
        danny siis eli Liisan "siivellä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        Danny ois pitänyt ottaa heti silloin kun alkoi tuntu, että Armi on rakas. Se ois oikeeta rakkautta, mutta Liisa-vaimon raha piteli kiinni. Eikös papin vihkipuheessakin sanotaan, että hyvinä ja kovina päivinä seisotaan rakkaan rinnalla. Danny ei tehnyt niin. Armin paraneminen olisi parantanut RAKKAUS, jota Armi haaveili.


    • Liisa_teki_fiksusti

      Liisa tiesi danny miehensä suhteesta koko ajan.
      Danny lupasi Armille kaiken mutta ei ollut pokkaa erota Liisasta .

      Kun Liisa tiesi Armin PAHAN päihdeRiippuvuuden Liisa vaistosi mitä tuleman
      piti ja näin kävi. SITTEN LIISA PÄÄSI JÄTTÄÄN DANNY-UKON.

      eli oli viisaasti tehty Liisalta.

      Armilla oli porttikieltokin Lauttasaaressa yhteen bubiin oli karmeeta käytöstä
      ennen kuolemaa.

      • Anonyymi

        Armilla oli porttikielto Matinkylän pubiin Pikku-Mattiin.


    • hii o hoi hoi

      So simple: Danny halus panna nuorta naista. Lupaili avioliittoa ja yhteistä tulevaisuutta että saisi naida, ei ollut aikomustakaan jättää rikasta akkaansa, mukavaa elämäänsä ja perhettään jonkun nätin bimbon takia. Ei ole ensimmäinen tarina maailmassa tämä tälläinen. Harva bimbo vaan antaa vedättää itseään toistakymmentä vuotta.

      Armille kävi kuten käy Johanna Tukiaisellekin, ikää tuli liikaa, ei ammattia, ei koulutusta, ei miestä elättäjäksi. Siinä sitten viinaan hukutetaan surut ja murheet. Kynttilää poltettiin molemmista päistä.

      • kaunishänoli

        Itseppä teki valintansa tuo nainen ! Niinkuin kaikki muutkin , alkoholi taisikin olla se syy miksi herra otti tuosta etäisyyttä . Rakkautta on niin monenlaista ei vain sitä mikä menee perinteiseen tyyliin


    • sokrudes

      "Eli tämän tarinan pahis onkin Liisa."

      Onpa erikoista logiikkaa??

      • Anonyymi

        Se on sitä miehen logiikkaa just. Kun mies tekee pahaa on nainen syyllinen. 🙄


    • dannynjuoni

      Danny munista hireen, kun uijasi Armia lupasi avioliittoa, kunnes lapset on isoja hällä. Sitä ei tapahtunut, huijausta. Näin pelaa ukkomiehet. Onneksi Liisa heitti Dannyn menemään. Nyt on Danny uusi nainen ja hulppeesi häntä nuoremi, Armin näköä paljon. Jos tyttö on viisas heittää Dannyn menenmään, tuskin ketunhäntäänsä on vielä heittänyt. Juonii nuoren tytön päältä.

      • tyhmäjuoppo

        "munista hirteen" Armin oma syy jos heittäätyy jalkavaimoksi ja uskoo tyhmiin lupauksiin. Armi oli aikuinen ihminen,mutta käyttätyi kuin lapsellinen pentu ja eli haavemaailmassa. Itse jokainen on vastuussa tekemistään.


      • Anonyymi
        tyhmäjuoppo kirjoitti:

        "munista hirteen" Armin oma syy jos heittäätyy jalkavaimoksi ja uskoo tyhmiin lupauksiin. Armi oli aikuinen ihminen,mutta käyttätyi kuin lapsellinen pentu ja eli haavemaailmassa. Itse jokainen on vastuussa tekemistään.

        Mitä Helmi Loukasmäen vanhemmat Ilmajoella ajattelee tyttärensä puuhista. Danny on 60 v vanhempi Helmiä. Outoa on!Minä ottaisin pois tyttäreni papan vierestä, tyttö on menossa pahaan suuntaan!


      • Anonyymi
        tyhmäjuoppo kirjoitti:

        "munista hirteen" Armin oma syy jos heittäätyy jalkavaimoksi ja uskoo tyhmiin lupauksiin. Armi oli aikuinen ihminen,mutta käyttätyi kuin lapsellinen pentu ja eli haavemaailmassa. Itse jokainen on vastuussa tekemistään.

        Kunhan vain Helmi pitää järkensä eikä ala uskoa Dannyn satuja. Mallia on Armin tarinasta. Miksi Helmin vanhemmat ei puutu tytön "poikaystävä" juttuihin, kun on Helmiin nähden papparainen. Rahaa on, mutta suuri vaara on mennä pilalle koko tytön elämä.


    • muistan.Armin

      Armi oli herkkä taitelijasielu, joka olisi tarvinnut tukea, turvaa ja rakkautta. Luultavasti sisaren itsemurha aiheutti pahimman kierteen, eikä Armi koskaan päässyt sen asian yli. Surullinen tarina.

      • Anonyymi

        Kyllä se oli Danny, joka tyhjillä lupauksillaan tuuppasi Armin alamäkeen.


    • kovajuttu

      Danny käytti Armin rakkautta hyväksi! Tahkosi rahaa niillä (huonoilla) yhteislauluilla ja paneskeli nuorta, kaunista ja aluksi kokematonta ja viatonta, rakastunutta tyttöä. Koko ajan julkisuudessa kielsi suhteen, vaikka kaikki tiesivät, että asuivat esiintymismatkoillaan samassa huoneessa ym. Ukkomieheen rakastuminen on rankkaa, tiedän kokemuksesta!!

    • filosofi___

      Jokainen juo yleensä itse omat viinansa.... ja joskun myös toisten. Armi kuoli siihen että hänen sydän pysähtyi.... itseasiassa me kaikki kuolemme siihen että sydämemme pysähtyy.

    • dodgeaspen

      Armillahan oli ylityylikäs Bmw. Dannyllä sensijaan Dodge Aspen. Dodge oli erittäin epäluotettava. Esim. Takapyörien ripustukset pettivät 60 000 km:n ajon jälkeen. Samaten hajosi laturi ja vasen takalaakeri. Muistaakseni pakoputkikin alkoi vuotamaan parin vuoden ajon jälkeen. Danny luopui aikanaan Dodgesta ja vaihtoi sen Mitsubishi Galantiin.

      • Anonyymi

        paras kommentti! naurultani en enää pysty jatkoa lukemaan!


      • Anonyymi

        Dannyllä on huippu MERSU.


    • LiisanKosto

      Outo veto liisalta erota vasta armin kuoleman jälkeen. Halusko varmistaa ettei armi koskaan saa dannyä? Suurimman osan ajasta asuivat erikseen, dannyhän keikkaili paljon, tuskin kotona näkyi muuten kuin jouluna ja liisa ja lapsetkin tiesi dannyn suhteesta armiin. Miksi jatkoivat tollasta pelleliittoa elleivät just siksi ettei danny voisi koskaan viedä armia vihille. Julma nainen, itselleen ja muille.

    • PahaSaaPalkkansa

      Ilkka tietää itse, mistä saa kantaa syyllisyyttä loppuelämänsä.
      Ei kykene enää katsomaan silmiin niitä, jotka näkee häpeänsä.

    • JassunkinRakas

      Eikö tolla Dannyllä ollut sutinaa Jasmin Mäntylän kanssa just v 2002 Armin kuoleman aikoihin, kun Jasmin harrasteli laulajan uraa? Sehän oli lyhyt "ura" ja päättyi muutamassa vuodessa. Nythän Danny ei muista mitään sutinaa koskaan ollenkaan Jassun kans.

    • omatuntokopkopkop

      Armin toiveammatti oli nuorena sairaanhoitajan ammatti. Jos ei olisi törmännyt tuohon häntäheikkiin, olisi elämä varmasti ollut onnellisempaa!
      Minun mielestäni Armin alkoholisoituminen ja elämästä luopuminen oli Dannyn syy!!

      • itseaiheutettua

        Kyllä se alkoholisoituminen tapahtuu jokaisella omasta toimesta. Väärin syyttää muita.


      • Anonyymi
        itseaiheutettua kirjoitti:

        Kyllä se alkoholisoituminen tapahtuu jokaisella omasta toimesta. Väärin syyttää muita.

        Näin on.


    • käyneiliseen

      Ukkomiehet ovat valmiita lupaamaan maat ja taivaat päästäkseen saamaan nuorta. Surullistahan se. Nyt uutisissa lukee että Dännyllä uusi 24 vuotias tyttö. Hän itse yli 70. Mitä tämä kertoo ulospäin. Käsittämätöntä on joo.

      • kerrastapaksuksi

        Näinhän ne tekee nuoretkin miehet. Miksiköhän näitä yh-äitejä on niin paljon?


    • ammattikoulutus

      Armi juhli aika usein Espoossa pubissa Taskumatissa, joka on Matinkylässä. Usein Danny haki hänet sieltä kotiin. Mielstäni oon lukenut, että Armi asui Espoon Kauklahdessa omassa yksiössä. Tuupertui parvekeoven väliin turkkipäällä, oli tammikuu ja kova pakkanen. (oliko parvekkeelle menossa ja kohtaus tuli). Kauklahden pubiloissakin jotain puhutaan, ainakin huhuissa 1% on totta! Danny herkutteli nuorella tytöllä. Ja kohta on Erika samassa veneessä. Ymmärtäisi tyttö hakea jotain muuta esim. kouluksen. Iskelmälaulajan ura on nuoruuden juttu ainakin Dannyn rinnalla.

      • PikkuDee

        Siittääkö Danny vielä Pikku Deen??? Vastatkaa....


      • Eitietoaaaa
        PikkuDee kirjoitti:

        Siittääkö Danny vielä Pikku Deen??? Vastatkaa....

        Sitä ei moni tiedäkään.


      • sukunsanuorin

        Haukilahdessa asui


      • Anonyymi

        Armilla oli oma kaksio Espoo Haukilahdessa. Ei hän mihinkään pervekeoven väliin tuupertunut vaan kuoli omassa sängyssään turkki päällä hoitamattomaan keuhkokuumeeseen ja piti tosi parvekeovea auki. Keuhkokuumeeseen voi kyllä kuolla, on salakavala tauti. Sahaava kuume ja olo voi olla välillä parempikin. Siitä voi kehittyä sepsis joka verenkierrossa leviämään päästessä hoitamattomana johtaa kuolemaan. On myös oireeton pelkästään tai voi olla, joten salakavala tauti. Tiedän itse perusterveenä sen sairastaneena, tuli yllätyksenä ja veriviljely sen paljasti keuhkoröntgenin lisäksi. Ei auta suun kautta otetut antibiootit vaan vaatii iv-antibiootit ja sen päälle vie suun kautta otetut. Olen ikuisesti kiitollinen omalla kohdallani sille hoitohenkilökunnalle terveydenhoitajalle ja lääkäreille jotka sen ajoissa huomasi. Hoitakaa ihmiset ajoissa ptikittyneet yskät. Armi oli ihana ja paras Miss Suomi ikinä, olisi hänelle toivonut perheen ja lapsia joita halusi, onnellisen elämän.


      • Anonyymi

        Väärä tieto ,lukemasi
        Asuntona Haukilahdessa 3 huoneen asunto saunalla.


      • Anonyymi

        Kauklahdessa ei ole pubeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armilla oli oma kaksio Espoo Haukilahdessa. Ei hän mihinkään pervekeoven väliin tuupertunut vaan kuoli omassa sängyssään turkki päällä hoitamattomaan keuhkokuumeeseen ja piti tosi parvekeovea auki. Keuhkokuumeeseen voi kyllä kuolla, on salakavala tauti. Sahaava kuume ja olo voi olla välillä parempikin. Siitä voi kehittyä sepsis joka verenkierrossa leviämään päästessä hoitamattomana johtaa kuolemaan. On myös oireeton pelkästään tai voi olla, joten salakavala tauti. Tiedän itse perusterveenä sen sairastaneena, tuli yllätyksenä ja veriviljely sen paljasti keuhkoröntgenin lisäksi. Ei auta suun kautta otetut antibiootit vaan vaatii iv-antibiootit ja sen päälle vie suun kautta otetut. Olen ikuisesti kiitollinen omalla kohdallani sille hoitohenkilökunnalle terveydenhoitajalle ja lääkäreille jotka sen ajoissa huomasi. Hoitakaa ihmiset ajoissa ptikittyneet yskät. Armi oli ihana ja paras Miss Suomi ikinä, olisi hänelle toivonut perheen ja lapsia joita halusi, onnellisen elämän.

        Ei ihmisiä kiinnosta sun antibiootit, nivussilsa tai peräpukamat. Tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisiä kiinnosta sun antibiootit, nivussilsa tai peräpukamat. Tyhmä.

        Tyhmä olet itse. Kateellisia jotka morkkavat täällä Armia esittäen vääriä lausuntoja. Kerroin van totuuden, ettei hän mihinkään tuupertunut. Mulla ei ole mitään peräpukamia tai nivussilsaa puhut kai omista diagnooseistasi. Toisaalta en ole tyhmä kun on kaksi korkeakoulututkintoa. Olen myös toiminut mallina, siro ja nätti. Armi oli esikuvani, paras miss suomi ikinä. Herttainen ja suloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä tieto ,lukemasi
        Asuntona Haukilahdessa 3 huoneen asunto saunalla.

        Olen kuullut että Haukilahdessa oli Armilla saunallinen kaksio. Kuka peri tuon kaksion?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä olet itse. Kateellisia jotka morkkavat täällä Armia esittäen vääriä lausuntoja. Kerroin van totuuden, ettei hän mihinkään tuupertunut. Mulla ei ole mitään peräpukamia tai nivussilsaa puhut kai omista diagnooseistasi. Toisaalta en ole tyhmä kun on kaksi korkeakoulututkintoa. Olen myös toiminut mallina, siro ja nätti. Armi oli esikuvani, paras miss suomi ikinä. Herttainen ja suloinen.

        No ei kyllä ollut paras ja kaunein missi.


    • Oravo

      Alkoholismi ei ole kenenkään muun, kuka buuoja no se syy. Tosin alkoholistit itse syyttävät aina muita ja keksivät lisää tekosyitä juomkselleen. Armi oli aikuinen nainen ja hänellä oli yksin vastuussa moista tekemisistään. Mitä on Johanna Tukiasen teki syy tai mikä oli Kikan tekosyy? Entä Laila Kinnusen? Nämä kaikki naiset valitsivat itse sen, että juovat. Heillä oli ihan samanlaiset mahdollisuudet, kuin muillakin valita toisin.

      Uskon, että Danny ei lopulta nainut Armia juurikin viinan takia. Kuka helvetti ottaisi taakakseen jonkun rapajuopon? Ja Armi tiesi Ilkan olevan ukkomies, kun suhteeseen lähti. Käsittääkseni eri suuntiin vieneet urat ja tavoitteet elämältä ajoivat lopulta Liisan ja Ilkan eroon.

      Armin kuolema ei ollut Ilkan syy vaa Armin omien valintojen seuraus.

    • Alkoholismi on synnynnäinen sairaus, jonka alkulähde on omassa henkilökohtaisessa perimässä, osittain perittynä ja osittain omien ominaisuuksien yhteensattumana.

      Alkoholismi voi puhjeta oireelliseksi esimerkiksi elämän vastoinkäymisten tai onnettomuuden vuoksi, kuten Armin tapauksessa kävi.

      Tavallaan turhaa syytellä Dannya tai Liisaa tapahtuneesta, joka olisi voinut sattua milloin tahansa minkä tahansa vastoinkäymisen myötä. Opittuaan aluksi alkoholin pettävän huuman, juo alkoholisti mistä syystä tahansa ja myös ilman syytä, vain siksi, että viinaa on.

      • Onko.näin

        Danny on tietyllä katsantokannalla tietämättään(?) pedofiili...suistaa nuoret naiset turmioon ns julkkiksen ominaisuudellaan...suvusta löytyy eräs salakuljettaja kieltolakivuosilta...hän mm piti pilkkana virkakuntaa...narsistin perimää?


      • Onko.näin kirjoitti:

        Danny on tietyllä katsantokannalla tietämättään(?) pedofiili...suistaa nuoret naiset turmioon ns julkkiksen ominaisuudellaan...suvusta löytyy eräs salakuljettaja kieltolakivuosilta...hän mm piti pilkkana virkakuntaa...narsistin perimää?

        Pedofiili on seksuaalisesti kiinnostunut vain alle 12-vuotiaista, joten pieleen meni.

        Sinänsähän kitinä Dannyn ja Erikan suhteesta on vain huonosti peiteltyä kateutta, huvittavasti sekä miesten että naisten puolelta. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Pedofiili on seksuaalisesti kiinnostunut vain alle 12-vuotiaista, joten pieleen meni.

        Sinänsähän kitinä Dannyn ja Erikan suhteesta on vain huonosti peiteltyä kateutta, huvittavasti sekä miesten että naisten puolelta. ; )

        Ai 13-vuotiaasta kiinnostunut ei ole pedofiili? Kyllä valtakulttuurissa sentään on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai 13-vuotiaasta kiinnostunut ei ole pedofiili? Kyllä valtakulttuurissa sentään on.

        Nimitys on efebofiili. Pedofiili on pääsääntöisesti seksuaalisesti kiinnostunut vain esipuberteetti-ikäisistä.

        Suomessa alaikäisiin kohdistuva efebofilia sotketaan usein pedofiliaan, mitä se ei ole. Kulttuuriahan se on käsitevirheetkin, kun rahvas niitä virheitä tekee. ; )


      • Anonyymi
        Onko.näin kirjoitti:

        Danny on tietyllä katsantokannalla tietämättään(?) pedofiili...suistaa nuoret naiset turmioon ns julkkiksen ominaisuudellaan...suvusta löytyy eräs salakuljettaja kieltolakivuosilta...hän mm piti pilkkana virkakuntaa...narsistin perimää?

        Olen kyllä samaa mieltä että naiset pitäisi olla holhouksenalaisia ainakin 25-vuotiaiksi kun eivät pysty sinunkaan mielestäsi päättämään itse seksuaalisesta käyttäytymisestään ja alkoholinkäyttö pitäisi kieltää kokonaan, sehän on viisasten juoma eikä siten sovi naisille.


      • Anonyymi

        Alkoholisuvun , myös sellaisten ns isän ja äidin jälkeläisenä:

        Alkoholismi opetellaan juomalla tarpeeksi usein. Määrät eivät edes isoja, mutta niin, että selvä päivä ei ole enää se normiolotila.
        Opetettu keho huutaa, kuten nukkumista ja ruokaa - edes vähän tänään...

        Voit olla akateeminen, käsityöläinen tms siihen asti, ettet jaksa enää paeta päätäsi ja sisäistä kaaostasi.
        Elämä voi jatkua vuosikymmeniä läträämällä, mutta olet kadottanut kontaktin itseesi.

        Alkoholisti/toipuva/raitis alkoholisti joutuu pahan paikan eteen ja valitsemaan.
        Ei ole helppoa.

        T. Opeteltua, keho tarvitsee, riippuvuus


    • IlkkaDanny

      Ilkka Danny Lipsanen on suurelta osin vastuussa Armin kuolemasta ja alkoholismista. Lipsasen olisi pitänyt pysyä omassa avioliitossaan ja kertoa Armille rehellisesti, ettei edes aio jättää vaimoaan. Tyhjiä lupauksia , pettymyksiä ja huijatuksi tulemisen sekä hyväksikäytetyn tunnetta vuosikaudet kestänyt Armi ajautui tuhoon. Lipsanen keikkailutti Armia rahan ahneudessaan vielä senkin jälkeen vaikka Armi ilmoitti olevansa väsynyt. Lipsanen tahkosi rahaa Armilla ja lisäetuna sai paneskella nuorta kaunista naista. Lipsanen sai Armin burn outin aikaan.

      Lipsanen yrittää valkopestä omaatuntoaan puhumalla Armin alkoholismista, mutta jättää kertomatta alkoholismiin ajaneita syitä. Yrittää kerätä pisteitä kertomalla kuinka hän huolehti Armista.

      Kiero, omahyväinen ukko, joka kantaa huonoaa omatuntoa lopun ikäänsä. Myönsi sitä tai ei.

      • ghjiokl

        Armi seurusteli monta vuotta toisen juopon kanssa. Danny ei siihen vaikuttanut.


      • Anonyymi

        Hahah, ei Danny pakottanut seurustelemaan kanssaan. Normaali ihminen etsii vapaanb kumppanin eikä jää odottamaan että perheellisen lapset aikuistuu ja alkolisoidu siinä samalla.


    • itsekokenut

      Armi oli oikeasti rakastunut Dannyyn, ja haaveili elävänsä tämän kanssa. Pettymys oli suuri, kun Danny jatkoi avioliittoaan, Armia hyväksi käyttäen. Armi oli kiltti ja kokematon, astuessaan tämän naisten naurattajan kelkkaan. Olen myös sitä mieltä, että särkynyt sydän ajoi alkoholismiin ja kyllähän ryyppykavereita aina löytyy, rakkaus on eri juttu.

      • Anonyymi

        Armi rakasti alkoholia enemmän kuin mitään muuta!


    • Naarurintyttö

      Armi antoi parhaat vuotensa Iso-Deelle ja väsyi show-elämään. Danny jatkoi kiertuettaan ja yksinäistä Armia jäi lohduttamaan pullo. Armi olisi tahtonut perhettä ja pienen kukkakaupan, mutta se ei käynyt Dannyn suunnitelmiin. Minusta Dannyn antoi Armille toivoa yhteisestä tulevaisuudesta turhaan ja,kun Armi alkoholisoitui, niin sitten sanotaan sen mahdollisuuden kaatuneen siihen.

    • Vastuutonta

      Lipsasen touhua voi verrata vanhempansa tappaneeseen, joka hakee sympatiaa itkemällä orpouttaan. Taloudellinen, henkinen ja fyysinen hyväksikäyttö on kova yhdistelmä.

      • Anonyymi

        Älä muuta viserrä, kaikki horot hirteen rahastamasta rakkauden ja seksin puutteessa olevia miehiä.


    • Linnatuuli

      Armilla oli Dannyyn kuumimman kiihkon laannuttua uusi, komea tamperelainen mies, näin heitä ja ihan rakastuneilta vaikuttivat.
      Armi ei ollut jurrissa, vaan siisti Pierre Cavallon vaaleansininen neule päällä. Komea pari olikin.

      • tyhmiäkirjoituksia

        Onpa tyhmää mollata Dannyä eiköhän Armi tiennyt suhteeseen mennessään että Danny on ukkomies. Armi oli aikuinen ihminen, mutta täysin lapsellisen vietävissä. Kyllä ihminen itse on vastuussa tekemisistään ja tuskin ketään pakotetaan olemaan jonkun ukkomiehen narri. Armi on itse syyllinen oman elämänsä tuhoamiseen.


      • itse.osansa.valitsi
        tyhmiäkirjoituksia kirjoitti:

        Onpa tyhmää mollata Dannyä eiköhän Armi tiennyt suhteeseen mennessään että Danny on ukkomies. Armi oli aikuinen ihminen, mutta täysin lapsellisen vietävissä. Kyllä ihminen itse on vastuussa tekemisistään ja tuskin ketään pakotetaan olemaan jonkun ukkomiehen narri. Armi on itse syyllinen oman elämänsä tuhoamiseen.

        Näin on, hänhän oli Dannylle se toinen nainen, eli salarakas, jonka vaimo kuitenkin tiesi.


    • Harmiharmi

      Armi oli taitava laulaja ja esiintyjä.

    • hyväksikäyttö

      Jos Armi olisi seurustellut jonkun toisen miehen kanssa, olisi yhteistyö Dannyn kanssa päättynyt siihen.

    • 199008

      Armi oli aikamoinen doku ja dokun juontiin ei vaikuta kukaan muu kuin doku itse. Turha on etsiä syyllisiä muista. Mitä tulee Armin laulunääneen niin eipä se ihmeellinen ollut ilman Dannya.

    • omavastuu

      Jokainen on itse vastuussa juomisistaan.
      Ei vastoin käymisiin tarvitse ottaa alkoholia.
      Ne pitää selvittää muilla keinoin.

      • Armityhmä

        Vain tyhmä nainen alentuu ukkomiehen kynnysmatoksi. Armi maksoi kovan hinnan tyhmyydestään.


    • nojoonojoo

      Aloitus on vanha,aihe ei.Mua vähä ärsyttää,että alkoholismi muka valitaan,että itepähän juot se on sun valinta.Mä oon sitä mieltä ,että viina tai muut päihteet valitsee ihmisen ja sitte mentiin.Monesti ne on niitä herkinpiä ja kilttejä,joista riippuvuudet tekee itsekkäitä pirulaisia.Ilman yhtäkään ns.mahdollistajaa kierre jatkuu,kunnes katkeaa,tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Sharmia vedettiin perttiin kuten muitakin liisoja ja pirkkoja.


    • Anonyymi

      Danny oli armi tappaja loppujen lopuksi.

      • Varmaan Danny teki armin siskosta ensin juopon joka kuoli,sit juopon Armista...mutta kukas teki juopon Armin v...tä? Niin kukas teki juopon heidän geenien antajasta?????


    • Anonyymi

      Ensin oli Armi.Sitten tuli Erika.Nyt on Helmi 20 vee.
      Aina vaan nuorempaa lihaa.
      Kukas on seuraava Dannyn hoidokki.

    • Anonyymi

      Armin kuunnelman kuunneltuani ja luettuani hänestä kirjoitetun kirjan, totean, että Armia käytettiin julmasti hyväksi. Jatkuvilla avioliittolupaulsilla tämä mies, johon hän oli nuoren tytön kiihkeydellä rakastunut, piti häntä löysässä hirressä.En usko, että hän koskaan todella halusi erota vaimostaan. Danny sai suurta kohotusta uraansa Armin kautta, koska yleisö tykkäsi Armista. Kun hypetys loppui, niin uutta laulua putkeen. Vielä juuri ennen Armin kuolemaa, suunnitteli vielä hänen paluutaan ja pyysi uutta laulua Armille. Kyllä tässä on henkistä ja taloudellista hyväksikäyttöä. Armi oli näköjään liian heikko irrottautuakseen, vaikka näki, että jatkuvat avioliittolupaukset eivät toteutuneet. Ei saanut enää elämästä otetta. Armilla isänsä kautta alkoholistin geenit. Tosi surullinen loppu.
      En viitsi tälle ällöttävälle ukolle diagnoosia antaa, mutta se on ilmeinen. Uusi nuori tyttö taas käytössä.
      RIP Armi Aavikko

    • Anonyymi

      Armi alkoi käyttää alkoholia runsaasti, kun huomasi ettei Dannyia saa puolisokseen. Liisan varakas rahatalous piti aviossa. Viimein siinä kävi niin, että Liisa anto budut ja asuu nyt Ruotsissa. Tuossa luin Virpi Miettisen kirjaa, jossa hän kertoo, että Danny oli soittanut ja pyytänyt Virpiä käymään Armin luona, että antaisi uskonnollista lohtua. En voi muuta sanoa, että Danny jätti törkeesti Armin, "munista hirteen" koko mies.

      • Anonyymi

        HAHAHAHAH, rahakas ura, Danny ja alkoholi Armin himoja mitä ei hallinnut. Danny pysyi avioliitossa lasten takia, mutta sitähän te typerät femakot ette ymmärrä kun olette vaihtamassa miestä jos joku varakkaampi sattuu huolimaan.


    • Anonyymi

      Oon sitä mieltä että antaapa olla Armin jo rauhassa,Danny ja hän tietävät mikä asioitten oikea laita on,tavallaan vaan ärsyttää miksi dännyyleensä puhuu menneistä asioista,minusta ne ei kuulu muille,Danny,vanha korppu ei muista mitä on aikoinaan tehny tai sanonu,haluaa tyhjänpäiten vaan olla julkisuudessa,

    • Anonyymi

      Moni muukin viihdetaiteilija on kuollut alkoholismiin.

    • Anonyymi

      Älkää mollatko Dannya. Dannylla on koko elämä vielä edessään ja kuumia kissoja parveilee ympärillä.

    • Anonyymi

      Turha Dannyä syyttää Armin alkohoin käytöstä.Kyllä tämä siskokin tietää et suvussa alkoholisteja muitakin kuin Armi!!! Ne geenit peritää. Eipä Eerika ole juoppo vaikka Dannyn luota lähti.

      • Anonyymi

        Ei ollenkaan turha!!! Dannyn turhiin lupauksiin pettynyt ja hyväksi käytetty Armi, alkoi juoda juuri tämän vanhan häntäheikin vuoksi!! Armi oli oikeasti rakastunut ja halusi perheen, mutta Danny tyydytti vain omia himojaan ja bisneksiään lupaillen asioita, joita ei ollut edes tarkoitus toteuttaa! Nyt pilaa vielä viimeisillä voimillaan jo kolmannen naisen loppuelämän! Julma ja irstas pappa! 😝


      • Anonyymi

        Musiikkineuvos unohti opettaa Erikalle musiikkiin liittyviä asioita, kun keskittyi kannustamaan vain vaatteiden riisuntaan ja paljaita paikkoja esittelemään. Hyvin ei mene Erikallakaan! Maine tulee aina olemaan, että oli vanhan ukon leluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkineuvos unohti opettaa Erikalle musiikkiin liittyviä asioita, kun keskittyi kannustamaan vain vaatteiden riisuntaan ja paljaita paikkoja esittelemään. Hyvin ei mene Erikallakaan! Maine tulee aina olemaan, että oli vanhan ukon leluna.

        Kyllähän Erikastakin näkee musiikkineuvoksen "kasvatuksen" jäljet. Tangokuningatar menestyy nykyisin vaan kaljakuppiloitten puolipukeisen pyllistelijänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan turha!!! Dannyn turhiin lupauksiin pettynyt ja hyväksi käytetty Armi, alkoi juoda juuri tämän vanhan häntäheikin vuoksi!! Armi oli oikeasti rakastunut ja halusi perheen, mutta Danny tyydytti vain omia himojaan ja bisneksiään lupaillen asioita, joita ei ollut edes tarkoitus toteuttaa! Nyt pilaa vielä viimeisillä voimillaan jo kolmannen naisen loppuelämän! Julma ja irstas pappa! 😝

        Nyt Dannyn ois syytä rauhoittua ja jättää nuoret tytöt rauhaan. Senhän jokainen tietää, että DAnyssä on kuuluisuutta ja rahaa ja tällä tavalla nuoret tytöt uhrautuvat. En mene enää Dannyn essityksiin, on sen verran ikävää mitä Armille on tapahtunut, huh, huh... Saapi nähdä ottaako Liisa takaisin Dannyn, niin kuin nyt puhutaa.???


    • Anonyymi

      Armi uskoi, että saa Dannyn avioliitton, mutta se oli erehdys. Danny on "veijari", uskotteli Armille, mutta kun totuus paljastui, niin alkoholi tuli Armille liian tutuksi. Tällaisen ukkomiehen kanssa paikasta toiseen meno oli kuluttavaa ja petos tuli esille, niin Armi astui korkin päälle. Ja sitä kautta oli hauta edessä.

    • Anonyymi

      Entinen iso D pilasi Armin elämän. Valehteli, pelasi raakaa peliä vaimon ja Armin kustannuksella. Kannattaa lukea mikä totuus on. Armin äidin, työkavereiden, ystävien kertomaa. Tämä entinen iso D kuvittelee että lukijat uskoo tämän puolusteluja., onnettomia höpinöitä. Onneksi on rehellisiä ihmisiä olemassa, entinen iso D ei kuulu sille listalle. Hyi olkoon.

      • Anonyymi

        Pitäisi nyt perkele tuo Danny jo päänsä kiinni noista vitun avautumisistaan. Eikö se saatana ymmärrä että Armilla on äiti, joka suree kuolemaansa asti tytärtään. Hän puolustelee muka että hänen ja Seppälän lapset olisivat kärsineet erosta. Kyllä on vittu pikkusielu! Armin äiti menetti lapsensa! Hän on se todellinen kärsijä! Noin vanha kääkkä eikä tajua mitään surusta ja siinä elämisestä. Ihan yksinkertsisesti: pidä Ilkka Lipsanen turpa kiinni! Jo viimeinkin! Ymmärrä kunnioittaa muitakin ihmisiä, sinä omahyväinen tollukka! Noin vanha ja noin typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi nyt perkele tuo Danny jo päänsä kiinni noista vitun avautumisistaan. Eikö se saatana ymmärrä että Armilla on äiti, joka suree kuolemaansa asti tytärtään. Hän puolustelee muka että hänen ja Seppälän lapset olisivat kärsineet erosta. Kyllä on vittu pikkusielu! Armin äiti menetti lapsensa! Hän on se todellinen kärsijä! Noin vanha kääkkä eikä tajua mitään surusta ja siinä elämisestä. Ihan yksinkertsisesti: pidä Ilkka Lipsanen turpa kiinni! Jo viimeinkin! Ymmärrä kunnioittaa muitakin ihmisiä, sinä omahyväinen tollukka! Noin vanha ja noin typerä.

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        Kyllä ne Dannyn ja Liisan lapset kärsivät varmaan enemmän isänä elosteluista nuoren missin kanssa kuin olisivat kärsineen vanhempiensa erosta 😳. Tuntuu, että tuo entinen ISO-D, puhuu mitä sylki suuhun tuo 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne Dannyn ja Liisan lapset kärsivät varmaan enemmän isänä elosteluista nuoren missin kanssa kuin olisivat kärsineen vanhempiensa erosta 😳. Tuntuu, että tuo entinen ISO-D, puhuu mitä sylki suuhun tuo 🙄.

        *isänsä* elosteluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan Dannyä. Aion vihata häntä lopun elämääni.

        Toivottavasti kuolet vihaasi femakkohoro :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne Dannyn ja Liisan lapset kärsivät varmaan enemmän isänä elosteluista nuoren missin kanssa kuin olisivat kärsineen vanhempiensa erosta 😳. Tuntuu, että tuo entinen ISO-D, puhuu mitä sylki suuhun tuo 🙄.

        Hyvä kun Armi ei hankkinut lapsia, alkoholistihorot vammauttaa jopa 3000 lasta vuosittain, pahoinpitelevät ja tappavatkin kännipäissään, lapset kärsii tavattomasti. Onneksi Danny oli hyvä isä lapsilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun Armi ei hankkinut lapsia, alkoholistihorot vammauttaa jopa 3000 lasta vuosittain, pahoinpitelevät ja tappavatkin kännipäissään, lapset kärsii tavattomasti. Onneksi Danny oli hyvä isä lapsilleen.

        Miten niin hyvä isukki, ei kyllä paljoa ollut lastensa kanssa, vaan töissä ja vapaat Armin sängyssä.
        Liisa kasvatti lapset.


    • Anonyymi

      Ketä te syyttäisitte esim. Laila Kinnusen ja Olavi Virran alkoholismista?
      Jos alkoholismi on sairaus, niin miten siitä voi syyttää jotain ulkopuolista?

      • Anonyymi

        Nyt ei puhuta Olavista, eikä Lailasta. Tekaisepas heille oma ketju…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei puhuta Olavista, eikä Lailasta. Tekaisepas heille oma ketju…

        Juu, tämä on telaketjulepakkojen ikioma fanitusketju juopolle Armille!


    • Anonyymi

      Jos miehesi tai vaimosi juo, niin otatko siitä syyt niskoillesi?

      • Anonyymi

        Nyt ei puhuta tavisten juomisista, eikä udella tavisten ryyppäämisestä, eikä siitä, miten tavisten aviopuolisot ryyppäämiseen suhtautuvat…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei puhuta tavisten juomisista, eikä udella tavisten ryyppäämisestä, eikä siitä, miten tavisten aviopuolisot ryyppäämiseen suhtautuvat…

        Eikö Armi ollut tavis, oliko se kyvytön huolehtmaan itsestään ja pitänyt olla holhouksessa?


    • Anonyymi

      Alkoholisti syyttää muita aina, itse koin sellaisen kokemuksen, et kierrän kaukaa juopot. Vastuu on aina itsellä kun on aikuinen ja ei holhottava.

      • Anonyymi

        No, tuo on ihan sinun mielipiteesi…Oletko julkkis, vai miksi avauduit täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo on ihan sinun mielipiteesi…Oletko julkkis, vai miksi avauduit täällä?

        Oletko alkoholisti vai miksi samaistut juoppoon?


    • Anonyymi

      Jokaisen pitäisi ymmärtää se, että viina ei ratkaise mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      ihmettelen, jopa lääkärit syyttää riippuvuussairaudesta läheisiä, muka mahdollistaa, mutta eikö vastuuta ole juopolla tai liikaa syöneellä..

    • Anonyymi

      "Pullosta" ei löydy koskaan ratkaisua ongelmiin. Päinvastoin se tuo enemmän ongelmia.

      • Anonyymi

        Tässä varoituksen sana niin Erikalle kuin Helmille. Katsokaa eteenne ettei tule Armin kohtaloa tai muuta vastaavaa. Näin ulkopuolisena katson, että kaikki ei mene "putkeen" kuten olette ajatelleet ikäero on liian suuri. Saikohan rämäpäisestä tyylistään Erika "pudut" Dannyltä. Jostain kuulin, että Erikan ollessa pois Dannyn asunnolla oli itse Danny pakannut mustaan jätesäkkiin Erikan tavarat ja kun hän saapui oli hällä lähtö sinne mistä oli tullut.


    • Anonyymi

      Ihminen juo itse vapaaehtoisesti. Tuskin kukaan kaataa viinaa väkisin toisen suuhun.

    • Anonyymi

      Viinasta ei ole kuin hetken lohtu. Näin sanovat ne jotka juovat.

    • Anonyymi

      ARMI TIESI KOKO AJAN KETÄ IMI ETTÄ ON NAIMISISSA MEILLÄ AIKA USEILLA ON KOKEMUSTA UKKO MIEHISTÄ HARVOINPA NUO EROAA VARSINKIN JOS MUIJA ON RIKAS

      • Anonyymi

        Kylläpä sivistys ja tieto oikein paistaa kommentistasi 🤩.


    • Anonyymi

      Täysin Dannyn syytä jota en ole koskaan sietänyt Elostelija pilasi nuoren kauniin Ihmisen..

    • Anonyymi

      Paheksujat unohtavat kokonaan sen "seurapiirin", joka todellisuudessa pilasi Armin elämän. Sen seurapiirin, jossa Armi vietti aikaa kun suhde Dannyyn loppui.

      • Anonyymi

        Suhde loppui ilmeisesti siksi, koska Dannyn mielestä Armista tuli liian vanha hänelle. Nuo nykyiset suhteet nuorten tyttöjen kanssa, kertovat Danny-vaarista paljon. Uskon täysin Armin lähipiirin ja perheen kertomukset tuosta epäsuhdasta suhteesta. Mahtaa Danny-vaaria kuumottaa se, että Armin päiväkirjat ovat tallella 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde loppui ilmeisesti siksi, koska Dannyn mielestä Armista tuli liian vanha hänelle. Nuo nykyiset suhteet nuorten tyttöjen kanssa, kertovat Danny-vaarista paljon. Uskon täysin Armin lähipiirin ja perheen kertomukset tuosta epäsuhdasta suhteesta. Mahtaa Danny-vaaria kuumottaa se, että Armin päiväkirjat ovat tallella 👏

        Toivottavasti saadaan elokuva tai TV-sarja Juopon päiväkirjat!


      • Anonyymi

        Armi vain ajautui pois NS,oikeasta elämästä,oon nähny kuinka käy kun turvautuu alkoholiin,todellisuudentaju katoaa ja elää kuin usvassa,Armin siskon kuoltua hänen olisi pitänyt saada kriisiapua


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei paheksu sitä porukkaa, jonka seuraan Armi ajautui kun suhde Dannyyn loppui?

    • Anonyymi

      Dannyn lupaukset Armin kanssa tulevasta avioliitosta oli petkutusta. Kun asia selvisi niin Armi alkoi juoda viinaa paljolti. Miksi danny osti isosti viinaa on edellisessä kerronnassa. Armin äiti on tuhahtanut Danylle mitä siellä Armin haudalla hyppäät vielä.

      • Anonyymi

        Hahah, Armista tuli juoppo jo ennen kun Dannyn lapset ooli aikuisia eli pilasi ihan itse elämönsä ja mahdollisuutensa. Femakot syyttää aina miehiä juopottelusta mutta akkojen pitäisi saada juopotella, ette joudu vastuuseen vaikka tuohoatte jopa 3000 lapsen elöämän vuosittaion juopottelemalla raskausaikana. Pakkohoitoon vaan, lapset huostaan ja piuhat poikki kun se alkoholi on teille niin tärkeää.


    • Anonyymi

      Danny kuskaa pikkutytölleen juomia Seiskan videolla. Ettei vaan Armille tehnyt samaa karhunpalvelusta. Siinä saa raittiistakin juovan ja sitten on helpompi hipsutella ja muokata oman mielensä mukaan...

      • Anonyymi

        AA:ssa oli jo kauan sitten viime vuosituhannella 12 kysymyksen lista, joka yleensä paljastaa heti, oletko vaikeuksissa alkoholin takia - tai peräti alkoholisti. Se ei ole vanhentunut vieläkään.
        Jos vastaat vähintään NELJÄÄN kysymykseen myönteisesti eli KYLLÄ, olet ainakin jo ongelmissa juomisen takia. VIISI tai useampi kyllä on yleensä jo varma tapaus.
        Kolmella kyllä-vastauksella olet vaaravyöhykkeessä, joten skarppaa, koska alkoholismi on paheneva sairaus juomisen jatkuessa/lisääntyessä.
        Lisäksi vanhemmissa listoissa oli aikoinaan kysymys:
        Pidätkö parempana yksin kuin seurassa ryyppäämistä?

        KYSYMYKSET
        1) Oletko koskaan yrittänyt lopettaa juomista viikoksi mutta yltänyt vain 1-2 päivään?
        2) Toivotko ihmisten huolehtivan vain omista asioistaan ja että he eivät arvostelisi sinua juomisesi takia?
        3) Oletko vaihtunut alkoholijuomaa miedompaan toivoen, että se juovuttaisi tai haittaisi vähemmän?
        4) Otatko aamuryypyn tai -oluen lievittääksesi krapulaa tai pahaa oloa tai jatkaaksesi juomista edelleen?
        5) Kadehditko heitä, jotka voivat nauttia alkoholijuomia aina ilman ongelmia?
        6) Onko sinulla ollut ongelmia juomisen takia viimeisen vuoden aikana pari- tai ihmissuhteissa?
        7) Onko juomisesi aiheuttanut vaikeuksia kotona?
        8) Oletko yrittänyt nauttia ylimääräistä alkoholia tilaisuuksissa, joissa ei ole tarjottu sinulle "tarpeeksi?"
        9) Sanotko voivasi lopettaa juomisen milloin haluat, vaikka humallut silloinkin, kun et ole aikonut?
        10) Oletko menettänyt työpäiviä tai työsi juomisen takia?
        11) Onko sinulla ollut muistinmenetyksiä?
        12) Oletko milloinkaan tuntenut, että elämäsi saattaisi olla parempi ilman alkoholia?

        Eräs kokenut AA-lainen lisää listaan vielä yhden ja lähes takuuvarman kysymyksen:
        Onko sinut tuomittu ratti-, ruori- tai muusta liikennejuopumuksesta?
        Asiantuntijat ja AA-laiset ovat yksimielisiä, että varsinkin törkeä rattijuopumus on useimmiten tunnusmerkki jo hallitsemattomasta alkoholismista.


    • Anonyymi

      Hän huomasi että häntä käytetää hyväksi kuin tiskirättiä .

    • Anonyymi

      Armin ja Dannyn "yhteiselo" kesti melkein 18 vuotta.

    • Anonyymi

      15:07:lle!

      Vaikka Danny olisi ostellut viinaksia. niin niitä ei ole kenenkään pakko juoda.
      Ei kukaan nainen ole mikään vasikka, jota voi väkisin juottaa. Jos joku juo, niin hän juo ihan vapaaehtoisesti. Moni nuori hankkii vaikka mistä kaljansa ja viinansa, kun sille päälle sattuu. Ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Monella petetyllä naisella on vaikeaa. Mutta, kaikki eivät tartu pulloon vaikeuksien keskellä. Jos joku tarttuu, niin sille ei sivulliset voi mitään.

    • Anonyymi

      Armi ei koskaan syyttänyt Dannya mistään. Miksi te sivulliset olette nyt niin raivoissanne?

    • Anonyymi

      Alkoholismista parantuneet myöntävät, että juominen on ihan oma syy eli heikkous viinanhimoa kohtaan. Siitä ei voi syyttää ketään sivullista tai mitään erityistä asiaa..

    • Anonyymi

      On sanottu, että jos avo/aviopuoliso juo, niin siihen on kaksi vaihtoehtoa.
      Se on joko ero tai se, että alkoholisti menee hoitoon.

    • Anonyymi

      Armi petty Dannyn lupauksiin, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Herkutteli Armilla ja hyöty monella tapaa. Danny ei ole luotettava lainkaan.

    • Anonyymi

      Tekevät yhteistyötä ja seurustelivat siinä ohessa liki 18 vuotta.

    • Anonyymi

      Oliko kukaan aikanaan huolissaan siitä mihin porukkaan Armi ajautui kun suhde Dannyyn loppui?

    • Anonyymi

      Armin äidin ois pitänyt heti alkuu laittaa peli poikki Danny kanssa, kun oli ukkomies ja perhe hällä. Danny lupaukset pitkisty ja mutkistu. Ja Armi petty pahemman kerran ja alkoi juoda. Armin äidille voimia!!! Armin ois pitänyt lukea nuoruusvuosin kunnon ammatti.

    • Anonyymi

      Alkoholi ei paranna mitään asiaa tai pettymystä. Siitä seuraa vain enemmän vaikeuksia.
      Etenkin jos turvautuu toisiin alkoholisteihin.

    • Anonyymi

      Danny huijasi Armia, että sitten avioidutaan, kun Dannyn lapset on aikuisia??? En oikein uskottana pidä, että Armi ois kosinut Dannyniä mutta ehdot laitto Danny, että Armin pitää laittaa elämästään pois alkoholi, sitä hän ei pystynyt tekemään. Edellä kerrottuna luulenpa, että keksitty valhe. Nyt on hyvä, että Armin äiti Anja on laittanut Dannyn ruotuun, että lopettaa Armin haudalla "hyppäämisen".

    • Anonyymi

      Toinen nainen voi aina ottaa hatkat ja palata sitten asiaan kun ukon ero on virallisesti ohi. Tai olla se toinen nainen ja odottaa vuosikausia turhaan.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei paheksu sitä Armin miesystävää, joka tuli kuvioon Dannyn jälkeen?

    • Anonyymi

      Monella edesmenneellä viihdetaiteilijalla oli alkoholiongelma. Keitä siitä pitäisi syyttää? Aviopuolisoitako vai ystäviä, vai rakastajia tai rakastajattaria? Ketä?

    • Anonyymi

      Danny puolustelee itseään, että Armi oli alkoholisti ja siksi ei nyt Armin kanssa häät tulleet. PÖTYÄ! Armi oli kiltti perhetyttö ja nuoruudessa ei juonut alkoholia. Syvä pettymis tämän teki, kun uskoi Dannyä. Danny tarttis "sakkihivuutuksen".

      • Anonyymi

        Alkoholi on huono lääke pettymyksiin.
        Olis mennyt kouluun ja hommannut itelleen ammatin ja alkanut elämään omaa elämäänsä, kaunis lempeä nainen olis saanut kenen tahansa, mutta , kun Armilla oli pakkomielle Lipsaseen.


      • Anonyymi

        Mitä on sakkihivuutus?


    • Anonyymi

      Danny kertoo, että vei Armia katkaisuhoitoon. Mutta, ei sekään auttanut.
      Oliko syynä uusi tuttavapiiri vai mikä?

    • Anonyymi

      turha on nyt Dannya moittia Armin alaspäin menosta. Siinä on tehty jo paha virhe, että "ukkomiehen kanssa lähtee laulamaan". Mun vanhemmat ois heti hakeneet pois, vaikka seinän läpi, he ois heti aistineet vaaran. Danny tienasi hyvin Armilla. Armi sai vain tuloja vähäisesti Dannyiin verrattuna. Ex-vaimo Liisa ei ota Dannya takasin, hällä on jo oma pyoliso Ruotsissa.

      • Anonyymi

        Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.


    • Anonyymi

      Armi hakeutui ihan eri piireihin kun suhde Dannyyn loppui. Ketä siitä pitäisi syyttää?
      Nyt kun syyttelemään olette ryhtyneet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos Danny ois ollut lupauksensa pitävä Armille ei vienyt hänet hoitoon alkoholin riippuvuudesta ja elänyt hänen rinnallaan niin hyvät kuin pahatkin päivät. Kuten vihkikaavassa sanotaan. Tässä nähdään miehen rakkaus??? Varoitus terveiset niin Erikalle kuin Helmille!!!

    • Anonyymi

      Danny vei Armia katkaisuhoitoon. Mutta, se ei auttanut.

    • Anonyymi

      Danny kertoo, että vei Armin usein katkaisuasemalle. Mutta, toivottua tulosta siitä ei tullut. Danny ainakin yritti Armin parasta.

      • Anonyymi

        Uskon myös että Danny yritti ohjata hoitoon
        Mutta missä oli sitten äiti ja sisarukset ?Nyt kyllä ovat kantaa ottamassa.Armi joka oli viimeisen Joulun äidin luona sairaana.Eikö äiti olisi voinut lähteä Armin kanssa lääkäriin.Keuhkokuume olisi ehkä hoidettu ajoissa.
        Vaikka jos omaa tahtoa ei ole niin vaikea auttaa.


    • Anonyymi

      Voiko vitutukseen kuolla ?

      - voi (voi voi)

    • Anonyymi

      Danny oli Armiin nhden työnantaja. Miksi ei ollut terveystarkastusta, jossa ois aikanaan huomannut lääkäri Armin kunnossa. Näille viihdetaiteili-joille pitäisi olla nimetty työterveysas-ema.

    • Anonyymi

      Kyllä Danny yritti hoitaa Armia mahdollisimman monipuolisesti. Armi sai olla alkoholin katkaisuhoidossa, terapioissa yms... mutta pysyvää tulosta ei tullut. Danny kustansi hoitoja yms..

      • Anonyymi

        Dannyn vuoksihan Armi joi!! Hyvä jos häntäheikin omatunto painaa!! 😝


    • Anonyymi

      Mr Dän oli Häneen nähden hyväksikäyttäjä.

      Varasti vuodet, elämän.

    • Anonyymi

      Kilon makkaratanko perseeseen, takaisin ja uudestaan, ikuisesti... Luvataan touhun lopettaminen ! Laitetaan humppamusaa taustalle soimaan. Sairaalassa ompelujen ja terapian jälkeen välittömästi jatkuu ...
      Vuosia, melkein parikymmentä vuotta.

    • Anonyymi

      Aina löytyy joku syy juomiseen. Tosin ongelmat voisi hoitaa muutenkin kuin juomalla.
      Mutta, kukin toimii tavallaan.

    • Anonyymi

      Dannyn ex-vaimo kesti pettämistä 18 vuotta, sortumatta juomaan.

    • Anonyymi

      Nyt Dee tuotanto on pistänyt sihteerinsä pesemään likaisen Deen valkopyykkiä.

      Kyllä Armin alamäki on vain Dannyn katteettomien lupausten ja valheiden syytä, ei minkään muun.

      Danny ei ole Armia loppuaikoina auttanut vaan heilasteli muita, ja Liusa-vaimokin kärsi Dannyn takia.

      Rahalla saa vanha d pappakin ostettua syyttömyyttään, jota EI kukaan usko, ei nyt eikä koskaan.

      Dannykin jo ikäloppu, kannattaisko rohkeasti myöntää pilanneensa Armin elämän ja lopettaa se lasten pornottaminen.

      Te erikan, helmen vanhemmat, vanha ukko käyttää lastanne, julkisuudestako heitätte lapsetkin sudelle.

      Jokainen suomessa ymmärtää dannyn kiinnostuksen joka on pahasti kierossa, laitontakin useassa maassa.

      Äänestän jaloillani, en koskaan missään maksaisi pedofiilinäytelmistä, ikävää jos ne ovatkin..

      Laittakaa te muutkin nuoret ja aikuiset danny boikottiin ja jätetään tämä etova hyväksikäyttäjä yksin heilumaan. Helmi, lähde kun vielä voit, vanhemmat hakekaa lapsenne turvaan. Vai olisitteko kasvattaneet nuoren, nätin tyttövauvan hänelle annettavaksi. Ajatelkaa nyt!

    • Anonyymi

      Armi kuoli Deen valheiden ja katteettominen lupauksien takia. Vuosien henkinen kidutus vei hennon ja kauniin Armin ja yksin vanha Danny etova ukko oli tähän syyllinen. Nyt ei enää sankarin viittaa voi dee päälleen valheellisesti rakentaa. Dannyn kuoltua hänet tullaan muistamaan VAIN Armin, hennon, kauniin, herkän nuoren naisen tuhoajana! Se muisto Dannystä jää, valehteleva vanha ukko joka viimesillään päivillä alkoi tuoda mieltymyksiään julki ja jahdata näitä lapsia tyttöystävikseen. Häpeällinen loppu hänen nimelleen, muuta ei kyllä ansaitsekaan kun yhden kauneimmista vei jo hautaan.

    • Anonyymi

      Dannyn vaimo kesti 18 vuotta kun häntä petettiin.
      Pitää myös muistaa se, että Armi itse ei koskaan sanonut pahaa sanaa Dannystä. Toisin kuin nyt eräät kirjoittelijat.

    • Anonyymi

      Armista tuli pikkuhiljaa alkoholisti, kun uskoi Dannyn puheita tulevasta avioliitosta ja yhteisestä elämästä silloin kun lapset on isoja, niin ottaa eron Liisa-vaimosta. Tätä lupausta ei päässyt tulemaan, kun Armi joi alkoholia ja se juomisen aiheutti itse Danny eli valheelliset lupaukset. Tuskin Danny oli koskaan ajatellut avioliittoa Armin kanssa. Kun asia selvisi, niin Armi luhistui.

      • Anonyymi

        Ei kannattaisi elää kuvitelmissa tai olisi edes pysyt raittiina ja odottanut kunnes lapset aikuisia.


    • Anonyymi

      Armilla oli kaunis sielu ja hän ihana, empaattinen ihminen. 18-vuotiaana on aivan liian sinisilmäinen ja helppo saalis paljon vanhemmalle niljakkaalle pelimiehelle. Armi uskoi kaikki Dannyn valheet kun oli niin hyväuskoinen. Mitäpä rakastunut nuori tyttö ei uskoisi.
      Danny, täysin tunnoton ketku, tuhosi Armin elämän. Lienee Dannykin tavallaan rakastanut Armia. Nyt vanha limainen ukko koettaa elää uudelleen elämää Armin kanssa iskemällä noita Armin kopioita. Säälittävää!!

    • Anonyymi

      Danny hakee Armi Aavikon tyyllisiä vaalee tukkasia tyttösiä. Kute Erika ja Helmi. Nyt on Danny laittanut Helmin valokuvaan seiskalehteen miltein alastona, vain pienet läpykät intiimipaikkohen kohdalle. Tuntuu hieman siltä, että toimittajiakin jo hymyilyttää. Helmi on saanut hevosen jolla voi ratsastaa. onko tyttö ajatellut miten hänet noterataan, kun papparaisen kanssa hengailee, tulee kyllä kuulemaan myöhemmin. huh, huh... Helmi älä pilaa elämääsi.

      • Anonyymi

        Hehe, eihän noita tarvitse hakea, Helmikin fanittanut jo vuosia ennen tapaamista minkä itse järjesti :)


    • Anonyymi

      Danny setä on kiltti, hän hoisi Armia, ja sitten Eerikaa, ja nyt Helmiä.

    • Anonyymi

      Vaimo ei alkoholisoitunut, vaikka joutui kestämään miehensä uskottomuutta vuosikausia.

    • Anonyymi

      Miksi unohtaa armin konsulentti työt mm patja esittelyt bon bella

    • Anonyymi

      Danny ei kykene asumaan yksin. Hiljaisuudessa voisi tulla liian usein mieleen miten kävi Armille. Dannylla pitää olla elämän loppuun saakka joku taikinahavukka.

    • Anonyymi

      Tuskimpa Danny alun alkaenkaan oli ajatuskaan Armista ottaa puoliso. Hän HERKUTTELI Armilla ja hänen show juttunsa sai enemmän kannatusta ja siitä tuli rahaa hälle. Bisnes-mies.

    • Anonyymi

      Armista oli hänelle hyötyä, ja sitten jätti , ja palasi auttaakseen muka alkoholisoitunutta tyttöä. ja valkaisee sillä tekojaan vieläkin. Eerikakin oppi hänen koulussa vikisemään, ja kyykistelemään, melkein näyttää pimppansa. Sama kohtalo joskus hänellä, Dannyn jäljeltä kukaan ei huoli. Helmi helmeilee korkkareissaan ja bikineissään herran huvilalla, sekö hänenkin tehtävänsä on? Danny on jo vanha ukko, vaikka voissa paistais, ehtii vielä jonkun tyttösen elämän pilaamaan, Nuoruus , js hulluus, mutta missä on vanhuus ja viisaus?

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus👍
        Tyhmä on tämä nykyinen pikkutytönrääpäle jos jää vanhalle äijälle keikistelemään.


    • Anonyymi

      Danny voi kuunnella kauniinriipaisevaa tulkintaa biisistä "mä vain, sä vain, me vain".

    • Anonyymi

      Armin kihlattu kertoo seiskassa totuuuden, taisi vaan vanha suola janottaa kun purki kihlauksen ja aikoi jatkaaa esiintymisiä.

      • Anonyymi

        Et sitten viitsinyt kuunnella mitä ko.herra kertoi. Sanoi Armin suunnitelleen lastenlauluja joita Dee tuskin on koskaan laulanut.....paitsi ehkä nyt sille pikkutytölle😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten viitsinyt kuunnella mitä ko.herra kertoi. Sanoi Armin suunnitelleen lastenlauluja joita Dee tuskin on koskaan laulanut.....paitsi ehkä nyt sille pikkutytölle😅

        Armi itse kertoi aikoneensa lähteä keikoille Dannyn kanssa.


    • Anonyymi

      Jollainhan sen " pikkutytön täytyy elääkin, vai ostaako Danny vaari sille vaatteet, ja kaiken mitä nuori nainen tarvitsee, jos kerran ei ole töiss, eikä koulussa? Voihan se saada työppäristä rahaa, ja toimeentulotukea, vai millä se maksaa elantonsa, kun eivät ole kihloissa, eikä naimisissa, vaan syvällisessä suhteessa. Jos se maksaa sillä, niin toinen on hyväksikäyttäjä.

    • Anonyymi

      Danny ei vastaa mistään Armin viinankäytöstä.Armin suuhun ei Danny kaatanut viinaa, vaan Armi itse joi. Oli itsevarma, että Dannyn saa, mutta tuntuu, että Dannyllä oli kokoajan "ketunhäntä kainalossa". Hupsutti Armia ja tienasi yhteisellä lauluesityksillä rahaa kiertueilla.

    • Anonyymi

      Niin voidaan olla monta mieltä mutta Armi ja Danny tietävät! Itselläni kokemus nuorena rakastuin 20v. Vanhempaan ukkomieheen sarmikkaaseen komeaan kokeneeseen! Se oli raastavaa . Ymmärrän Armia. Mutta hän ei jaksanut💔💃! Minun jutusta 45vuotta. Olen jo vanha niinkuin Dänikin emme saa nuoruutta takaisin 🤗! Vaikka joskus ajatukset vieläkin kirpasee😉❤!

    • Anonyymi

      Kaiken kokeneena ja alkoholistin kanssa aikoinaan eläneenä en syyttäisi dannya Armin juomisesta,ei voi tietää kaikkea heidän välillään mutta kyllä juomisesta jokainen on itse vastuussa,siihen on helppo paeta,dannysta on tehty syntipukki, en puolusta mitenkään häntä, mutta tangoon tarvitaan kaksi

      • Anonyymi

        Danny tykkää esillä olosta mutta kaipa yöllä on syynsä siihen,häntä voi monesta asiasta syyttää muttei mielestäni kenenkään juomisesta,oishan Armi voinu keksiä jonkun muunkin pakokeinon kun Dannyn kanssa meni miten meni,olihan tälläkin vastuunsa kun tiesi alusta asti Dannyn olevan naimisissa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe