jostain syystä suurin osa skyrimin pelaajista on vitun nuubeja esim. luulen että vain harva suomalainen on tappanut miraakin, alduinin tai karstaagin. tai edes tietää mistä saa Nightingale, deathbrand, ancient srhouded tai blackguard armorit tai daedric artifacteja.
Vastaukset 4
- En ymmärrä
Ja tämä ahdistaa sinua koska...?
- huono.
huono.
- Mavys
No jo on ongelmat ihmisillä nykyään kun stressaa mitä muut tekevät omalla vapaa ajallaan yksinpelissä.
- ari_zwag
Pakko myöntää, että pakkasherra Karstaag kaatu ekan kerran mulla vasta n. 5 min sitten. Se kun on näitä piilotehtäviä...
Oli sikäli pieni pettymys, että herätettyäni ukon hyppäsin luotettavan Arvakin selkään ja karautin läheisen kinoksen laelle, josta sitten jousella napsin kaveria munille. Paistoaika n. 3 min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571