Etsin töitä

Leksa_

Etsin töitä
Etsin töitä. Olen tällä hetkellä monenlaisen osaamistaustan omaavana työttömänä työnhakijana.
Työtä voin ottaa vastaan ”hanttihommista” -- ”kravattikerhoon” melkein kaikkea siltä väliltä.
Pääosaamisalueeni alkaa teknisestä autoalan osaamisesta käytännön elämän aikana opittuihin asioihin ja päätyen hallinnollisen puolen sekä neuvonnan osaamiseen.
Viimeisimmäksi olen työskennellyt yritysneuvojana.
Rakennushommat eivät oikein ole juttuni, mutta apumiehenä osaan olla siinäkin.
Ajokortti on ABeC ja kuorma-autoa olen oikeastikin ajanut. Asuntovaunua vedän kesäisin karavaanarina ja osaan peruuttaa ja olen jopa taitava ajaja.
Autojen huoltohommia, renkaanvaihtoja yms osaan tehdä jopa hieman uudempiinkin autoihin.
Osuustoiminnassa olen ollut niin kauan ja monessa roolissa että osaan kertoa siitäkin.
Tietotekniikan saraltakaan en ole täysin tumpelo, joten senkin osaamista voi hyödyntää.
Kouluttajana olen toiminut autojen huoltotöistä (80 luku) tietotekniikasta, yrittäjyydestä, asiakaspalvelusta, myynnistä, myyntityöstä yms. Olen ollut hyvin pidetty ja kannustavaksi koettu kouluttaja.
Voin tarjota osaamistani monin eri tavoin.
Voin tarjota itseäni käytettäväksi työsuhteeseen verokortilla, tai voin puhua osuuskunnan ympäri palkkaamaan minut tehtävään, jos teette tilauksen osuuskunnalle.
Pienetkin työt kiinnostavat ja suurempiakin tehtäviä otetaan vastaan.
Osuuskuntammekin tarjoaa koulutusta jossa olen ilmoittanut olevani käytettävissä jos koulutus järjestetään.
Ja kuten nykypäivänä on tapana, minusta ja tekemisistäni voi lukea paljon netistä.
www.leksa.innetti.fi
http://www.innetti.com/index.php/tyon-vastaanotto/palvelut/juuri-nyt-tarjoamme/53-muut-alat/85-pienesineiden-soodapuhallusta
http://www.leksanet.com/index.php/erotin/minae/leksa2-g/projektit

Jos minkäänlainen työtehtävä olisi tarjolla, keskustelen mielelläni sen sopimisesta. Sähköiset yhteystiedot tekstissä olevien linkkien kautta.

Leif Kuismanen
Teininkalliontie 4
46900 INKEROINEN
p. 040 582 9708

1

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leksa_

Jotainhan tämä ilmoitus poiki heti kättelyssä. Sain vinkin tututustua uuteen nettisaittiin. http://www.paskaduuni-info.fi/

No niin kuin arvata saattaa, ei siellä paljon töitä näkynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe