Unelmoin perheestä

Onnellinen vai ei?

Olen itse "suuresta" perheestä. Minulla on neljä sisarusta, ja sitä myöten kasvanut suuressa perheessä.

Unelmani on perustaa omaperhe jossa olisi kolme lasta jne. Olen avioliitossa ihanan miehen kanssa, aloitimme parisuhteen nuorina minä 15 ja mieheni silloin täyttämässä juuri 16. Olemme siis olleet pian 9 vuotta yhdessä. Avioliittoa takana kolme vuotta ja olen vauvakuumeesta "kärsinyt" jo useamman vuoden. Minä olisin valmis perustamaan perhettä ja sukulaisetkin jo perheenlisäystä odottaa, ainut miinus/haitta on isännän suhtautuminen lapsen tuloon. Rahat tiukassa, lainan lyhennys ei onnistu, emmen voi asua nykyisessä kodissamme joka on suht iso omakotitalo. Pitää tehdä työtä ja jne. Hän kuitenkin halusi lapsia kun suhteen alussa siitä puhuimme ja nyt kun olisi sopiva hetki niin ei sitten...

Kestänkö unelmieni murenemisen vai joudunko jonnekkin hoitokotiin? Voinko olla onnellinen jos en saa perhettä!!

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidiksi

      Sinulla on oikeus unelmiisi. Niitä ei voi kukaan ottaa pois. Kannattaa yrittää puhua miehen kanssa, koska jo hän ei ikinä halua lapsia, joudut sinä tekemään päätöksiä tulevaisuudesta. Meneekö mies lapsihaaveiden edelle vai toisinpäin. Varmaa on, että jos jatkatte niin, että sinä haaveilet miehen muuttavan mieltään ja päinvastoin, jompikumpi tai molemmat katkeroituvat.

      Toisaalta voit ehkä vielä hengähtää, olette siis laskelmieni mukaan 24-25-vuotiaita? Voi olla, että mies ei ole vielä hetkeen valmis ja on toisaalta ihan järkevääkin ajatella lainoja, töitä ja asuntoa ennen lasta.

      Voin esimerkkinä kertoa, että painiskelin saman asian kanssa. Sen verran sain miehestä irti, että hän kertoi "joskus" haluavansa lapsia. Muttei vielä. Päätin, että se riittää. Mies lämpeni äkkiä ajatukselle 30-vuotiaana, nyt meillä on ihana tyttö. 25-vuotias mies on aika nuori, isyys ei välttämättä tunnu vielä ajankohtaiselta, vaikka olettekin olleet pitkään yhdessä.

      Eli yritä puhua painostamatta, kerro, että haluat varmuuden siitä, että joskus. Voit kysellä hieman osviittaa siitä, milloin miehesi näkisi itsensä isänä. Tsemppiä!

    • Teiniliiton tuho !

      Odotat kiltisti vielä 8 v, että olet 32 (12/32) ! Jos olette silloin vielä yhdessä (mikä on erittäin epätodennäköistä), saat aloittaa yrittämisen.

      • Faktan kertoja

        Fiksua puhetta Teiniliiton tuholta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe