Lust City

”Vittu.” Sähähdin itsekseni ääneen. Uusista korkokengistäni petti toinen korko. Ilta oli muutenkin ollut täydellinen katastrofi, diskossa ei ollut flaksi käynyt. En voinut ymmärtää syytä moiseen. Olin pukenut ylleni tiukan mustan minimekon, siis todella minin. Musta nahkamekkoni pysyi hädin tuskin kiinni, miehet olivat kyllä kuolanneet rintojeni perään. Muutama idiootti oli kähminyt takamustani tanssilattialla, mutta jostain syystä todelliset urokset eivät tänään minua huomanneet. Ainakaan syy ei voinut mustissa verkkosukissani, kun vain olisivat tienneet millaisen herkun pienen pienet pitsialushousut hädintuskin peittivät. Olin pahuksen äkäinen ja ennen kaikkea pahuksen kiimainen. Kunnon panosta oli vierähtänyt aikaa aivan liian kauan.
Kompastuin suoraan päin tummaan pukuun pukeutunutta vanhempaa herrasmiestä, mies oli pitkä ja puku oli kallis. Miehellä oli myös musta kävelykeppi. ”Mikäs lintunen se syliin tupsahti.” Sanoi mies ja tarttui olkapäistäni kiinni. ”Eikö pienten tyttöjen pitäisi olla jo kotona, kadut voivat olla niin vaarallisia öiseen aikaan.” Mies jatkoi. ”päästä irti saatanan pervo.” Sähähdin, kerroinhan olevani pahalla tuulella. Mies tarttui hellästi, mutta sitäkin määrätietoisemmin leukaani ja käänsi katseeni kohtaamaan hänen katseensa. Miehen kosketus oli kylmä, tunsin vilunväreiden kulkevan ruumiini läpi. Nännini jäykistyivät välittömästi ja vatsanpohjaani poltti kylmä tuli. Miehen katse oli pistävä, huumaavan julma. Silmissä paloi tuli, katseeseen kätkeytyi jotain mystisen pahaa, mutta katse vangitsi minut välittömästi. Mies oli kieltämättä varsin komea, kasvonpiirteet olivat jylhät, suorastaan armottoman kuninkaalliset. Miehen hiukset olivat musta, ohimoilla aavistus harmaata joka kiilsi melkein valkoisena katulamppujen loisteessa. Katse tunkeutui suoraan sisälleni, tunsin kiihottuvani. ”Neiti on niin pippurinen ja kiivas, mutta tuollainen kaunotar noin pukeutuneena voi joutua öiseen aikaan pahoihin vaikeuksiin kadulla. Minä vaadin saada saattaa sinut turvallisesti kotiin.” Pystyin vain nyökkäämään vastaukseksi.
Mies ojensi kätensä, minä tartuin tuon pitkän muukalaisen kylmään käteen. Mies talutti minut autolleen, kuljin lähes tahdottomana hänen rinnallaan. Ei voi olla todellista, mietin kun saavuimme miehen autolle. Mies ei tainnutkaan olla mikään tavallinen kadunmies jolla oli hieno puku. auto oli, ei sen vähempää kuin musta limusiini. Autonkuljettaja aukaisi meille oven, kuljettaja oli lihaksikas yli kaksimetrinen koljatti virkapuvussaan. Saattajani nyökkäsi kuljettajalle, sanoja ei vaihdettu. Mies kysyi osoitettani, kerroin sen ja mies koputti auton väliseinää. Kuljettaja aukaisi luukun, saattajani kertoi osoitteen. Musta pitkä auto tummennetuin ikkunoin rullasi hitaasti liikkeelle. Miehen mustan kävelykepin koristeena oli hopeinen susi, jonka silminä kimalsi kaksi tummanpunaista rubiinia. ”Samppanjaa?” Kysyi mies. ”Kiitos.” Vastasin ja tunsin mielialani kohenevan. Illastahan voisi kehittyä jotain, mies vaikutti herrasmieheltä. Tosin hyvin etäiseltä ja kylmäkiskoiselta, mutta minulla oli keinoni miesten lämmittämiseen. Siemailin hiljakseen jääkylmää kuplivaa juomaa. Mies katsoi minua tarkasti, tunsin kostuvani yhä enemmissä määrin.
”Riisu takkisi.” Mies sanoi yllättäen. Olin siis tekemissä käskemään tottuneen miehen kanssa, mikäpä siinä, pidin määrätietoisista miehistä, miehistä jotka tiesivät mitä tahtoivat ja olivat tottuneet saamaan sen. Avasin mustan nahkatakkini vetoketjun hitaasti, hymyilin miehelle. Autossa oli ilmastoinnin ansiosta mukavan lämmin. Mies tarjosi minulle lisää samppanjaa. Tunsin olevani hieman hiprakassa, diskossa nauttimani tequila saattoi myös edesauttaa tilannetta. ”Sinä olet niin kaunis.” Mies sanoi. Hymyilin miehelle ja kiitin kohteliaisuudesta. ”Ehkäpä haluat näyttää minulle hieman enemmän?” Mies kysyi. ”Mitä herra mahtaa tarkoittaa?” Kysyin kiusoittelevasti. ”Tiedät tasan tarkkaan mitä tarkoitan.” Mies vastasi. ”Riisuudu ja hitaasti.” Hän komensi.
En pystynyt kieltäytymään, ja toden sanoakseni en tahtonutkaan. Hitaasti avasin toppini, miehen katse nuoli kiinteitä rintojani. Hyväilin rintojani ja levitin hieman jalkojani. Miehen katse kohdistui jalkoväliini. Kohotin hieman takapuoltani ja vedin hameeni alas. Olin alusvaatteillani tumman muukalaisen edessä, mies hymyili. ”Alusvaatteet myös.” Mies sanoi. ”Tuhma herra.” Sanoi ja riisuin rintaliivini hitaasti. Tunsin oloni riettaaksi, aavistuksen huoramaiseksi. Pikkuhousuni olivat jo kosteat pimpistäni valuvasta kosteudesta.

2

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväilin paljaita rintojani, mies katsoi minuun kiihkeästi. Katse suorastaan poltti sisintäni. Puristin rintani yhteen ja valutin suustani hieman sylkeä. Hieroin nännini kosteaksi. Levitin jalkojani ja paljastin pikkuhousujeni suojaamat suloni herralle. Hyväilin itseäni housujen päältä. ”Tykkääkö herra näkemästään?” Kysyin ja otin samppanjakulhosta yhden jääpalan. Mies vastapäisellä penkillä sanoi vain yhden sanan ”Jatka.” Kuljetin jääpalaa hitaasti toisen nännini ympärillä, nännini jäykistyi entisestään. Kuljetin jääpalaa mahani ylitse ja pikkuhousuni reunaa pitkin. Kylmät väreet kulkivat lävitseni, mutta sisälläni paloi kiima. Kun jääpala oli sulanut, tartuin pikkuhousuihini ja vedin ne kiduttavan hitaasti alas. Paljastin herralle lähes paljaaksi ajellun pilluni. Levitin jalkojani ja tarjosin herralle herkullisen irstaan näkymän suoraan naisellisen temppelin porteille. Levitin hieman häpyhuuliani ja pinkki kosteus paljastui herkullisen kutsuvana. Kuinka paljon halusinkaan tuota miestä. Tunsin kävelykepin hopeisen sudenpääkoristeen reidelläni, juuri sukkien yläpuolella. Hopeinen koriste tuntui jäätävän kylmältä reiteni herkällä iholla, suustani pääsi nautinnon huokaus. Levitin itseäni avoimemmaksi, näkymän täytyi olla todella hävytön. Kepin koriste nousi reidelläni ylemmän ja ylemmäs, koriste kiersi pienen pilluni ympärillä. Tunsin sähköisen väristyksen koristeen osuessa herkimpään kohtaani. Levitin yhä kosteamman pilluni huulia ja olin valmis ottamaan kepin pään sisääni. Vaikka todellisuudessa kaipasin herran miehekästä keppiä täyttämään kiimaisen rakoni. Mies kiusoitteli minua, koriste kävi huulilla, mutta ei suostunut tunkeutumaan sisään. ”Kiltti herra, nussikaa minua. Etkä näe kuinka märkä ja kiimainen minä olen. Ole kiltti ja nussi minua.” Anelin. Keppi nousi ylemmäs, kiersi napani ja hyväili nännejäni. Koriste kulki pisin kaulaani ja pysähtyi viimein huulilleni. Katsoin herraa niin viekoittelevasti kuin vain osasin, raotin tummanpunaisia huuliani ja nuolaisin koristetta. Hopeinen sudenpää maistui naiselliselle kiimalleni.
      Mies otti kepin huuliltani ja koputti kuljettajan ikkunaa. Auto pysähtyi. Kuljettajan ovi aukeni. Aavistelin pahaa ja yritin hamuta vaatteet ylleni. ”Ei.” Käski mies. En tiedä mikä miehen äänessä sai minut tottelemaan. Takaovi aukeni ja kookas kuski astui sisään. Yritin peittää paljaat suloni. Mies istuutui viereeni.” Jatka.” Komensi mies. ”Ei nyt riittää. Päästäkää mut pois, tää on aivan liian outoa mulle.” Sanoin. Herrasmies tarttui käsiini ja katsoi minua silmiin. ”Ei ole mitään pelättävää kaunokainen. Luota minuun, kaikki käy hyvin.” Mies sanoi rauhallisen hypnoottisella äänellään.
      Nojauduin taaksepäin ja suljin silmäni. Levitin jalkani ja hieroin itseäni, kiima nosti välittömästi päätään. Unohdin vierelläni olevat miehet ja sormeni liukui sisälleni. Voihkin äänekkäästi. Tunsin ison käden rinnallani, kuljettaja hyväili hellästi rintojani. Vedin sormen pois sisältäni ja tarjosin sitä kuljettajan huulien väliin. Kuljettaja nautti maustani ja kieli kulki ympyrää sormeni ympärillä. Kuljettaja hyväili reittäni ja isot sormet tunkeutuivat sisälleni. Herra katsoi vastapäiseltä penkiltä. Kumarruin kuljettajan puoleen, huuleni hamusivat housujen pullistumaa. Miehessä oli ulkokuoren lisäksi muutakin kookasta, tuumin tyytyväisenä. Nousin penkille kontalleni pää kuljettajan haarojen välissä. Avasin housujen vetoketjun ja napin, kaivoin varsin kunnioitettavan kokoisen elimen esiin. Asetin huuleni tuon lämpöisen elimen ympärille, maistelin ja nuolin. Kieleni tutki jykevän parrun jokaisen tuuman ja niitä tuumia oli kunnioitettava määrä. Käänsin päätäni muna suussa, että näkisin mitä herra puuhaa. Mies vain katsoi minua arvoituksellisen vaitonaisena. No annetaan sitten kunnon näytös, kyllähän tällaisen munan kanssa kelpaa leikkiä. Vedin kuljettajan housut alemmas ja kaivoin miehen kivekset esiin. Kynsin hellästi kiveksiä ja kuljetin suutani ylös ja alas. Kuljettajan kouru hyväili pakaroitani.
      Kuljettaja käänsi minut selinmakuulle ja onnistui riisumaan uniformunsa. Ihastelin miehen lihaksikasta vartaloa ja kookasta mulkkua. Mies painoi kasvonsa pillulleni. Luoja että mies osasi käyttää kieltää. Kieli vieraili syvällä kostean aukkoni uumenissa ja tutki huulieni salaisimmat sopukat. Olin kiljua onnesta, kun kuljettaja nappasi klitorikseni hampaittensa väliin ja näykkäili sitä hellästi. Mies nousi ylemmäs, kuuma elin hieroi häpykumpuani. Levitin itseäni ja puskin itseäni miestä vasten. Miehen elin tunkeutui sisääni kuumana ja vaativana. Kuljettaja liikkui sisälläni rytmikkäästi ja täytti minut täydellisesti. Tunsi mulkun uppoavan aivan pohjaan ja levitin jalkojani yhä enemmän ja enemmän. Kynsin miehen ja niskaa ja purin häntä himokkaasti kaulaan.

    • Mies nosti jalkani olkapäilleen. Huohotin kiimaisena, kukaan mies ei ollut tunkeutunut noin syvälle. Puskin itseäni voimakkaasti miestä vasten. Miehen kourat puristelivat pakaroitani. Suutelimme intohimoisesti, työnsin kieleni miehen suuhun. Tunsi orgasmin saapuvan, silmissäni säkenöi ja huusin lähes suoraa huutoa.
      Mies veti kovan vehkeensä pois vielä supistelevasta pillusta. Mies asettui istumaan. Otin kovan nesteistäni kiiltelevän munan suuhuni, muna maistui mieheltä ja minulta. Nuolin hellästi miehen kasseja. Asetuin miehen syliin, takamukseni oli herran ihasteltavana. Tartuin kovaan elimeen ja ohjasin sen häpyhuulieni väliin, pyörittelin terskaa kostealla aukollani. Ohjasin elimen sisälleni hitaasti. Hampaillani näykin ja suutelin miehen nänniä. Isot kädet levittivät pakaroitani. Mulkku upposi pienen pilluni puristukseen. ”Tekee niin hyvää. Olen niin märkä sinua varten. Nussi mulle orkku.” Kuiskin miehen korvaan ja hyväilin kielelläni miehen korvannipukkaa. Miehen suu painautui rinnoilleni, mies imi vuoronperään molempia rintoja. Ratsasti miehen kuumalla munalla. Mies käänsi minut ympäri. Koukistin jalkojani ja nostin ne miehen jalkojen päälle. Herralle tarjoutui huima näkymä avonaiseen pilluuni. ”Pidätkö siitä mitä näet. Olenko mielestäsi haluttava?” Kysyin herrasmieheltä. Mies ei vastannut mitään, katsoi vain mulkun täyttämään avonaiseen pilluuni. Hyväilin itseäni miehen pannessa minua. Miehen kourat puristelevat lujasti rintojani Tunsin orgasmin tulevan, se oli vielä hurjempi kuin ensimmäinen. Kyrpä upposi syvälle supistelevaan kolooni. Miehen vartalo jäykistyi ja mies laukesi syvälle sisääni. Herrasmies nousi penkiltä ja suuteli kaulaani. Kuljettajan kyrpä sykki spermaa pilluuni ja herran hampaat upposivat kaulavaltimooni. Tunsin piston hampaitten upotessa ihon läpi. Pilluni supisteli kuljettajan mulkun ympärillä, herran imiessä verta kaulaltani. Tunsin vajoamani mustaan pimeyteen. Viimeisenä näkynäni näin herran veriset torahampaat.
      *** Last-bandit***

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe