Miten poistan oletusalbumin

Tietämätön äiti

samsung galaxy s3 min puhelimesta??

19

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painamalla pitkään sitä ja valitsemalla yläreunasta roskakortin kuvan. Onnistuiko tämä?

    • tietämätön äiti

      Ei tule roskakoria. Kyseinen albumi on tullut puhelimeen siten että skannasin kotikoneella ns. tärkeän paperin jonka siis lähetin itse liittenä s-postissa eteenpäin ja nyt se on sitten myös jostain syystä tyttären puhelimessa. Kun kuvaa painaa pitkään niin valikkoon tulee vain kohta: yksityiskohdat

    • Löytyykö kyseinen kuva jos menet kännykän tiedostonhallintaan ja sieltä kuvat kansioon? Valikko->Omat tiedostot

    • tietämätön äiti

      Ei ole kuvat kansiossa. Eikä sitä ole myöskään meidän tietokoneessakaan kun olen sen sieltä poistanut

    • Silloin todennäköisesti ne on esim Picasan web albumeissa. Itselläni sielä tulee kuvia galleriaan eikä niitä voi poistaa sieltä.

    • tietämätön äiti

      Onko siis niin että kyseinen kuva on aina siinä puhelimessa? Jos puhelimessa on Picasan niin jos sen poistaa niin poistuuko myö kyseinen kuva?

    • Tarkista ensiksi onko asia tosiaan näin: picasaweb.google.com

      Eli onko kyseinen kuva tuolla?

    • tietämätön äiti

      Se kuva oli siellä....mutta vaikka sen poisti sieltä niin puhelimesta se ei poistunut.

    • Pitää varmaankin odottaa jonkinaikaa. Esimerkiksi poistaa Google tilin asetuksista synkronoinnin yön ajaksi "Google kuvat" ja "Picasa verkkoalbumi" kohdista.

    • tietämätön äiti

      Nyt en kyllä osaa tai siis en löydä oikeaa kohtaa mistä voin poistaa synkronoinnin

    • Valikko->Asetukset->Tilit.

      Tuolla pitäisi olla.

    • tietämätön äiti

      löysin cromen kohdasta synkronoinnin,,,,en muualta ja poistin sen mutta kuva on edelleen puhelimessa. Voisiko sen saada pois jos resetoi puhelimenja jos voin niin mitesn se tehdään kyseisessä mallissa.

    • Saa pois mutta kuva voi tulla takaisin kun kirjautuu puhelimeen Google tilillä. Synkronointi alkaa nimittäin välittömästä tämän jälkeen. Paras keino on poistaa kuva tuolta Picasa sivulta.

      • Mutta tehdasasetukset palautetaan näin: Valikko->Asetukset->Varmuuskopioi ja palauta->Alkuperäisten tietojen palautus.


    • tietämätön äiti

      Olen sen poistanut picasan sivuilta koneella....puhelimessa sitä ei näy muutakuin oletusalbumina.

    • tietämätön äiti

      jos tehdasasetukset palauttaa häviääkö kaikki muut kuvat vai??

    • vapunen

      Kun tehdasasetukset palauttaa niin puhelimesta poistuu kaikki itse asennetut sovellukset/pelit ja myös tiedostot ( Puhelimen muistista)

      Muistikortin ja sim-kortin tiedostot eivät poistu. Kannattaa ottaa siis varmuuskopio omista tiedostoista.

    • tietämätöun äiti

      Saatiin kuva poistettua......Kiitos avusta =)

    • tuula anneli

      Yllämainituilla ohjeilla sain poistettua omalta Samsung galaxy s3 picasan kuvat suurinpiirtein ymmärtämättä mitä tein , mutta pois ovat :-D En oikein ymmärtänyt edes sykronointia ja muutenkin koko kännykäyttö on mulle hebreaa.

      kiitos vapuselle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe