kumman hankin? Kumpi on nopeempi ja laadukkaampi?
halusin kummiskin puhelimen jolla voi surfata nopeesti ja kattoo videoita hyvällä laadulla.
iphone 5 vs sony xperia z
2
226
Vastaukset
Sonyssä olisi parempi rauta mm suurempi ja tarkempi näyttö. IP5 on jäänyt tältäosin jälkeen.
- Pyyhis
Kannattaa mennä kauppaan testailemaan eri laitteita. Kysehän on paljolti myös käyttöjärjestelmästä, laitteisto alkaa olla hi-end puhelimissa melko kovatasoista kautta linjan. Sony on kieltämättä hyvin laadukaan oloinen, eikä ainakaan oman käyttökokemuksen perusteella Zetasta tai sen käyttöliittymästä juuri moitteen sijaa löydy.
Ainoa pitkä miinus on ollut Sonyn huollon takuupolitiikka. Joistain Zetoista on takalasi irronnut huonon liimauksen- tai lämpiämisen takia (liima on pehmentynyt lämmöstä ja lasi on irronnut). Jos lasi irvistää, niin laite ei ole enää vesitiivis Eri foorumeilla olevien juttujen perusteella takuuhuolto tuntuu pitävän tätä asiakkaan vikana.
Netistä kyllä löytyy jonkin verran kyseistä ongelmaa koskevia juttuja. Kovin laaja ongelma ei ilmeisesti ole kyseessä. Omassa Zetassa ei lasi ole irronnut, ja vesitiiveys oli yksi syy sen ostoon. Jos joutuu vaikka kaatosateeseen, niin luuri ei ole heti rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161