Millä arvosanoilla ja keskiarvoilla jkl kauneudenhoitoalalle pääsee (voi olla muukin kaupunki) Olen nyt ysiluokalla ja stressaan kamalasti että pääsenkö sinne ollenkaan kun ei minua mikään muu kiinnosta :/ ja jos tiedätte niin kertokaa että missä muissa kaupungeissa on tämä kyseisen alan koulutus.. ? :) kiitos jo etukäteen!
onko jkl kauneudenhoitoalalle vaikea päästä?
4
184
Vastaukset
- SivustaltaSeurannut
On niin pissis porukkaa, että keskiarvo ei voi yli seiskan olla...
haha xD se voi olla! Siinä voi käydä kyllä niin että mulla menee niihin hermot! xD
- SivustaSeurannut
Rupeat sitten luokan nartuksi ja otat ilon irti elämästä :-)
Ja muista että kaikki mitä vaan saat suoritettua on sitten alta pois kun löydät toisen ja paremman tutkinnon. Ei kannata lyödä läskiksi vaikka kuinka menisi hermot.
joo kyllä mäki bitch osaan olla jos haluan ;) mutta se on mun unelma ja teen kaikkeni sen eteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817