tämä kuva on hiekkapölyä ei huonosti otettu valokuva aurinkoisena päivänä, kuvan pölyn aiheuttaja pelasti ihmisen hengen, ehkä jonkun täälläkin kirjoitelevan hengen on pelastannut tai joskus tulee pelastamaan.
http://aijaa.com/5B7F4v
tämä kuva
6
174
Vastaukset
- Kiinnostava kuva
Voitko kertoa kuvan tarinan? Mitä on tapahtunut?
Hikkapölyn aiheutti kun mediheli kun nousi ilmaan, oli todella valtaisa hikkapöly kun lähti paikalta, sääli kun en saannut otettua hikkapölystä parempaa valokuvaa.
Mutta tärkeintä että saivat ihmisen kiireelisesti apuun, ja saivat potilaan hengen pelastettua, ei koskaan tiedä koska me itse tarvitsemme itse sun kunki medihelin apua.- Oletko varma
power.light kirjoitti:
Hikkapölyn aiheutti kun mediheli kun nousi ilmaan, oli todella valtaisa hikkapöly kun lähti paikalta, sääli kun en saannut otettua hikkapölystä parempaa valokuvaa.
Mutta tärkeintä että saivat ihmisen kiireelisesti apuun, ja saivat potilaan hengen pelastettua, ei koskaan tiedä koska me itse tarvitsemme itse sun kunki medihelin apua.että pelasti? Moni on nimittäin menehtynyt Medi-Helistä huolimatta. Osa jo kyydissä, osa vasta sen jälkeen.
Mutta kiitos heille joka tapauksessa jotka tuota työtä tekevät.
Oliko kyseessä läheisesi? Oletko varma kirjoitti:
että pelasti? Moni on nimittäin menehtynyt Medi-Helistä huolimatta. Osa jo kyydissä, osa vasta sen jälkeen.
Mutta kiitos heille joka tapauksessa jotka tuota työtä tekevät.
Oliko kyseessä läheisesi?jep olen varma jäi henkiin. Hiljakkoin kävin töitten puolesta LAPISSA, siellä ei ambulanseilla joka paikkaan pääse, niin helikopteri on oiva välinen ihmisten henkien pelastamiseen.
- Kiinnostava kuva
power.light kirjoitti:
jep olen varma jäi henkiin. Hiljakkoin kävin töitten puolesta LAPISSA, siellä ei ambulanseilla joka paikkaan pääse, niin helikopteri on oiva välinen ihmisten henkien pelastamiseen.
Hyvä että hän selvisi. Hienoa että on tällainen palvelu saatavilla, monta ihmishenkeä pelastuu nopean hoitoonpääsyn ansiosta.
Kiinnostava kuva kirjoitti:
Hyvä että hän selvisi. Hienoa että on tällainen palvelu saatavilla, monta ihmishenkeä pelastuu nopean hoitoonpääsyn ansiosta.
Eip ne ambulanssit mihinkään merellekkään pääse ja sitä varten on muummuassa rajavartiastoskin olemassa mitkä auttavat ihmisiä merellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2154761Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki403261Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma352955PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842923Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602826Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902655Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142391Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1012192- 1481531
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91190