eli mitä tuommoiseen tarvitaan jos ostaisi junan (http://www.risteysasema.fi/nkuva.php) .niin mikä rata siihen sopisi?jos joku viitsisi linkata aiheeseen liittyviä sivuja,niin olisin kiitollinen.kumpi tasavirta vai vaihtovirta ja mitä niihin tarvitsee.voisiko joku ehdotella erillaisia vaihtoehtoja (juna rata muut tarvittavat)
pienoisjunarata
poliskalo
2
493
Vastaukset
- Bentai
Minä pidän tasavirrasta. Kolmikiskoiset Märklin yms ovat vaihtovirtaisia ja aloittelijalle napaisuus helpommin hallittavissa kuin kaksikiskoisilla.. Mielestäni riippuu paljon iästäsi, siitä minkälainen tila Sinulla on käytössä ja mitä odotat ko radalta ja rahankäytöltä siihen.
- Bentai
Minä pidän tasavirrasta. Kolmikiskoiset Märklin yms ovat vaihtovirtaisia ja aloittelijalle napaisuus helpommin hallittavissa kuin kaksikiskoisilla.. Mielestäni riippuu paljon iästäsi, siitä minkälainen tila Sinulla on käytössä ja mitä odotat ko radalta ja rahankäytöltä siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311676Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321421
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321234Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541154- 251120
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51914