eli mitä tuommoiseen tarvitaan jos ostaisi junan (http://www.risteysasema.fi/nkuva.php) .niin mikä rata siihen sopisi?jos joku viitsisi linkata aiheeseen liittyviä sivuja,niin olisin kiitollinen.kumpi tasavirta vai vaihtovirta ja mitä niihin tarvitsee.voisiko joku ehdotella erillaisia vaihtoehtoja (juna rata muut tarvittavat)
Vastaukset 2
- Bentai
Minä pidän tasavirrasta. Kolmikiskoiset Märklin yms ovat vaihtovirtaisia ja aloittelijalle napaisuus helpommin hallittavissa kuin kaksikiskoisilla.. Mielestäni riippuu paljon iästäsi, siitä minkälainen tila Sinulla on käytössä ja mitä odotat ko radalta ja rahankäytöltä siihen.
- Bentai
Minä pidän tasavirrasta. Kolmikiskoiset Märklin yms ovat vaihtovirtaisia ja aloittelijalle napaisuus helpommin hallittavissa kuin kaksikiskoisilla.. Mielestäni riippuu paljon iästäsi, siitä minkälainen tila Sinulla on käytössä ja mitä odotat ko radalta ja rahankäytöltä siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291324
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581023Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159617Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184553- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71513
- 36472
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39471Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt18461