jos haluaa typistetyn dobermannin niin pitääkö hommata ulkomailta?tuskin suomessa on kovin montaa typistettyä dobermannia kun on kerran se kieltovielä voimassa.eikä kukaan varmaan myy typistettyjä versioita täällä....
typistetty malli?
5
181
Vastaukset
- Äläteesitä
Vaikka olenkin typistyksiä vastaan, oon kuullut että tekisivät niitä itänaapurin puolella.
- 2 koiran omistaja
Jaa nyt sä sit oot ottamassa dobberia... Dogo ei enää nappaa. Jännä että sulle ei kelpaa mikää helpompi, sun mielestä ehkä nössömpi, rotu. Esim kultanen noutaja tai cockerspanieli..
No onhan näitä vaihtoehtoja sulla; dogo, dobberi, rotikka, saksanpaimenkoira, amstaffi, pitpull, cane corso... Huomaan kyllä jo tän sun mieltymyksen näitten tyyppisiin rotuihin. Jokseenkin väitän sun koirapuheitten perusteella tietäväni minkälainen ihminen olet.- Donna 66
Täällä yksi,joka omistaa sekä dobermannin että sakemannin. Molemmat on pelastettu huonoista oloista Suomesta. Molemmat oli yli 1,6 vuotiaita. Dobberin sisäsiisteys kasvatukseen meni yli vuosi. Heräsi tuolloin väkisin kysymys,miksi haetaan ulkomailta pelastettavia koiria,kun omassa maassa on. En tarvitse koiria egon vuoksi,sitä riittää. Kasvoin koirien parissa ja rakastan haasteita. Ne molemmat ovat hienoja kilttejä koiria,enkä aio niitä siitä muuttaa. Hienointa on Se luottamus,jonka saan niiltä.
- dibski
"vielä voimassa"
???
joo, ja kohta astuu voimaan dobermannien uusi rotumääritelmä, jonka mukaan missään päin maailmaa ei dobermannia enää voi typistää.
Keskity niihin dogoihin vaan. Dobberit ei oo sua varten. - nips naps ihanaks
Tuu kuule tänne, ni typistän sun ihan omat korvat ja "hännän" sun puolestas, ku kerta on niin siistii leikellä puuduttamatta osia irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391