Turkin kävijät auttakaa!

Sartsa

Nyt tarvitsen apua teiltä n monta kertaa käyneet Turkissa. Itse olen käynyt kyseisessä maassa jo 5 kertaa, mutta en saa kaveriani lähtemään millään kyseiseen maahan miten saisin hänet suostuteltua lähtemään kyseiseen maahan?? Kun hän on todella ennakkoluuloinen.

4

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk01

      Mitähän kaverisi mahtaa Turkissa pelätä? Missä hän on ennen matkustanut? Kun ei ne Turkin turistikohteet niin paljon poikkea muista välimeren kohteista.

      • Sartsa

        Kaverini on käynyt ekaa kertaa tänä vuonna Espanjassa Kanarialla ja on sitä mieltä, että mikään paikka ei ole sen parempi kuin Espanja. Olen yrittänyt selittää positiivisia asioita Turkista mutta turhaan olen näyttänyt kuvia sun muuta.


    • ssr

      Ei kai siinä muu auta, kun että kerrot upeista kokemuksistasi, ihmisten ystävällisyydestä, auringosta, lämmöstä, retkistä, ruuasta, illan menoista (jos ystäväsi on sitä sorttia että tanssijalka vipattaa), tunnelmasta, basaareista, MUSIIKISTA. Jos ystäväsi näkee sinusta että olet totaalisesti menettänyt sydämesi tälle maalle, hän tuskin pitää arvostelukykyäsi huonona. Onnea vain käännyttämiselle ja hyvää matkaa jos sinne asti pääsette :D

      • ...

        Ei voi väittää etteikö turkki olisi turistirysä! Pääelinkeino turismi!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe