Jonkin verran on tullut mielenkiintoa Nizzaa kohtaan,näkisi Monacon myös samalla.Antakaahan vinkkiä mikä olisi paras keino sinne mennä,enemmän omatoimisesti vai pakettimatkalle? Kyseessä ehkä viiden päivän matka
Nizzaan
2
397
Vastaukset
- omatoiminen
Nizza: olimme siellä syyskuussa omatoimimatkalla. Ensin selvittelin lentolippujen hintoja Vertaa.fi:n avulla ja lopulta varasin lennot suoraan Finskin sivuilta (halusimme suorat lennot). Hotellitarjontaa selvittelimme Hotels.comin avulla ja sitten tien lopulta varuksen kiinnostavasta hotellista suoraan hotellin omien sivujen kautta, kun väjittäjän kautta ei näyttänyt tulevan yhtään edullisemmaksi.
Monaco: Me mentiin vaimon kanssa Nizzasta Monacoon paikallisbussilla, 1,50€/hlö/suunta. Bussi kulki rannikkokylien kautta, joten näki maisemiakin enemmän kuin moottoritiellä.
Bussista jäätiin pois vanhan kaupungin alapuolella ja käytiin ensiksi tutustumassa ruhtinaan palatsiin ja vanhan kaupungin nähtävyyksiin. Sen jälkeen käveltiin Monte Carlon puolelle (osa matkasta hissillä kun on niitä korkeuseroja).
Takaisin lähdettiin Monte Carlon puolelta Boulevard des Moulinsin varrelta olevalta pysäkiltä.
Näin saatoimme liikkua omaan tahtiimme ja tutustua niihin nähtävyyksiin, joista olimme itse kiinnostuneet, eikä meitä sitonut minkään matkatoimiston ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237