Mitä veisin tuliaisiksi Turkkiin?

ylläri

Mulla on pari kivaa ystävää Turkissa, tuttuja edelliseltä reissulta, hotellin poikia.
Nyt kun olen taas menossa, haluaisin ilahduttaa heitä tuliaisilla Suomesta.
Onko ideoita, mitä voisin viedä?
Ilkeille ivaajille tiedoksi,että ollaan vaan ystäviä ja pojat ei pyydä mitään, kyseessä on ihan minun oma haluni viedä heille jotakin kivaa.

10

4028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim

      Hei,
      koska talvella sisätiloissa on öisin aika viileetä, niin itse olen vienyt perhetutuillemme ihan oikeita - suomalaisia - villasukkia.

      Ystävämme joutuu nukkumaankin pipo päässä, sillä ilmankosteus on talvella sen verran korkea, ettei esim. hiukset ehdi kunnolla kuivua, ennen kuin menee nukkumaan.

      Toinen tuliainen Fazerin Sinistä!!! Uppoaa suuhun kuin suuhun!

    • ...

      Minun tuttuni tilasi savulohta ja savustettuja muikkuja.
      Mutta älä vaan kalakukkoa vie, kun siellä on sitä sian ihraa :)
      Hauskaa lomaa sinulle!!

    • sella

      Jos polttavat tupakkaa, niin vie esim. colt sytkäreitä. Siellä kun on myynnissä sekunda sytkäreitä. Marianne karkit on hyvä, siinä ei suklaakaan sula matkalla.
      Suomalaista olutta ja finlandia votkapullo....
      riippuu nyt minkä hintaista oot aatellu. itse vietiin myös keksejä kerran ja karkkipusseja. Annettiin siivoojille sekä respan pojille.

    • kengät

      raukat läpysttää niillä varvassandaaleilla siellä.aikuiset miehet.

    • Antalya

      Jos et nyt kuitenkaan veis alkoholia..jos pojut ovat oikeesti muslimeja on aika ivallista kuskata viina...suklaa ja makeiset ok..hei,haloo kengät tai stendari..olisitko itse tyytyväinen...pojat on varmaan tyytyväisiä pienestäkin lahjasta..:0)

      • ketjun aloittaja

        Kiitos mukavista vihjeistä,
        lisääkin saa laittaa jos vielä joku keksii!


      • Belki
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Kiitos mukavista vihjeistä,
        lisääkin saa laittaa jos vielä joku keksii!

        Kaikki hajusteet; partavedet, parfyymit, deodorantit ja hiusgeelit. Siellä ovat vähän niukassa ja kovin kalliitakin heille.


    • Satu

      Ite olin kesällä turkissa kaverin kans ja mulla sattu oleen mukana vihreetä jenkkiä. Pojat tykkäs siitä ihan hirveesti. Sit hei kandee viedä suklaata ja salmiakkia. Mut toisaalta vaan pari tyyppiä tykkäs salmiakista muut sylkäs sen samantien maahan.... Koska oot menossa turkkiin ja mihin päin? Minkä ikänen oot? Ite oon menossa taas ens kesänä marmarikseen isolla tyttöporukalla! Pidä hauskaa sit ku meet!!! :)

    • Lennu

      Vein ystävälleni käytetyn kännykän. Todella onnellinen. Useammalle tulee tietysti liian kalliiksi. Suklaa aina varmaa. Tykkäävät myöskin Koskenkorvasta.

      • brooklyn

        Periaatteessahan Turkista saa ihan samoja juttuja kuin Suomestakin, ja vielä paljon enemmän, mutta esimerkiksi serkuilleni (14 ja 17 poikia) ollaan viäty kaikkee suomalaista musiikkia, kuten the rasmusta ;) oltermannista pitävät myös kovasti, mutta kuitenkin se on niin henkilökohtaista, mistä hekin pitävät xD Alkoholiakin voi viedä, jos tietää heidän juovan alkoholia - suurin osa turkkilaisista juo kuitenkin alkoholia. :DD Suklaat, Wiener Nougat, Mariannet ja Fazermintit erikoisesti ovat olleet mieluisia XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe