Argent Dawnilla on siis 25lvl horde kilta, nimeltään Pandamons, johon on tervetulleita kaikki suomalaiset pelaajat iästä ja sukupuolesta riippumatta! Ainut toivomus on, että porukka olisi aktiivista, jotta voitaisiin tehdä yhdessäkin raideja, pvp:tä yms. Porukkaa killassa löytyy sekä pvp:hen, että pve:hen, rp ei ole meidän killassa kovin suuressa suosiossa kuitenkaan. Mikäli paljon pelaajia liittyy, päästään ehkä joskus tahkomaan kaikkia raideja läpi, tähän mennessä sinne asti ei vielä olla päästy vain pienen porukan takia. Ei siis ole väliä oletko 1lvl vai 90lvl, kunhan olet aktiivinen ja innokas tekemään ja menemään niin se riittää! In-game whispit Feliá, Kátya, Charmichael, Louhitar tai Artsipanda. Kunhan suomea puhutte niin eiköhän invitä!
Hordekilta AD:lla, tervetuloa joukkoon!!
Kátya-
5
190
Vastaukset
- Kátya-
Lisäystä tähän, myös Memmille voi whispata!
- jadddw
Alliance vai Horde?
- jadddw
Ai huppista, sehän lukee otsikossa
- jadddw
Mutta joo Argent Dawn hordepuolella on mun mielestä paras realmi missä oon ikinä ollu että tervetulloo sinne vaa :)
- Kátya-
Mikäli on kiinnostunut kiltaan tulemisesta, niin mieluiten whispailee, täällä en käy usein katselemassa onko tullut vastauksia :) Joten mikäli on kysyttävää niin whispiä tulemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718