Argent Dawnilla on siis 25lvl horde kilta, nimeltään Pandamons, johon on tervetulleita kaikki suomalaiset pelaajat iästä ja sukupuolesta riippumatta! Ainut toivomus on, että porukka olisi aktiivista, jotta voitaisiin tehdä yhdessäkin raideja, pvp:tä yms. Porukkaa killassa löytyy sekä pvp:hen, että pve:hen, rp ei ole meidän killassa kovin suuressa suosiossa kuitenkaan. Mikäli paljon pelaajia liittyy, päästään ehkä joskus tahkomaan kaikkia raideja läpi, tähän mennessä sinne asti ei vielä olla päästy vain pienen porukan takia. Ei siis ole väliä oletko 1lvl vai 90lvl, kunhan olet aktiivinen ja innokas tekemään ja menemään niin se riittää! In-game whispit Feliá, Kátya, Charmichael, Louhitar tai Artsipanda. Kunhan suomea puhutte niin eiköhän invitä!
Hordekilta AD:lla, tervetuloa joukkoon!!
Kátya-
5
197
Vastaukset
- Kátya-
Lisäystä tähän, myös Memmille voi whispata!
- jadddw
Alliance vai Horde?
- jadddw
Ai huppista, sehän lukee otsikossa
- jadddw
Mutta joo Argent Dawn hordepuolella on mun mielestä paras realmi missä oon ikinä ollu että tervetulloo sinne vaa :)
- Kátya-
Mikäli on kiinnostunut kiltaan tulemisesta, niin mieluiten whispailee, täällä en käy usein katselemassa onko tullut vastauksia :) Joten mikäli on kysyttävää niin whispiä tulemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941