Argent Dawnilla on siis 25lvl horde kilta, nimeltään Pandamons, johon on tervetulleita kaikki suomalaiset pelaajat iästä ja sukupuolesta riippumatta! Ainut toivomus on, että porukka olisi aktiivista, jotta voitaisiin tehdä yhdessäkin raideja, pvp:tä yms. Porukkaa killassa löytyy sekä pvp:hen, että pve:hen, rp ei ole meidän killassa kovin suuressa suosiossa kuitenkaan. Mikäli paljon pelaajia liittyy, päästään ehkä joskus tahkomaan kaikkia raideja läpi, tähän mennessä sinne asti ei vielä olla päästy vain pienen porukan takia. Ei siis ole väliä oletko 1lvl vai 90lvl, kunhan olet aktiivinen ja innokas tekemään ja menemään niin se riittää! In-game whispit Feliá, Kátya, Charmichael, Louhitar tai Artsipanda. Kunhan suomea puhutte niin eiköhän invitä!
Vastaukset 5
- Kátya-
Lisäystä tähän, myös Memmille voi whispata!
- jadddw
Alliance vai Horde?
- jadddw
Ai huppista, sehän lukee otsikossa
- jadddw
Mutta joo Argent Dawn hordepuolella on mun mielestä paras realmi missä oon ikinä ollu että tervetulloo sinne vaa :)
- Kátya-
Mikäli on kiinnostunut kiltaan tulemisesta, niin mieluiten whispailee, täällä en käy usein katselemassa onko tullut vastauksia :) Joten mikäli on kysyttävää niin whispiä tulemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405