Asunnon sisäovi avautuu itsestään avoimeksi ja ajattelin sen johtuvan oven asennuksesta tai voiko sen laittaa kuntoon saranoiden säädöillä. Ovessa sarana Fiskars FT-65SS sarana, jossa säätömahdollisuudet ylös/alas/sivulle. Saako oven säädettyä saranoista niin, että ovi ei avaudu itsestään avoimeksi vai joutuuko sen korjaamaan uudelleen asennuksella. Harmittaa kun tuo ovi täytyy laittaa aina kiinni saakka ja kysymyksessä wc ovi.
Sisäoven säätö
3
13160
Vastaukset
- Varma merkki
Talo kallistunut.
- säätösäätö
Jos siinä kerran säätö on, niin eikö säätö ole sitä varten että sitä saa säädettyä, mitä varten se sitten on? Tietysti jos on niin vinoon asennettu että säätövarakin loppuu kesken niin sitten ei onnustu.
http://www.uksetehas.ee/files/Kasutusjuhend Fiskars FT-65SS hinge reguleerimisjuhend fi.pdf - Tee sekin itse
Vaikutat Teppo mieheltä jolla on peukalo ihan keskellä kämmentä, vaan ei hätiämitiä.
Jos on talossa vatupassi katso sillä onko karmi suorassa. Jos on kallellaan joutuu suoristanaan.
Jos ei ole passia tee väliaikainen luotilanka vaikkapa rihmarullasta ja katso silla suoruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429