Tässä pari ite keksittyä rakkausrunoa :)
En haluais susta luopua
mutta pelkään sua niin paljon rakastaa
päädyn kuitenkin taas menettämään kaiken
toistaen sitä samaa vanhaa tarinaa
Omia runoja!
12
1770
Vastaukset
- 7 lk tyttö
aika hyviä. täs ois mun keksimiä huom. oon 7 lk oleva tyttö en mikää runoilija
rakkauteni sinuun on totta, mutta tarpeeni tappaa todellisempaa. Silti kuolemasi oli rakkaudesta, rakkaudestani kuolemaan.
sitten toinen
levität tautia, tautia ,joka ei tapa,mutta haavan se jättää. tautia jota vain harvat pystyvät vastustamaan. tautia nimeltä rakkaus.
ja vielä kolmas
veriset kyyneleet kasvoillanikävelen pois en katso taakseni ,koska se sattuisi liikaa . silti se mitä tein oli oikein. petit minut, nyt on sinun vuorosi pettyä enkeliin, enkeliin, jonka sädekehä paloi loppuun.
oliko hyviä kertokaa mielipiteenne suoraan..- Jälkeenjäänyt
Tosi ihanii runoi❤️ Mä en oo hirveen hyvä keksiä. Mut runoi on ihan sika ihanaa keksii varsinki jos on yksin omassa rauhassa. Täs tää mun:
Tosi ystäville
Aluksi voi tulla surua
Mutta sitten ehkä iloa,
Jos löytää sen ainoan
Ystävän oikean.
Sellaisen joka auttaa
Ja jos itken niin sua halaa.
Sellaisen joka laittaa sut ittensä edelle
ja jos tarviit jotain se tulee lähelle.
Oikea ystävä on se kuka ymmärtää
ja saattaa joskus yllättää.
Voisi hypätä kalliolta sun vuoksi.
Haluu sut vaa onnelliseksi.
Tää on omistettu mun parhaalle kaverille😘 Se on aina tukena ja auttaa❤️
- Runotyttö16
Hyviä sullakin :) Ihan oikeasti. Tykkäsin kaikista kolmesta. Ite oon keksinyt runoja jo parin vuoden aikana ja niitä on tullut sellaset 80kpl. Runoja on kapuusta, rakkaudesta, surusta ja sitten oon tehnyt yhden runon mun elämnsät mun monen vuoden koulukiusaamisen jälkeen :)
- ahdistunurunoilija16
kivoi runoi!Täs mult yks runo:)(kirjotan ite kans jonku verra runoi ku haluun rentoutuu)
Elämän virta vie mukanaan
ei tiedä koskaan minne saavutaan
Virta vie välillä liiankin lujaa mukanaan
siitä vaikea päästä eroomaan
Vaikka kuinka tahtoisit saavuttaa
onnea ja iloa et ikuisesti mukaasi saa
Täältä pohjalta sanon näin
vaikka kaikki on välillä väärinpäin
Haaveistas älä koskaan luovu
vaikkei elämä sulle kaikkea tuonu
Vaikea pohjalta on mun päästä
täältä ikuisesta kylmästä jäästä
Kavereiden kanssa ihanaa on
mutta kotona ain olen onneton
Enää en edes tiedä mikä se on
koti niin ihana lämmin ja lohduton
Täällä pohjalla odotan vaan
että joku veisi turvaan mut mukanaan - HorstEsa
Oon tässä pohtinut että oiskohan minussa ainesta runoilijaksi? Mieleen tulvii suorastaan ideoita varsinkin krapulassa. Tässä tämän päiväinen runoni:
Kuulas majava:
Juha Kankkusen kirkaisu ydintalvella, Arvi Lind riistakamerassa nännit suussa. Rauhallinen peuran ujellus vaaran rinteeltä mieleni rauhoittaa. Kyrpäni aavisti puskapanon ennen syntymääni. Rotarit muumimaailmassa kalalla ilman vieheitä. Ilmassa kitkerä paskan viekas tuoksu, Suursmurffi paskansi viidakkoon.
Hiihdin perinteistä 15 kilometriä, mutta mieltäni kaihersi kusimajavien paskainen huutonauru. - runoreiska
Hei! Meillä on täällä Vääksyssä oma runopiiri jossa kudotaan ja kerrotaan toisillemme runoja. Nyt kerron teille uusimman runoni jonka kerroin illassa ja sain todella kannustavaa palautetta. Kehotettiin osallistumaan runo kilpailuun mutta en tiedä... Kertokaa te mielipiteemme. Tässä se tulee!
Loivat lokit aamujen yössä
Tuskaa tietää tähtien vyössä
Olisi lempesi mulle aitoa
Rakkautta kuin syvää kaivoa
Tiedä en missä olet tänään
Kaipuu suuri vailla enään
Luoksesi huominen tuoko tähtiä
Viereesi tuun tohdi en lähtiä
Vieläkö tuulessa hiuksesi hulmuaa
Kantaako kehosi, mielesi julmuaa..
Eikös rimmaakin hyvin nuo loppusoinnut? Miun runoissa on vähän samaa kuin Eino Leinon runoissa. Vai mitä olette mieltä? - kyösti.pekkarinen
On tosi sytyttävää ja tunteellista.. laitan my.ös omani.
Oi kuinka metsien humina korvissa soikaan.
Kevyt kesäsade muistoja toikaan.
Kukkivat purot solistien soikaa
Mulle virttä soi isää ja poikaa
Olkoomme isänmaallemme orjia
Rikkaan työn suvessa sorjia
Ristilippua ylpeydellä kannamme
Sielumme, uskomme lahjan Annamme! - Anonyymi
Birds
I can hear birds cry.. i feel the pain when they die.. suffocating in blasticbags..
I see birds fly.. i feel the shame when they die.. for you and i.. because of you and i. - Anonyymi
Sinä
Anna anteeksi, tänään en sua muista.. anna anteeksi etten tänään sua rakasta..
Olen liian rikki kyetäkseni olemaan ihmisen kaltainen.. sinun arvoinen
Tänään olen mitätön.. olen näkymätön.. tänään en kaipaa maailmaa.. tänään olen harhaa..
Huomenna olet tärkeintä elämässäni... Sen sulle kertoisin hellin suudelmin..
Huomenna olet kauneinta sydämessäni.. sen sinulle kerron.. tuhansin suudelmin. - Anonyymi
Pelon heijastuma
Pelko syvällä sisälläni.. jos muistotkin sinusta menetän..
Pelko syvällä sisälläni.. jos unohdan kaikkein tärkeimmän..
Jos taivaalta sammuisi tähti.. joka syttyi mua muistuttamaan sinusta
Jos minut unohtaisit.. jos et odottaisikaan minua..
En aio menettää sinua toistamiseen.. en vaikka taivaalta putoaisi tähdet.. ne sytyttäisin uudelleen.. Kauneimman niistä kätkisin mä sydämeen..
Jos unelmamme hylkäisit.. jos rakkauttamme et tunnista
Jos ikuisuuden toisen olisit.. jos et näkisikään unta minusta
Pelko kasvaa ja se syö.. syövyttäen.. miestä.. syvältä sisältä...
Pelko kuluttaa ja se lyö.. syyttäen.. ihmistä.. jokainen hetki hereillä. - Anonyymi
En tiiä onko tää varsinaisesti runo, enemmänki tunneoksennus, mutta jonnekin tämä pitää purkaa vaikka ei tänne sopiskaan.
Mitää en oo vailla on sänky, koti, rahaa, ruokaa, mammonaa kaapit notkuu tavaraa laatikot tursuaa mihin tätä laittaa kaikkea on ja kaikkea saa mitään ei jää puuttumaan mut vittu on ketuttaa eikä niin edes kiltti tytön tyllerö saisi sanoa mutta kun raivoan ja inhoan ja paheksun ja raivoan eikä sitäkään voi ääneen sanoa kun on kaikki hyvin eikä mitään oo vailla mutta nyt mä sanon
HAISTA PASKA KOKO MAAILMA - Anonyymi
Tää nyt ei ole mikään kunnon taiteellinen runo mutta ehkä joku pystyy silti tekstiin samaistumaan jne
Olit joskus paras kaverini
Rakastin sinua ja sinä rakastit minua
Olimme nuoret rakastavaiset
kahdestaan jakamassa kevään kylmiä öitä
Olin vierelläsi ja sinä olit vierelläni
Pidin sinua kainalossani ja suutelimme
Suutelimme kuin rakastavaiset
-
Tapasimme jälleen monen kuukauden jälkeen
Olit jäätelömyyjä ja minä asiakas
Olimme toisillemme kuin tuntemattomat
Samassa tilassa, samaa ajatellen,
teeskennellen kuin mitään ei olisi ollutkaan
Teeskennellen ettemme olisi olleet
nuoria rakastavaisia, toistemme vierellä.
Teeskennellen ettemme koskaan suudelleet,
suudelleet kuin rakastavaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984