Eli miul on yks tyyppi joka on 46 levune mut pelaan venäjäks... ymmärrän tehtävistä kaiken mutta en osaa hyvi kirjottaa venäjää siin kestää siks halusin nyt jonku ihmisen pelaa mun kaa joka osaa hyvi englantii koska mä en osaaa sitä yhtää! help
Tarviin seuraa! 99 tyttö joka ei osaa englantii
HölömöLapsi
3
359
Vastaukset
- uyd
Tuota.. miten venäjä ja englanti liittyy toisiinsa? Osaat siis venäjää mutta et englantia?
Mikään ei tule kultatarjottimella, joten opettele kirjoittamaan, eikös peruskoulussa olla opeteltu kielen alkeet? - tometti
Voisin tullakin pelaamaan kanssasi. Itse olen 98 poika, laita sähköpostis tai jotain
- pilikkijä
osaan kaikki tehtävät 1-90 :D kirjota btaggii tai jtn nii voin auttaa siuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483523Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391390