Eli miul on yks tyyppi joka on 46 levune mut pelaan venäjäks... ymmärrän tehtävistä kaiken mutta en osaa hyvi kirjottaa venäjää siin kestää siks halusin nyt jonku ihmisen pelaa mun kaa joka osaa hyvi englantii koska mä en osaaa sitä yhtää! help
Vastaukset 3
- uyd
Tuota.. miten venäjä ja englanti liittyy toisiinsa? Osaat siis venäjää mutta et englantia?
Mikään ei tule kultatarjottimella, joten opettele kirjoittamaan, eikös peruskoulussa olla opeteltu kielen alkeet? - tometti
Voisin tullakin pelaamaan kanssasi. Itse olen 98 poika, laita sähköpostis tai jotain
- pilikkijä
osaan kaikki tehtävät 1-90 :D kirjota btaggii tai jtn nii voin auttaa siuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500