yksin inseminaatiossa olleet?

? :O

Onko täällä yksin inseminaatioita läpikäyneitä? Haluaisin tietoa kuinka kauan teillä on kestänyt raskaaksi tulo (oletetaan ettei ole terveydellistä syytä ettei ole lasta saanut)? Ja kuinka paljon rahaa on mennyt? Millä klinikoilla olette olleet asiakkaina ja millaisen vastaanoton olette saaneet? Niin klinikoilla kuin muuallakin? Itse kovasti harkitsen asiaa :)

8

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aluksimailia

      Haluaako joku kunnollinen nainen urheilulliselta vaalealta mieheltä apua? Ensin voitaisiin vaihtaa ajatuksia kirjoittelemalla. Tavoitteena olisi saada vauva lähitulevaisuudessa. Olen itse kunnollinen ja sitä oletan sinultakin. Toivon että ilmoittelet jos oikeasti haluat saada ystävänä tai ihan yksinkin niin kirjoittelen sinulle.

    • toiveenatoinenlapsi

      hei, Olen itse käynyt joulukuussa 2013 ensikäynnillä helsingissä graviditaksella. Vastaanotto oli lämmin ja tunsin oloni tervetulleeksi. Graviditas on pieni klinikka. Lääläri kyseli ensin perustietoja, määräsi muutamat labrat. Kertoi itse hoidosta ja luovutetuista siittiöistä. Tehtiin alustava hoitosuunnitelma ja varasin ajan psykologille. Mikäli labra tulokset tulevat ennen tammikuun ovulaatiota ja ehdimme varata siittiöt, inseminaatio tehdään seuraavaan kieroon. Kaiken kaikkiaa ensimmäisen inseminaation hinnaksi kaikkineen kuluineen tulee n. 1000€ seuraa n. 500€. Toivon kovasti että pääsen tammikuussa inssii ja tärppäisi heti :)
      Rohkeasti vaan aikaa varaamaan-> ei ne ainakaan pure!

      • tosisankari..

        Onnnea sinulle inseminaatioon ja kaikki ketkä hoidoista ovat hyötyneet,, niin onnitteluja. Ei ole mitään ihan ohimennen juttuja nuo eri systeemit ja kaikki eivät rahassa kieri. Minä ja vaimoni emme voittaneet :( IVF ja kesken meni alkumetreillä. se oli 2vuotta harkittu juttu, kun lapsen halusimme vielä saada.(edellisiä on myös). Muulla keinoa lapsen saanti ei olisi mahd. Olimme olleet naimisissa n.kuusi vuotta ja sinä aikana eletty ja nähty kaikkea lasten kanssa. Hyvää ja pahaa, helppoa ja vaikeaa..meille tämä kai oli stressinä piste iille ja nyt en tiedä mitä heille kuuluu. Rakastin tuota naista nyt enemmän kuin koskaan, mutten kiireessä tai missä lie en näyttänyt sitä hänelle tarpeeksi usein ja itsen oli häntä ikävä. Tappelimme. Minä menin. Itse olen pitkään ollut työtön, nyt koiran saada duunia ja asunto itselle pian jotta saan nähdä tyttäriäni. Ei sekään kai täysin mahdotonta ole että erään enkelin vielä takas saisin. Jos näin käy hän yllättyy, tuommosia ei oikein muita ole..only best.. Kirjoitin kun lueskelin teidän lapsettomien meininkejä kun jaksatte noin. Tärppejä kaikille. Ei se maailma kaadu jos ei onnistu. Meillä oli eri syymme. Minä tuota lasta vaan mietin(oikein! Lahjottaskohan joku mille jotain soluja,hahha). Itse hajosin vähän liikaa tästä keskenmenoista enkä osannut vaimoa edes lohduttaa oikein. Kaikille kireitä siimoja tänä vuonna :)


    • marie1

      Tampereella yksityisklinikalla syksyllä -13. Todella hyvää, asiallista ja ammattimaista palvelua. Ensimmäisestä inssistä tärppäsi.( Itse koko hoito sujui yhden kuukautiskierron aikana eli nopeaa touhua). Tosin sitä edelsi kevyt hormonihoito, joka nosti kokonaiskustannuksia. Nyt vain toivotaan sydän sykkyrällä, että kaikki jatkuisi hyvin loppuun asti.

      • äidiksikö

        Hei marie1,
        Onnittelut onnistuneesta hoidosta. Sopiiko kysyä millä klinikalla kävit? Itsellä iso ratkaisu edessä ja toivoisin kaiken menevän klinikan puolelta sujuvasti.


      • Marie1

        Ovumiassa Tampereella TAYSin kupeessa. Suosittelen lämpimästi :)


    • ? :O

      Itse olen saanut asiaa eteenpäin ja kerran psykologin juttusilla käynyt. Jyväskylään Fertinovalle varannut ajan tammikuulle ja hieman jo meno jännittää :) Toivottavasti hoidot voidaan aloittaa jo helmikuussa eikä tarvitsisi montaa kertaa käydä koska välimatkaa melko paljon :/
      Oletteko te jo hoidoissa käyneet kohdanneet millaista palautetta muilta? Oletteko kertoneet avoimesti hoidoista vai haluatteko pitää asian omana tietona?
      Kiitos teidän vastauksistanne :)

    • ei kiitos keltaisia

      Tällä graviditaksen lääkärillä on keltaiset hampaat-eikö olekaan varaa valkaista hampaita-tuollaisessa ammatissa habituksen olettaisi olevan kondiksessa:


      Tarkoittiko edellinen kirjoittaja tätä "pienituloista"?
      Kuule, kyllä se taitaa olla se raha, jonka vuoksi siirrytään siemennysklinikoille tienaamaan, on ne aika hintavia hoitoja j aniitä kun tekee paljon ja ottaa kovan hinnan ,niin eiköhän verotiedotkin alla olla sitä luokkaa.
      Tuossa allaoleva viimeisin vahvistettu verotus ja taitaa olla yksi Gravidtaksen rahantahkoaja. Ja tuohon rahaan kannattaa ollakin jo lipevä, höveli, empaattinen, sympaattinen jne. taitaa olla osakkaana lrikeskuksessa tuolla tuloksella.

      303. Varila Eero Jaakko 1 577 277 € 447 914 € 29 %

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe