Elikkä. Olemme löytäneet poikavauvalle ylivertaisen suloisen nimen Huuko. Olisi kiva kuulla ehdotuksia toiseksi nimeksi, ja palautetta etunimestä :) Kiittooos!
Mielipiteitä nimestä Huuko
11
1931
Vastaukset
- Suora mielipide
Vihaan jo nimeä Hugo/Huugo, saati että pitäisi k:lla kirjoittaa. Järkyttävä lässy pullamössönimi.
- Hukohuko
oikein kiva nimi! Tulee vain kyselyitä kirjoitusasusta vähän joka käänteessä varmasti eli onko Hugo, Huugo vai Huuko.
Toiseksi:
Olavi
Kalervo
Kullervo
Ilmari
Kaaleppi- ap.
Pojasta tulee Huuko Ilmari! Kiitos avusta sinulle!
- Goldenstar
ap. kirjoitti:
Pojasta tulee Huuko Ilmari! Kiitos avusta sinulle!
Huuko on kiva nimi ja parempi vaan kun kirjotetaan koolla.
Huuko Elias olis ollu mun ehdotus :)
- Kari Taalasmaa
Huuko sopii puliukon nimeksi, ei nykylapsella. Armahda lastasi ja unohda Huuko "nimi".
- tässä
Huuko ja Ilmari on vähän eriparinen. Huuko Anselmi?
- naksi
Huugo ja Huuko on molemmat tosi ihania, suomalaisempia kuin Hugo (jonka jotkut suomalaiset voisivat lausua vain yhdellä uulla, joka ei ei tosiaankaan kuulosta kivalta..)
Huuko Ilmari on aivan valloittavan ihana! :) - pidän etunimestä,
mutta kirjoitusmuotona mieluummin Hugo.
- tylsä tantta
Huugo, Hugo, Huuko, kaikissa kirjoitusmuodoissaan tuo allekirjoittaneelle valitettavasti ensin mieleen vain sen ruman peikon, ja sitten pultsarin. Onneksi kaikilla ei ole samanlaisia mielenyhtymiä.
- huukooooo
vitsin ihana nimi! :D
- Tsykiatriselle
Tulee mieleen eräs Uuno David Goljat Turhapuro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692