Mikä on paras keino Hanoissa päästä lentokentältä hotellille kun yksin matkustaa? Uskaltaako takseihin luottaa?
Millä Hanoin lentokentältä keskustaan?
3
858
Vastaukset
kyllähän taxeihin uskaltaa luottaa.
mutta nimenomhaan vain taxeihin:
http://www.hanoiairportonline.com/public-taxi
toinen ihan hyvä vaihtoehto on sopia haku hotellin kans. maksaa jotai 15$ mutta on turvallisin.
sehän on ihan maalimankuulu harrastetoiminta tuo turistien kusetus Hanoin kentälä, joten varrauvu siihen että tuloaulasa parveilee kymmeniä kohteliaita nuoriamiehiä vaanimasa vähänki epävarmaa turistia. ensin vähän seurustelua määränpäästä, oikeen avuliaasti autethaan matkatavaroihen kans ja sitte menhään, ja kiirheelä. perilä saattaapi löytyä joku muriju Old Townin syrijäkujala. vieläpä saman niminen ko piti ollakki. siinä sitä sitten ihimetelhään???
perapappa- Kirsileila
Hanoin kentältä pääsee helposti keskustaan paikallisbussilla nro 17. Kun tulee terminaalista ulos, niin oikealla vähän kauempana näkynee valk.kelt.pun. bussi. Hintaa taisi olla 7000 dongia. Liikenne on aika hurjaa, joten paikallismatka kentältä keskustaan (vanhan kaupungin kupeeseen) on jo eka kokemus. kestää n. tunnin.
Rohkeasti vaan bussilla, ja hyvää matkaa. Kun menee ulos tefminaalista , niin siinä heti oikealla on jono semmosia 20 hengen busseja , jotka lähtevät , kun täyttyvät (niihin ahdetaan 2 x se määrä, jonka luulet mahtuvan) Hinta on vaivaiset 2 USD /hlö . Vievät sitten hotelliin asti (esim Hoam Kiem-alueelle) , jos maksat lisää 3 USD /koko porukka.
Itse käytän aina ja vain ainoastaan Mai Linh yhtiön takseja, jotka eivät ole virittäneet mittareita. Taksi kaupungista kentälle maksaa n. 23-26 USD, mutta matkatstot myyvät yksityiskuljetuksia 13-15 USD/auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196