Laivalle Tapsan keikalle !

jesh!

Tapsan esiintyy ensi vuoden helmikuussa Vikin Gracella ! JIPPII! :D Pääsee taas Tapsaa kuulemaan laivaristeilyllä ja vieläpä Vikingin parhaalla ja uusimmalla aluksella :)

25

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas saa nauraa!

      Älä Justiinax nuole ennenkuin tipahtaa... edellisellä laivakeikalla Tapsuliini katosi kuin pieru Saharaan ja vieläkin me Vikingillä nauretaan ja kauhistellaan toope-Tapsukan töppäilyille. Henkilökunta-illoisssa se illan odotetuin ohjelmanumero on imitaatio Tapsuliinista ja voin kertoa, että se EI mairittele kyseistä sivistymätöntä moukkaa. Imitoiduista kappaleista R-A-K-A-S:kin muuntuu sanoiltaan AA-DEE-HOO-DEE:ksi vain yhden esimerkin mainitakseni.... :)

      • Tuollaset turhan hetkottajat on ihan höttöaivoja. Sitäpaitsi mä en kirjoittanut aloitusviestiä, mut olis kyllä upeeta päästäTapsan keikalle tuonne laivalle. Mä en ole mikään laivamatkustelun suurempia ystäviä, mut nyt vois tehdä poikkeuksen .

        ps. Tapsa MYÖHÄSTYI Tukholman satamassa VAHINGOSSA siitä laivasta silloin joskus. Eiks sulle muka ikinä satu mitään vahinkoja vai miks sulla on varaa nauraa toisen myöhästymiselle ?


      • Gilla*
        Justiinax kirjoitti:

        Tuollaset turhan hetkottajat on ihan höttöaivoja. Sitäpaitsi mä en kirjoittanut aloitusviestiä, mut olis kyllä upeeta päästäTapsan keikalle tuonne laivalle. Mä en ole mikään laivamatkustelun suurempia ystäviä, mut nyt vois tehdä poikkeuksen .

        ps. Tapsa MYÖHÄSTYI Tukholman satamassa VAHINGOSSA siitä laivasta silloin joskus. Eiks sulle muka ikinä satu mitään vahinkoja vai miks sulla on varaa nauraa toisen myöhästymiselle ?

        Ettei vaan olis joku könsikäs maissa vartonnu??


      • Vaihdevuosivaivoja..

        Toivottavasti ei estrogeenitaso heilahtele artistilla, ettei taas kuuma aalto pyyhkäise yleisön yli.. yleisöä tulee nimittäin kunnioittaa.


    • Noloa

      Jotenkin on säälittävää, että tämä maailman paras laulaja fanien mielestä, tämä joka hallitsee joka genren täydellisesti, joutuu esiintymään laivalla.
      Kännikalojen joukossa. Eläkeläisiässä. Olisiko syytä lopettaa jo?

      • OK.

        Loistavaa ,että Tapsa esiintyy Viking Linen uudella tasokkaalla lippulaivalla ! Varmasti on huippuluokan meininkiä luvassa !
        Tapani tekee keikkaa pääasiassa konserttisaleissa, kirkoissa, tanssilavoilla, ravintoloissa, kesällä festareilla ja ulkoilmakonserteissa . Nyt kun Tapsa jonkun keikan tekee risteilylaivalla niin johan taas joku ääliö siitäkin keksii jotain valittamista. Suuri osa jatai lähes kaikki viihdetaiteilijamme esiintyvät iästä riippumatta myös laivalla. Talviaikaan se on vielä yleisempää kuin kesällä.


    • olipahyvä

      että varoitit ! Toivottavasti ei satu työkeikkaa silloin . Ja jos sattuisi niin sitte siljalla yli ...tai vaikka linkillä ! Kerran oon tään pellen nähny lavalla ja se riitti !

      • Sepitini

        Sinä voit ihan vapaasti mennä Ruotsiin vaikka uimalla ( ja toivottavasti pysyisitkin siellä ). Tapsaa menen tuolle risteilylle kuuntelemaan eikä sinua todellakaan kaivata sinne loistavaa tunnelmaa pilaamaan.


    • Arja 66

      Siellä tavataan. Tapsa täyttää 65v. maaliskuun alussa. Hän on minun sukupolveni suuri idoli. 60-luvun lopulla hän tuli esille ja räjäytti Dilailalla koko potin. Hänen laulujensa tahtiin olemme tätä elämäämme kulkeneet ja siitä nauttineet. Laulajana hän on erittäin hyvä, parhaimpia kevyen musiikin esittäjiä ja osaa laulaa muutakin musiikkia, myös oopperaa.

      • loimii.

        Minä olen vähän alle viiskymppinen kotimaisen musiikinystävä ja Tapsan laulujen siivittämänä olen elänyt lapsuuteni, nuoruuteni ja nyt keski-ikää. Kukaan muu laulaja ei ole antanut eikä tule antamaan samanlaisia elämyksiä ja kokemuksia ja nautittavia hetkiä musiikinparissa kuin Tapsa on tähän mennessä vuosikymmenien aikana antanut ja jatkoa seuraa ja toivottavasti vielä pitkään.
        Tapani Kansassa ihastuttaa ja hurmaa juuri muunmuassa hänen ilmiömäinen muuntautumiskykynsä. Hän ei ole fakkiutunut mihinkään tiettyyn musiikin tyylilajiin. Toisinaan hän on kuin huoleton hulivili rennon letkeine ralleineen ja toisinaan taas kuin suuri operttirakastaja klassisentyylin tulkintoineen.


      • Pohjois-Korea
        loimii. kirjoitti:

        Minä olen vähän alle viiskymppinen kotimaisen musiikinystävä ja Tapsan laulujen siivittämänä olen elänyt lapsuuteni, nuoruuteni ja nyt keski-ikää. Kukaan muu laulaja ei ole antanut eikä tule antamaan samanlaisia elämyksiä ja kokemuksia ja nautittavia hetkiä musiikinparissa kuin Tapsa on tähän mennessä vuosikymmenien aikana antanut ja jatkoa seuraa ja toivottavasti vielä pitkään.
        Tapani Kansassa ihastuttaa ja hurmaa juuri muunmuassa hänen ilmiömäinen muuntautumiskykynsä. Hän ei ole fakkiutunut mihinkään tiettyyn musiikin tyylilajiin. Toisinaan hän on kuin huoleton hulivili rennon letkeine ralleineen ja toisinaan taas kuin suuri operttirakastaja klassisentyylin tulkintoineen.

        Nimimerkille "loimii": Sepostuksesi oli kuin käännös Korean kansantasavallan Päivälehden artikkelista jossa käsiteltiin Kim Jong-unia. Uskomatonta ylistävää skeidaa. Kannattaa käydä tutkituttamassa yläpääsi. Huhhuh. Viikon paras tai pahin, riippuen näkökannasta.


    • kovat ajat edessä

      Esiintyy toki, jos Viking Line on vielä silloin pystyssä ! Tällä hetkellä ei kovin lupaavalta näytä, kun sähköpostiin tulee joka päivä pilkkahintaisia tarjouksia ko.yhtiöltä. Hätä on kova.

      Eli huonosti menee, eikä lama ole Suomessa edes kunnolla vielä alkanutkaan, sanovat monet pankkiammattilaiset.

      • VL laivatyöntekijä

        ...ja kun muistaa edellisen laivakeikan pöyristyttävän käytöksen niin ihmetellä täytyy miksi ei saanut ikuista porttikieltoa laivalle. Kun tietäisitte....


      • joku vaan
        VL laivatyöntekijä kirjoitti:

        ...ja kun muistaa edellisen laivakeikan pöyristyttävän käytöksen niin ihmetellä täytyy miksi ei saanut ikuista porttikieltoa laivalle. Kun tietäisitte....

        No kyllähän siitä jo aika pitkä aika onkin kun Tapsa on laivalla viimeksi esiintynyt. Tuskin hän siellä nyt sentään siihen malliin riehui, että lopullisen porttikiellon olisi saanut. Ja ymmärtääkseni siinä vuosiasitten laivalla sattuneessa "välikohtauksessa" oli muitakin osatekijöitä kuin Tapsa. Ei hän ihan ilman syytä kimmastunut.


      • Ja kattia kanssa!
        joku vaan kirjoitti:

        No kyllähän siitä jo aika pitkä aika onkin kun Tapsa on laivalla viimeksi esiintynyt. Tuskin hän siellä nyt sentään siihen malliin riehui, että lopullisen porttikiellon olisi saanut. Ja ymmärtääkseni siinä vuosiasitten laivalla sattuneessa "välikohtauksessa" oli muitakin osatekijöitä kuin Tapsa. Ei hän ihan ilman syytä kimmastunut.

        Joo joo, seliseli Justiinax! Vai ei ole mitään syytä kun soittelee hytistään keskellä yötä brygalle, kapteenille ja perämiehille (univormumiehiä) ja laulaa lirauttaa kappaleita tyyliin "Soitin vain, kun taas sua kaipaan...". Ei ihme, että kapteeni veti herneen nenään. Plus kaikki se mitä siellä swen hytissä tapahtui. Siivoojat voisivat kertoa lisää.


      • Gilla*
        Ja kattia kanssa! kirjoitti:

        Joo joo, seliseli Justiinax! Vai ei ole mitään syytä kun soittelee hytistään keskellä yötä brygalle, kapteenille ja perämiehille (univormumiehiä) ja laulaa lirauttaa kappaleita tyyliin "Soitin vain, kun taas sua kaipaan...". Ei ihme, että kapteeni veti herneen nenään. Plus kaikki se mitä siellä swen hytissä tapahtui. Siivoojat voisivat kertoa lisää.

        Ja PÖH ! Tapsa ei takuula ole soitellut keskellä yötä eikä muulloinkaan millekään laivan kapteenille, perämiehelle tms. mitään lirkuttelupuheluita. Turhaa vihjailua ja mustamaalaamista muutoinkin koko viestisi.


      • :D Vai niin.
        Ja kattia kanssa! kirjoitti:

        Joo joo, seliseli Justiinax! Vai ei ole mitään syytä kun soittelee hytistään keskellä yötä brygalle, kapteenille ja perämiehille (univormumiehiä) ja laulaa lirauttaa kappaleita tyyliin "Soitin vain, kun taas sua kaipaan...". Ei ihme, että kapteeni veti herneen nenään. Plus kaikki se mitä siellä swen hytissä tapahtui. Siivoojat voisivat kertoa lisää.

        Vai sellainen veijari se meidän Tapsukka on... :D Ei ihme jotta päällystö hieman hermostui. Soitella ja laulella...heh. Mitähän siellä hytissä sitten oikein tapahtui? Voisiko joku siivoja kertoa? Tuntuu olleen värikäs matka tällä meidän veijarilla. :D


      • OK.
        :D Vai niin. kirjoitti:

        Vai sellainen veijari se meidän Tapsukka on... :D Ei ihme jotta päällystö hieman hermostui. Soitella ja laulella...heh. Mitähän siellä hytissä sitten oikein tapahtui? Voisiko joku siivoja kertoa? Tuntuu olleen värikäs matka tällä meidän veijarilla. :D

        Voi että kun jaksatte vääntää noita kaksmielisyyksiänne jatkuvasti. Tästä oli kyse silloin :
        http://www.hitit.fi/news.php?s=view&id=19021


      • Somebody here
        OK. kirjoitti:

        Voi että kun jaksatte vääntää noita kaksmielisyyksiänne jatkuvasti. Tästä oli kyse silloin :
        http://www.hitit.fi/news.php?s=view&id=19021

        Niin tuohan on Tapsukan (epä)virallinen versio tapahtuneesta. Odotan mielenkiinnolla jospa se totuuskin sieltä tulla tupsahtaisi... Anybody?


    • Gilla*
      • no ei tod !

        No just joo. Ei tasan tarkkaan kuulosta tuolta kun Tapsa laulaa.
        Tapsalla on erittäin komea ja miehekäs ääni .


    • Tapsa rulettaa!

      Hyvin taisi ilman mitään välikohtauksia laivakeikka nyt sujua, kun ei juorulehdetkään mitään negatiivista uutista ole saaneet aikaiseksi. Viking Gracella onkin asiakkaat vähän fiksumman sorttista. Eivät mene laivalle vaan ryyppäämään ja rellestämään eikä häiriköimään työtään tekevien artistien ja bändien keikkoja.

      • Ihqu Tapsa !

        Kyllä varmasti Tapsa vetäisi keikan upeasti, koska näyttää hänellä olevan syksymmällä taas toinenkin keikka Viking Gracella ! :-)


      • Häirintää ei suvaita
        Ihqu Tapsa ! kirjoitti:

        Kyllä varmasti Tapsa vetäisi keikan upeasti, koska näyttää hänellä olevan syksymmällä taas toinenkin keikka Viking Gracella ! :-)

        Tapsan hytistä on kuulemma katkaistu kommunikaatioyhteydet ettei artisti soittele Booty call-puheluita aluksen päällystölle.


      • Gilla*
        Häirintää ei suvaita kirjoitti:

        Tapsan hytistä on kuulemma katkaistu kommunikaatioyhteydet ettei artisti soittele Booty call-puheluita aluksen päällystölle.

        Tapani EI soittele mitään booty call -puheluita laivan päällystölle eikä kellekkään muullekkaan vaikka pystyisikin. Ihan älyttömiä juttuja tuollaiset, vaikka huumorin piikkiinhän ne pitäisi laittaa, mutta on tuo minusta aikahuonoa huumoriakin. Alkaa muutoinkin tympimään se että Tapsan suuntaumuksista täällä koko ajan vihjaillaan ,että hän olisi miehiinpäin enemmän kallellaan. Kumminkaan teillä ei ole mitään oikeita , vedenpitäviä todisteita siitä. Joten pitäkää mölyt mahassanne.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe