http://cinesalon.free.fr/amplis/595bck.jpg
^^Tän näköinen vahvistimen liitäntäpuoli. Puhelin/tietokone olisi tarkoituksena liittää tuohon vahvariin kiinni normi 3.5mm kuulokeliitäntää hyödyntäen. RCA-AUX -kaapeli lyötyy, mutta varsinaista AUX-paikkaa ei vahvarin takana ole. Mihin kannattaisi tämä kaapeli liittää, vai voiko sitä liittää ollenkaan?
Mihin RCA-AUX -kaapeli kiinni?
5
3959
Vastaukset
- versio2
Esim. puhelimen voit liittaa mihin tahansa analogiseen sisään tuloon. Ostat vain rca kaapelin. Toinen pää puhelimen kuulokeliitänttään ja toinen pää vahvarin taakkse. Toinen kaapeli punaiseen ja toinen valkoiseen. Voit toki laittaa myös koksulla. Äänenlaatu ei vain tule olemaan kovin kaksinen.
- Neuvoton?
Niin no nykyisissä sterkoissa alkaa vahvari vedellä viimesiään, ku pitää omaa elämäänsä, vaikka valmiustilassa. Rasittav,a eikä varmaan kovin turvallinen. Mutta sama laatu (?) tulee tolla viritelmällä varmaan, ku normi 3.5mm - 3.5mm päisellä kaapelilla, mikä on nyt ollu mulla käytössä. Sillä oon pärjänny. Phono -liitäntään on käsittääkseni lisätty joku taajuuskorjain, joten siihen tuskin kannattaa kaapelia kiinnittää. Vois sitä toista vahvariakin harkita...
- versio2
Sama äänenlaatu, ei mitään eroa. Vaihda virkkari ja osta sonos, niin saat hyvää ääntä.
- mihin tahansa (lähes)
Mihin tahansa analogiseen inputtiin paitsi Phono. Sillä miten se on nimetty, olkoon CD, DVD, Tape, Video jne. ei ole mitään merkitystä, paitsi Phonon tapauksessa.
- Neuvoton?
Kiitti vastauksista :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501683Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 351237
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891134Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591017- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198964Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20881Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71874- 82841