Hirvensuuli

Satunnainen ohimatka

Käykö siellä keskiviikko iltaisin tanssijoita ?

10

5947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiina

      Käy, keski-ikäisiä, molemmista hakijajoukoista

    • Viiisas mies

      Honkanummi, kannattaako mennä tällainen tanssihullu.

    • Came ;))

      Josko lomareissulla poikkeisi Hirvensuuliin keskiviikkona. Oisko siellä haettavaksi asti miehiä jotka tanssivat myös lattareita ?? Näkyy olevan naistentanssit.

      Onko viidenkympin molemmin puolin tanssittajia ? Vaiko tosivanhaa ?? Käykö siellä minkäverran porukkaa ?

      Yöpyminenkin näköjään maalaistunnelmissa on mahdollista. Onko kellään kokemuksia?

      Haluan kesäseikkailun. Voiko kukaan sositella ;)) ??!! Olen siis vapaa naonen ja sellaisena haluan pysyäkkin, tai ainakin yritän ;)).

      • Särkänkävijä

        Kannattaa valita Särkkä ensi keskiviikkona. Hirvensuuli on vanhusten paikka. Ehkä jokunen nuori nainen menee Hurman vuoksi sinne, mutta Särkässä on paljon miehiä viidenkympin molemmin puolin näin elokuussa kun äipät hoitavat lapsiaan :)


      • Came ;))
        Särkänkävijä kirjoitti:

        Kannattaa valita Särkkä ensi keskiviikkona. Hirvensuuli on vanhusten paikka. Ehkä jokunen nuori nainen menee Hurman vuoksi sinne, mutta Särkässä on paljon miehiä viidenkympin molemmin puolin näin elokuussa kun äipät hoitavat lapsiaan :)

        Kiitti, kuulinkin jo ystävättäreltäni että eräänä keskiviikkona kun T Oinas oli musisoimassa Hirvensuulissa, niin miehet olivat 90 molemminpuolin ;)).

        Huh huh ... voipi olla kuitenkin niin, että poikkean tutummassa paikassa Kisarannassa huomenna vuorohakutansseissa. Porukka on nuorta ja nuorekasta vanhasta muistista ja erittäin tanssitaitoista. Let co.

        Särkässä olen kerran poikennut ajat sitten ... olihan siellä yksi vaalea piiitkä ja komeakroppainen viikinki joka jäi mieleeni ... ;))


    • Särkänkävijä

      Kertokaapa oli nuorempaa väkiä Hurman ansiosta eilen. Evästettynä toki muiden ikärakenne ei liene haitaanut.

    • kuuntelija1

      Harri Nuutinen on hyvä. Tilatkaa hänet esiintymään ja saatte oikeata tanssimusiikkia koko illan.

    • Vuosi on 2014

      Hirvensuuli voisi olla hyvä tanssipaikka, jos liiketoimintaidea uudistuisi. Vanhat parrat pyörittävät vanhoja aikoja ja tapoja eikä nyt ole enää aika entinen. Tämä tosin on monen muunkin tanssipaikan ongelma; paikoilleen jämähtäminen.

    • Anonyymi

      Olen 4 vuot käynyt siellä ja keskiviikkoisin on aina naistentanssit silloin on porukkaa todella kivasti ...tänään kuulin että alkaa nyt 9.6 .21 pitkän tauon jälkeen Ja Hyvällä Orkesterilla alkaakin PNP:UUDEN NUOREN SOLISTIN KERA(niin on kuin Olavi Virtaa)muistuttaa todella nuoresta iästään huolimatta...Minä en oo nuis Sunnuntaitansseis käynyt mut hyvin vetää nekin...Et SINÄ SATUNNAINEN OHIMATKA ...Tule ihmees vaiks nyt 9.6:tta Tutustumaan...Tauno(omistaja katsoo sinne kyllä hyvät Yhtyeet... Tuleppa kuunteleen ja tanssimaan Oletpa nainen taikka mies...Vakkari kulkija Suulilla puhuu kokemuksesta..Iloista Kesää Kaikille Tansseja Odottaville...Eila

    • Anonyymi

      Toivottavasti pysyy kiinni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe