Olisko täällä kellään kokemuksia valkkarin kastroinnista? Lähinnä mietin sen vaikutuksia tähän epävarmuuteen jota näillä tuppaa olemaan. Mulla 2,5v. Valkkari uros, joka on vieraita kohtaan tosi epävarma. Toisia koiria kohtaan aina ollut myös hieman epävarma, vaikka meillä on perheessä myös toinen koira.. Ja sosiaalistettu on pentuna enemmän kukn tarpeeks.. nää ongelmat pn tässä ehkä kärjistyny enemmä nurkkuiän jälkeen. Muuten on reipas koira, jonka kanssa harrastetaan tokoa ja höntsäillään agilitya. Näissä toimii hyvin, mutta paineistuu helposti jos toisia koiria esim. reeneissä liian lähellä.
Jos jollakulla olisi kokemusta ja miten on vaikuttanut käytökseen kun testosteronia ei enää kropassa ole?
Valkoisen paimenkoiran kastrointi
3
180
Vastaukset
- mummukka14
minun koirani kastroitiin ennen vuotta ,kun ulvoi päivät pitkät lumipenkalla,,,,,,enpä ole muuta huomannut,kuin sen että kiimasetr nartut ei sekota päätä,,,tosin kyllä se välillä meidän omalla nartulla tekee"kuivaharjottelua".....
- Järki hoi
Noihin asioihin kastrointi ei vaikuta mitenkään.
Ettet olis vaan itse vahvistanut koirasi ei toivottua käytöstä...
Koulutus on se millä ongelmat ratkaistaan ei veitsi. - kalle4
Hyvin usein kuinka ihmiset pilaavat koiransa ja tekevät niistä lähes vainoharhaisia. Onneksi täällä on valkoinen joka ei pelkää, ei arkaile..Katsokaa mistä koiranne otatte niin saatte tervejärkisen eläimen isolla todennäköisyydellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809