Yölintu

Nyt ja aina

Meitä on yli 10 hengen fanipoppoo, joka on vaihtelevasti kiertänyt ympäri Suomea (osa meistä yli 20 keikan vuosivauhtia) jo iät ajat ja Yölinnun jätkät ovat KAIKKEA MUUTA, kuin ylpeitä!!! Etenkin Simo on ERITTÄIN ujo ja nöyrä!!!

4

2141

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Totta puhut.Simo ja kukaan Yölinnun pojista ei ole mitään juoppoja.Sellaiset jutut
      on vaan kateellisten ja onnettomien höpinää,joilla joilla ei minkäänlaista omaa elämää.Kaikki Yölinnun pojat on ihania ja mukavia.

• Bussikuski

Olittekos Peurungan keikalla pari viikkoo sitten? Mitä mieltä olitte? Kuka oli kännissä?

• Että näin

Olemme olleet.Erittäin hyvä keikka oli,mitä nyt muutama todella pahasti juopunut henkilö yritti pilata keikan.Kännissä oli yleisö,ei orkesteri.

• fani1993

Mitä nyt oon viimekuukauden sisään käyny 3.lla yölinnun keikalla, pettymystä ei oo tullu kertakaa! Eikä kyllä pahemmin aiemminkaan. Ääni kulkee kirkkaasti ja soitto soi, ja tuttu pilke silmäkulmassa :) Ja ylpeitä tuskin kovinkaan ovat kun fanien kanssa jutustelevat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 180
      1977
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      96
      1456
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1013
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      940
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      774
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      672
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      649
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      46
      594
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      582
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      565
    Aihe