Yölintu

Nyt ja aina

Meitä on yli 10 hengen fanipoppoo, joka on vaihtelevasti kiertänyt ympäri Suomea (osa meistä yli 20 keikan vuosivauhtia) jo iät ajat ja Yölinnun jätkät ovat KAIKKEA MUUTA, kuin ylpeitä!!! Etenkin Simo on ERITTÄIN ujo ja nöyrä!!!

4

2142

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Totta puhut.Simo ja kukaan Yölinnun pojista ei ole mitään juoppoja.Sellaiset jutut
      on vaan kateellisten ja onnettomien höpinää,joilla joilla ei minkäänlaista omaa elämää.Kaikki Yölinnun pojat on ihania ja mukavia.

• Bussikuski

Olittekos Peurungan keikalla pari viikkoo sitten? Mitä mieltä olitte? Kuka oli kännissä?

• Että näin

Olemme olleet.Erittäin hyvä keikka oli,mitä nyt muutama todella pahasti juopunut henkilö yritti pilata keikan.Kännissä oli yleisö,ei orkesteri.

• fani1993

Mitä nyt oon viimekuukauden sisään käyny 3.lla yölinnun keikalla, pettymystä ei oo tullu kertakaa! Eikä kyllä pahemmin aiemminkaan. Ääni kulkee kirkkaasti ja soitto soi, ja tuttu pilke silmäkulmassa :) Ja ylpeitä tuskin kovinkaan ovat kun fanien kanssa jutustelevat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      920
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      748
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      568
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      507
    8. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      26
      504
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe