Meitä on yli 10 hengen fanipoppoo, joka on vaihtelevasti kiertänyt ympäri Suomea (osa meistä yli 20 keikan vuosivauhtia) jo iät ajat ja Yölinnun jätkät ovat KAIKKEA MUUTA, kuin ylpeitä!!! Etenkin Simo on ERITTÄIN ujo ja nöyrä!!!
Vastaukset 4
- Näin on
Totta puhut.Simo ja kukaan Yölinnun pojista ei ole mitään juoppoja.Sellaiset jutut
on vaan kateellisten ja onnettomien höpinää,joilla joilla ei minkäänlaista omaa elämää.Kaikki Yölinnun pojat on ihania ja mukavia.- Bussikuski
Olittekos Peurungan keikalla pari viikkoo sitten? Mitä mieltä olitte? Kuka oli kännissä?
- Että näin
Olemme olleet.Erittäin hyvä keikka oli,mitä nyt muutama todella pahasti juopunut henkilö yritti pilata keikan.Kännissä oli yleisö,ei orkesteri.
- fani1993
Mitä nyt oon viimekuukauden sisään käyny 3.lla yölinnun keikalla, pettymystä ei oo tullu kertakaa! Eikä kyllä pahemmin aiemminkaan. Ääni kulkee kirkkaasti ja soitto soi, ja tuttu pilke silmäkulmassa :) Ja ylpeitä tuskin kovinkaan ovat kun fanien kanssa jutustelevat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781459
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391142Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i117824Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku21718S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant27682Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37636Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67617Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69580Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26579Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52559