Meitä on yli 10 hengen fanipoppoo, joka on vaihtelevasti kiertänyt ympäri Suomea (osa meistä yli 20 keikan vuosivauhtia) jo iät ajat ja Yölinnun jätkät ovat KAIKKEA MUUTA, kuin ylpeitä!!! Etenkin Simo on ERITTÄIN ujo ja nöyrä!!!
Yölintu
4
1875
Vastaukset
- Näin on
Totta puhut.Simo ja kukaan Yölinnun pojista ei ole mitään juoppoja.Sellaiset jutut
on vaan kateellisten ja onnettomien höpinää,joilla joilla ei minkäänlaista omaa elämää.Kaikki Yölinnun pojat on ihania ja mukavia.- Bussikuski
Olittekos Peurungan keikalla pari viikkoo sitten? Mitä mieltä olitte? Kuka oli kännissä?
- Että näin
Olemme olleet.Erittäin hyvä keikka oli,mitä nyt muutama todella pahasti juopunut henkilö yritti pilata keikan.Kännissä oli yleisö,ei orkesteri.
- fani1993
Mitä nyt oon viimekuukauden sisään käyny 3.lla yölinnun keikalla, pettymystä ei oo tullu kertakaa! Eikä kyllä pahemmin aiemminkaan. Ääni kulkee kirkkaasti ja soitto soi, ja tuttu pilke silmäkulmassa :) Ja ylpeitä tuskin kovinkaan ovat kun fanien kanssa jutustelevat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703