Meitä on yli 10 hengen fanipoppoo, joka on vaihtelevasti kiertänyt ympäri Suomea (osa meistä yli 20 keikan vuosivauhtia) jo iät ajat ja Yölinnun jätkät ovat KAIKKEA MUUTA, kuin ylpeitä!!! Etenkin Simo on ERITTÄIN ujo ja nöyrä!!!
Vastaukset 4
- Näin on
Totta puhut.Simo ja kukaan Yölinnun pojista ei ole mitään juoppoja.Sellaiset jutut
on vaan kateellisten ja onnettomien höpinää,joilla joilla ei minkäänlaista omaa elämää.Kaikki Yölinnun pojat on ihania ja mukavia.- Bussikuski
Olittekos Peurungan keikalla pari viikkoo sitten? Mitä mieltä olitte? Kuka oli kännissä?
- Että näin
Olemme olleet.Erittäin hyvä keikka oli,mitä nyt muutama todella pahasti juopunut henkilö yritti pilata keikan.Kännissä oli yleisö,ei orkesteri.
- fani1993
Mitä nyt oon viimekuukauden sisään käyny 3.lla yölinnun keikalla, pettymystä ei oo tullu kertakaa! Eikä kyllä pahemmin aiemminkaan. Ääni kulkee kirkkaasti ja soitto soi, ja tuttu pilke silmäkulmassa :) Ja ylpeitä tuskin kovinkaan ovat kun fanien kanssa jutustelevat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565