miten ruokkia?

masusekaisin

Miten ruokkia kultsua kun nappullat ei taida sopia,kun masu menee usein ihan "vedelle" siis tulee ihan sellaista keltaista vettä vaan...joten olen miettinyt että ei taida nappulat mein kultsulle sopia...raakaruokintaa olen miettinyt mutta kun ei ole pakastin tilaa niin paljon että saisi säilytettyä ruoat...ja en millään viitisi joka toinen tai kolmas päivä ajaa kaupunkiin asti että kävisi ostamassa koiran ruokaa...eikä ole mahdollista ostaa lisäpakastintakaan kun ei ole sellaiselle tilaa ja tämä harmittaa niin paljon...mutta niin nyt meni taas koiralla masu sekaisin viikonloppuna ja oli muutenkin vähän rauhallisemman oloinen..ja annoin vain pelkkää keitettyä riisiä,mitä neuvoi eläinlääkäri yhdellä kerralla annettavaksi...ja eilen sitten kävin kaupungissa ja ostin maittohappobakteeri valmisteen ja MUSHin raakaruokinnan aloitus palleroita mitä laitoin keitetyn riisin sekaan muutaman ja tänään laitoin keitetyn kaurapuuron sekaan noita palleroita...jos jatkaisi tälläisellä linjalla mitä pitäisi lisätä ruokavalioon jotta pysyisi ravitsevana?kun nappuloita ollaan kokeiltu jos jonkinlaisia ja aina menee hetken hyvin kunnes taas vatta on ihan vedellä :/

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikkumaha

Onko tutkittu mahdollista muuta ripulin aiheuttajaa? Esim. giardiaa?
      Sitä kannattaa epäillä jaksottaisessa ripulissa.

• kokemusta

kannattaa antaa canicuria, just ripulii tark. Ja apteekista saa. Tai sit vaan (parempi vaihtoehto kun kaikki ei käy kaikille) ostat muun merkkistä nappulaa, mut vaan 2-3kg säkin, että näet auttaako se ruoka

• vatsa kuntoon

Antaako pakastin senverran periksi että ostat esim. 5 kilon pötköä jauhelihaa kerralla ja jaat pötkön kolmeen osaan eli n. 300g/pv? Riisiä, jauhelihaa, merileväjauhetta ja 2tl rypsiöljyä on hyvä ateria/pv. Jauhiksen tilalla voit antaa kerran viikossa pakasteseitiä. Maitohappobakteerit kannattaa antaa myös päivittäin kunnes tilanne rauhoittuu.

http://www.lemmikkistore.fi/islamer-merilevavalmiste-p-6576.html

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/30/products_id/2695
      1 kaps/pv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe