Juon omaa spermaani monta kertaa päivässä, ymmärrän että magia ja taika tehdään masturboimalla. olen myös saanut kaiken haluamani aina keskittymällä orgasmissa siihen. materian ja hengen rajan olen ylittänyt syömällä lopuksi sperman johon orgasmin aikana visioimani tilanne/asia on integroitu oman dnani kanssa näinollen renderoiden sen superkonduktiiviseksi ja tehden todeksi mielikuvani.
sitä taikuus on, taikasauva taikureilla, luuta ja varput noidilla. myöskin noitien hulluruohomehulla sivelty luuta on tunnetustikkin masturbointiväline (ratsu). tämä on kaaosmagian ja pakanallisen taikuuden salaisuus ja kadonnut linkki, psykedeelejen (kannabis etc) vaikutuksen alaisena taika on toiminut joka kerta tehokkaammin kuin selvinpäin.
Noituuden voiman salaisuus
tepa_h
6
227
Vastaukset
- ...........
Hauska stoori kerro se reader's digestille.
- sadew3
Hhhmm...mielenkiintoista. Haluatko kertoa tästä tarkemmin? Olisi kiva vaihtaa aiheesta ajatuksia vaikka emailitse?
- teolyo
Miksi haluaisit kirjoittaa jonkun trollin kanssa?
- legion member
TÄssäpä todellinen VOIMA KIRJOITUS!
- paranetuosta
keskityppä sitte lottovoittoon handyyn hakatessas.. veikkaampa et noituutes jää siihen..
- 3,2 sekuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222