Tuhannet idiootit ja taulapäät imuttivat GTA V -pelin tietokoneelleen – viruksiahan sieltä tuli
16:12 - 22.10.2013
Meitä on moneen junaan, mutta jotkut juna jättää jo asemalla pakkaseen värjöttelemään. Ja siinä vaiheessa kun ihminen imuttaa itselleen torrent-kopiota pc:lle GTA V -pelistä niin voidaan väittää, että mahdollinen paleltumiskuolema on heille ihan oikein.
Verkosta löytyy nimittäin 16 gigan kokoinen paketti, joka väittää olevansa GTA V -pelin pc-versio. No ei ole, sillä peliä ei pc:lle vielä ole ilmestynyt. Sen sijaan paketti sisältää aimo läjän viruksia, jotka vääntävät koneen täysin polvilleen. Se ei näitä käyttäjiä ole haitannut, että GTA V -peliä ei ole pc:lle vielä muuten kuin vihjailtu.
Nämä käyttäjät eivät ole ainoastaan ladaneet filua itselleen, vaan jopa yrittäneet asentaa peliä – jonka jälkeen kone onkin ollut niin täynnä viruksia ettei tosikaan.
Asiasta kertoi Wccftech.
http://www.tilt.fi/uutiset/tuhannet-imuttivat-gta-v-pelin-tietokoneelleen-viruksiahan-sielta-tuli/
Väitetty GTA V-peli ja idiootit.
6
168
Vastaukset
- 12+5
Ei juma.. Aika viisasta porukkaa kun gta v:tä ei ole edes puuceelle tullut
- gtafannnnnnnnnnnnn
Pclle taulapaa
- ainahan näitä
Ei kannata ladata myöskään silloin, jos se joskus vielä pc:lle julkaistaan.
Noissa torrenteissa tuppaa aina olemaan viruksia, vaikkei ne varsinaisesti tällaisia kusetusjuttuja olisikaan.
Parempi ostaa peli kaupasta, niin pysyy pc puhtaana.- ahlamsahlam
Ei se kaupasta ostettu pelikään 100% varmuudella puhdas ole. Enemmän tuhoa ostetut pelit ovat ainakin minulle saaneet aikaan. Kone sekosi kokonaan erään kaupasta ostetun pelin mukana olleen viruksen takia ja kun eräästä torrentista sain viruksen, riitti että koneen palauti tehdastilaan. Riippu tietenkin täysin mitä lataa ja mistä, mutta minun kohdallani näin.
- fhfgh
ahlamsahlam kirjoitti:
Ei se kaupasta ostettu pelikään 100% varmuudella puhdas ole. Enemmän tuhoa ostetut pelit ovat ainakin minulle saaneet aikaan. Kone sekosi kokonaan erään kaupasta ostetun pelin mukana olleen viruksen takia ja kun eräästä torrentista sain viruksen, riitti että koneen palauti tehdastilaan. Riippu tietenkin täysin mitä lataa ja mistä, mutta minun kohdallani näin.
Just joo. Tehdastilaan :DDD ja noi "virukset" torrenteissa on hyvin usein false alarmeja jos osaatte kattoo mitä lataatte. Ja kaupasta ostetuissa 99,9% varmuudella false alarmeja. TDU 2 pelistäkin oliko se avast joka mulla valitti ku rupes peliä asentamaan. Jaskan marjat. Eikä voi olla että vaan sun levyllä olisi se virus vaan se olisi isomman porukan juttu sitten.
- aito ja alkuperäinen
ahlamsahlam kirjoitti:
Nyt vetelet kyllä ihan hatusta.
Nämä torrent-tiedostot tehdään nimenomaan kaupasta ostetuista peleistä. Joku siis ostaa sen pelin kaupasta ja sen jälkeen laittaa sen levitykseen.
Jos kaupasta ostetussa pelissä olisi viruksia, niin silloin niitä olisi 100% varmuudella kaikissa torrent-tiedostona ladatuissa peleissä.
Sitäpaitsi, kuka niitä viruksia laittaisi pelin alkuperäiseen versioon? Pelinkehittäjätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719