kuinka kysyä t-naiselta

Ihmettelijä x

Kuinka kysyä hienovaraisesti t-naiselta onko hänellä alapäänvehkeet ja toimiiko ne? Tuntuu olevan aika arka asia. Asia vaan on itselle aika tärkeä, kuinka muuten rakentaa suhdetta jos ei tunne seksuaalista vetovoimas.

37

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilugnoro

      Ainahan siellä toimivat vehkeet on. Ennen ja jälkeen leikkauksen.

      Mutta vakavasti ottaen, fiksuinta on odottaa että toinen kertoo itse. Ennen sitä voi miettiä mitkä asiat itselle on tärkeitä seksuaalisen vetovoiman kannalta.

    • 999+999

      No ei mitenkään. Jos et pääse tositoimiin selvittämään asiaa niin senkus jatkat pohdiskelua pienessä päässäsi. Ei keneltäkään kysytä "etukäteen" et toimiikos muuten vehkees.

    • Raaka peli

      Kysy suoraan. Jätä hienostelu ja mene suoraan asiaan.

    • Ihmettelijä x

      No sehän olisi hienoa jos voisi kysyä, mutta ei se vaan taida toimia. Mistä se johtuu?
      Haluavatko t-naiset testata läpimenevyyttään naisena vai pelkäävätkö he niin paljon "shemale fanittajia"?

    • Hohhohhoijaa

      Oletko vielä edes 15 v! Kysymyksesi kavaltaa sinut ihan lapseksi!!

      • ihmettelijä x.

        No en valitettavasti ole enään, ehkä henkisesti kypsymätön ; ). Minkäs mä sille voin että "pikku veitikka" päättää mikä on seksikästä jä mikä ei : ). Olisi tää eläminen paljon helpompaa jos saisi itse päättää.

        No olisi mukavaa kuulla t-tytteleiltä ajatuksia.


      • 999+999
        ihmettelijä x. kirjoitti:

        No en valitettavasti ole enään, ehkä henkisesti kypsymätön ; ). Minkäs mä sille voin että "pikku veitikka" päättää mikä on seksikästä jä mikä ei : ). Olisi tää eläminen paljon helpompaa jos saisi itse päättää.

        No olisi mukavaa kuulla t-tytteleiltä ajatuksia.

        No tuskinpa tosta mitään romanttista rakkaussuhdetta tuu ainakaan, jos ei mikään muu tutustumisvaiheessa mietitytä kuin jalkoväli.


      • ???
        ihmettelijä x. kirjoitti:

        No en valitettavasti ole enään, ehkä henkisesti kypsymätön ; ). Minkäs mä sille voin että "pikku veitikka" päättää mikä on seksikästä jä mikä ei : ). Olisi tää eläminen paljon helpompaa jos saisi itse päättää.

        No olisi mukavaa kuulla t-tytteleiltä ajatuksia.

        Mutta minkätapaista toimivaa alapäänvehkeitä sitten odotat? Kas kun jotkut miehet haluaa että sieltä alapäästä löytyy samanlaiset kuin itselläkin.


    • ihmettelijä x

      No sehän normiheteroilla onkin helppoa kun tietävät mitä sieltä jalkovälistä löytyy, ei tartte tämmöstä miettiä. Kyllä siinä todennäköisesti katkee normihetero miehellä romanttisen suhteen rakentaminen siihen että jalkovälistä löytyykin killuttimet.

      Väittäisin että suurimmalle osalle se ulkoinen olemus (myös genitaalit) on se mihin sitä pitempää suhdetta lähdetään rakentamaan. Kaveruus perustuu sitten johonkin muuhun.

      • mitenkäs???

        No miten se normi hetero sitten suhtautuu kun jalkojen välistä löytyy naisen genitaalit ja on muutenkin läpi menevä nainen.


    • ihmettelijä x

      Veikkaanpa että joillekin asia ok ja joillekin ei. Asia vaan kiinnostaa kun etsinnässä olisi semmonen mukava tyttöpoika haussa. Kiinnostus suhteeseen tai seksiin loppuu jos leikkuveitsi on ollu asialla.

      • Kiinnostus loppui

        Oletkin sitten "näitä miehiä"!


    • aivan ulalla?

      Kumpia aläpäävehkeitä tarkoitat?

    • R2D3

      Aloittajalle. Miksi jonkun pitäisi olla kiinnostunut sinusta? Mitä sinunlaisella on tarjota suhteessa, jos kiinnostuksesi kohdistuu pelkästään genitaaleihin ja niiden korjaaminen aiheuttaa suhteen päättymisen. Mahdatko itse ymmärtää kuinka törkeästi teet transsukupuolisesta objektin. Toisaalta ymmärrän sinua, ovathan itselleni miehet jotka ajattelevat pelkästään munillaan ovat todellinen turn off.

    • Alapään vehkeet

      "Kuinka kysyä hienovaraisesti t-naiselta onko hänellä alapäänvehkeet ja toimiiko ne?"

      Ihan vain malliksi: "Hei mä oon Pekka. Toimiiko alapään vehkeesi?"

    • t0tu37
    • Nykyään nainen

      Aloittajalle:

      jos tulet minua vastaan ja puhuttelet tytteliksi ja vielä kysäiset, mikä värkki minulla on housussa ja vielä kysyt, että toimiiko se, niin voit odottaa saavasi lähinnä turpaan.

      • AlienIndie

        Pitääkö sinusta ilmoittaa poliisille että olet potentiaalinen väkivallantekijä?

        (-Normaali Ihminen)


      • Et ole normaali
        AlienIndie kirjoitti:

        Pitääkö sinusta ilmoittaa poliisille että olet potentiaalinen väkivallantekijä?

        (-Normaali Ihminen)

        Sinähän olet toteuttanut tuon.


      • AlienIndie
        Et ole normaali kirjoitti:

        Sinähän olet toteuttanut tuon.

        Parodioin normaalia ihmistä. Tai ainakin yritin. Normaali ihminen saattaa tosin olla parodiahorisontin tuollapuolen.


    • 999+999

      Tästä sun aloituksesta saa vielä sellaisen vaikutelman että olet kiinnostunut jo jostakin henkilöstä mutta paljastit kyllä motiivisi aika äkkiä:

      "Veikkaanpa että joillekin asia ok ja joillekin ei. Asia vaan kiinnostaa kun etsinnässä olisi semmonen mukava tyttöpoika haussa. Kiinnostus suhteeseen tai seksiin loppuu jos leikkuveitsi on ollu asialla." eli kuka tyttöpoika tahansa olis hakusessa kunhan veistä ei ole ehditty käyttämään.

      "Minkäs mä sille voin että "pikku veitikka" päättää mikä on seksikästä jä mikä ei : )."

      Eli veitikalle pitäis löytyy leikkikalu...just joo. oksennan kohta.

    • ihmettelija x

      No en minä ainakaan rupea suhdetta rakentamaan jos ei tunne fyysistä vetovoimaa henkilön. Ettekö te t-naiset sitten tunne olleenkaan seksuaalista himoa tuntemattomiin miehiin/naisiin?

      Jos seksulaalisesti homma toimii niin eikö siitä muka pysty teidän mielestänne tekemään kunnon suhteen? Näinhän ainakin hetoromaailmassa esim. baarista monet ovat löytäneet toisensa.

      Mikä mä sitten muuten olen?

      t0tu37: Kävin lukeen linkin ja onhan toi nyt aivan selvää ettei tommosta mennä suoraan kysymään, varsinkin jos ei lähempää tuttavuutta olla menemässä tekemään. Näkisin kuitenkin jos lähempää tuttavuutta oltaisiin lähtemässä tekemään olisi ihan oikeutettua kysyä asiaa ettei tule mitään pilvilinnoja lähdettyä rekentelemaan.

      • R2D3

        Himo on voimakas sana. Muista keskustelijoista en tiedä mutta vastaan omasta puolestani. Pystyn tuntemaan voimakasta halua vasta kun olen jo muuten ihastunut ko. ihmiseen. Itsevarmuus ja älykkyys, ne ovat seksikkäitä piirteitä ja jos tuollainen ihminen on vielä silmää miellyttävä niin eihän siitä haittaa ole. Tämän jälkeen kysynkin mieheltä aina "Onko sulla iso, katsos kun pienimunaisten kanssa mä en ala mihinkään, kun ei siitä kuitenkaan suhdetta kehittyisi. Niin ja mikään pikasuoritus ei sitten kelpaa." Pääsetkö kiinni oman kysymyksesi tuperyyteen? Tuskin.

        Kyllä kunnon suhteeseen tarvitaan jotain muutakin kuin hyvää seksiä.


      • kjhkjhk

        "Ettekö te t-naiset sitten tunne olleenkaan seksuaalista himoa tuntemattomiin miehiin/naisiin?"

        Tottakai! Kyllä minä katselen "sillä silmällä" miehiä kun sopiva osuu silmiin. Tälläkin hetkellä työssäni on ihan kivansorttinen mies jonka kanssa voisi ajatella vähän pidemmällekin menevää suhdetta. Naiset eivät kiinnosta koska olen hetero.


    • Ilugnoro

      "Ettekö te t-naiset sitten tunne olleenkaan seksuaalista himoa tuntemattomiin miehiin/naisiin?"

      Toki, minä ainakin. Alkuperäinen kysyjähän se tässä vaikuttaa siltä, ettei tunne vetoa muihin kuin perusteellisesti tuntemiinsa tyyppeihin.

      Parempi vaihtoehto voisi olla alkaa seukata jonkun tavallisen homomiehen kanssa. Sitten kun vehkeiden toimivuus on testattu, voi hienovaraisesti kysyä, voisiko toinen laittautua naiseksi tästä lähtien aina. Yhtä hyvin = huonosti se varmaan toimisi. Joltain homojen keskustelupalstalta voit käydä kysymässä tarkempia ohjeita, miten menetellä.

      • 999+999

        Noin just. Alat hissukseen vaan homomiehen päähän makkarihommissa ujuttaa peruukkia päähän, kyllä se siitä.

        Toinen vaihtoehto mennä reilusti hakemaan s€ksiseuraa niille tarkoitetuilta palstoilta, ilmoitat vaan toivees selkeästi niin ei kukaan tuhkamuna tai leikkuveitsin nähnyt vastaile sulle. Pääset itekin helpommalla kun ei tarvi turhaa tutustua.


      • imettelijä x
        999+999 kirjoitti:

        Noin just. Alat hissukseen vaan homomiehen päähän makkarihommissa ujuttaa peruukkia päähän, kyllä se siitä.

        Toinen vaihtoehto mennä reilusti hakemaan s€ksiseuraa niille tarkoitetuilta palstoilta, ilmoitat vaan toivees selkeästi niin ei kukaan tuhkamuna tai leikkuveitsin nähnyt vastaile sulle. Pääset itekin helpommalla kun ei tarvi turhaa tutustua.

        No eikös se oo vähän homoa ruveta sovittaan miehen päähän peruukkia ; ) ?

        Juu on niitä maksullisia kokeiltu kanssa(ilmoittavat vielä yleensä mitankin), mutta kun olisi tarkoitus löytää vähän pysyvämpi suhde.


      • 999+999
        imettelijä x kirjoitti:

        No eikös se oo vähän homoa ruveta sovittaan miehen päähän peruukkia ; ) ?

        Juu on niitä maksullisia kokeiltu kanssa(ilmoittavat vielä yleensä mitankin), mutta kun olisi tarkoitus löytää vähän pysyvämpi suhde.

        Pysyvämpää ja (ilmaista) seksisuhdetta?


      • R2D3
        imettelijä x kirjoitti:

        No eikös se oo vähän homoa ruveta sovittaan miehen päähän peruukkia ; ) ?

        Juu on niitä maksullisia kokeiltu kanssa(ilmoittavat vielä yleensä mitankin), mutta kun olisi tarkoitus löytää vähän pysyvämpi suhde.

        Onnea vain pyrkimyksessäsi. Haaveesi toteutumista edesauttaisi, jos toteuttaisit / ymmärtäisit edes osan alla olevista kohdista.

        1.) Annat veren välillä virrata aivoihin värkkisi sijasta.
        2.) Ymmärrät että trans-nainen on nainen ja alat kohdella häntä sen mukaisesti.
        3.) Lakkaisit ajattelemasta naisia leikkikaluinasi.
        4.) Miettisit mitä annettavaa sinulla on suhteessa, ei pelkästään mitä sinä saat.

        Listaa olisi helppo jatkaa mutta en ole vakuuttunut että pääset edes kohdan yksi yli.


      • imettelijä x
        999+999 kirjoitti:

        Pysyvämpää ja (ilmaista) seksisuhdetta?

        Olishan se ihan oikea suhdekin hiono löytää, mutta mikä ettei sitten pelkkä seksisuhdekkin. Olishan se mukavampaa ja turvallisempaa kun olisi joku tuttu. Ilmaista ei olekkaan, aina joutuu maksamaan tavalla tai toisella ; )


      • imettelijä x
        R2D3 kirjoitti:

        Onnea vain pyrkimyksessäsi. Haaveesi toteutumista edesauttaisi, jos toteuttaisit / ymmärtäisit edes osan alla olevista kohdista.

        1.) Annat veren välillä virrata aivoihin värkkisi sijasta.
        2.) Ymmärrät että trans-nainen on nainen ja alat kohdella häntä sen mukaisesti.
        3.) Lakkaisit ajattelemasta naisia leikkikaluinasi.
        4.) Miettisit mitä annettavaa sinulla on suhteessa, ei pelkästään mitä sinä saat.

        Listaa olisi helppo jatkaa mutta en ole vakuuttunut että pääset edes kohdan yksi yli.

        1. Auttaisitko helpottamaan veren virtaamista(jos olet t-nainen) ; ) ?

        2. Tarkoitatko että t-nainen ei pidä "melansa" käsittelystä vai mitä tarkoitat?

        3. Mistä niin päättelet että pidän heitä vain leikkikaluinani?


      • R3D2
        imettelijä x kirjoitti:

        1. Auttaisitko helpottamaan veren virtaamista(jos olet t-nainen) ; ) ?

        2. Tarkoitatko että t-nainen ei pidä "melansa" käsittelystä vai mitä tarkoitat?

        3. Mistä niin päättelet että pidän heitä vain leikkikaluinani?

        1.) Yleensä aiheutan veren virtausta pois sieltä aivoista mutta saan kyllä järjestettyä sinulle Andocur lääkettä.

        2.) En tarkoita. Tarkoitan että jos kokeilisit pitää hetken ajatukset sieltä navan alta pois ja ajatella häntä naisena, ei t-naisena jolla on mela sun iloksesi. Juu, juu, sinua kiinnostaa pelkästään se navanalainen asia. Kas siinä se pulma.

        3.) Tavasta millä tässä keskustelussa olet typistänyt naisen omien fantasioidesi toteuttajaksi.

        4.) Katso kohta kolme.


    • tuota

      En kyllä tajua miten kiinnostus leikkaamattomiin transnaisiin eroaa siitä, että jotakuta kiinnostaa cis-naiset ja leikatut t-naiset, muttei operoimattomat. Ei sille vaan mitään voi, että genitaalit on yksi osa sitä pakettia josta innostuu, ja jotkut osat on mielenkiintoisempia kuin toiset. Jollekin ne on naistyypilliset ja jollekin miestyypilliset, oli sukupuoli mikä vaan. Eikö se oo vaan kivempaa, että me kaikki ollaan haluttavia jonkun mielestä just niillä genitaaleilla, jotka meillä sattuu olemaan ja joita ei haluta vaihtaa toisiin? Vaihtakoon ne jotka tahtoo, mutta aivan varmasti silti löytyy joku joka tykkää teistä just niinkuin ootte :)

    • Totta kai sillä on väliä mitä jalkovälissä on, jos kerran parisuhteesta puhutaan. En mä ainakaan voi muuttaa sitä mikä mut saa syttymään vaikka haluaisinkin, en esimerkiksi koe transmiehiä itse seksuaalisesti haluttavina enkä siten voisi olla myöskään parisuhteessa transmiehen kanssa.

      Kuitenkin asiat on osattava esittää kauniisti. Itse ajattelisin ihmisen aivan normaalina naisena, enkä panikoisi tai jännittäisi tuota asiaa turhan paljon. Jos nainen haluaa edetä suhteessa hitaasti (moni haluaa, oli trans tai ei), niin suo hänelle se aika mutta tee selväksi että olet valmis keskustelemaan asiasta ja kuuntelemaan hänen toiveitaan.

      Kun homma etenee tiettyyn pisteeseen niin kyllähän se sitten käy selväksi millainen hän on fysiikaltaan - kun ne cis-naisetkin ovat niin erilaisia ominaisuuksiltaan, ettei sitä voi päältä päin sanoa.

      Jos aikanaan toteat että tämä ei ole sinua sytyttävä tapaus, niin ole hienotunteinen mutta rehellinen.

      Eli, kohtele häntä naisena joka hän on, ja oleta että hän on nainen myös fysiikaltaan. Jos hänellä on jotakin naisesta poikkeavaa, niin aivan varmasti hän sen sinulle kertoo ennen kuin asiat etenevät pitemmälle. Itse ainakin kertoisin jos minulla esimerkiksi ei olisi miesten vehkeitä, ja odottaisin samaa partneriltakin.

    • Tietoa

      Jos siis haaveilet transseksuaalisesta naisesta jolla on kalu niin sori, sekoitit transseksuaalin ja transun toisiinsa (kyllä, transseksuaali ja transu ovat 2 eri asiaa vaikkakin ihmiset käyttävät kumpaakin termiä väärin).

      Transseksuaalisuus on ihan lääketieteessä todettu synnynnäinen geenivirhe, transseksuaalinen nainen on siis mies jolla on naisen aivot, eli transseksuaali ei halua olla vastakkainen sukupuoli vaan tuntee kasvaneensa väärän kehoon ja on aivokemiallisesti vastakkaista sukupuolta.

      Joillekkin trans-ihmisille riittää pelkkä hormoni hoito tai tieto olevansa trans-ihminen ja transseksuaaleille sukupuolenvaihdosleikkauksesta puhutaan sukupuolenkorjausleikkauksesta, koska sitä se on, sukupuoli korjataan jotta henkilö saa sukupuoli-identiteetin.

      Transu on ristiinpukeutuja joka taas omaksuu vastakkaisen sukupuolen identiteetin pukeutumalla vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin, käyttäytymällä vastakkaisen sukupuolen tavalla ja osa jopa menee sukupuolenvaihdokseen KOSKA HALUAA, Transuista käytetään enemmän nimitystä drag queen.

      Transun ja transseksuaalin ero on siinä, että transu valitsee sukupuoli identiteettinsä ja transseksuaali taas ei.

      Eli jos haluat naisen jolla on kalu, niin hanki itsellesi transu mies, et tiedäkkään kuinka naisen näköisiä transu homoja löytyy ja itseasiassa et edes välttämättä tunnistaisikaan ennen kuin housut on kintuissa.

      Transuista käytetään nimitystä tyttöpoika, ei transseksuaaleista naisista.

      Transseksuaali ei ole automaattisesti homo, hetero tai bi, transseksuaali voi olla hetero, bi tai homo.

      Eikä sukupuolenvaihdos muuta seksuaalisuutta, jos sinä miehenä rakastat miehiä ja vaihdat sukupuolesi naiseksi olet yhä homo, olet sukupuolensa vaihtanut mies sillä sukupuoli elin ei yksin määritä sukupuoltasi, aivot sen määrittää.

      • Tiedon täsmennystä

        Olisit kirjoittanut täsmällistä tekstiä etkä käyttänyt vääriä ja huonoja nimityksiä.

        Transseksuaali-nimitys on poistunut käytöstä ja lääketiedekin käyttää Suomessa nimitystä transsukupuolinen. Transsukupuolinen ei halua sukupuolenvaihdosta, hän on tyytyväinen kokemaansa sukupuoleen. Hän haluaa vain korjata fyysisen ulkomuotonsa oikean sukupuolensa mukaiseksi.


      • Ehkä olisi paras olla viisastelematta täällä asioista, joista ei ole ilmeisestikään perillä. Tuon termiasian lisäksi sotket monien mielestä loukkaavan "transu"-sanan sisällön totaalisesti. Transvestiitti (sitä kai tarkoitit....?) on väljä käsite heistä, joille pelkkä pukeutuminen tai eläytyminen vastakkaisen sukupuolen mukaisesti riittää. Drag queen on kuitenkin yleisimmin naista yliampuvasti esittävä homo, ja suurin osa tiiteistä ei tunne tätä skeneä omakseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4414
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2385
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      183
      1139
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1076
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe