Mökin ovi

Feng Shui

on 35 m2 mökissä etelään päin ja haluaisin, neliön muotoiseen mökkiin, toisen oven pohjoiseen päin. Toinen ovi tulisi vastakkaiselle puolelle ja myös olohuoneeseen. Onko mielestänne huono idea laittaa pieneen mökkiin kaksi ulko-ovea?

6

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikki

      ovi kannattaa laitta pohjoiseen päin jottei hyttyset tuhoa ml

    • MATTI M

      Jos sä tarttet sen toisen oven sinne niin anna palaa vaan. Itse en laittaisi toista ovea, mutta en mä tiedä missä maastossa sun mökkis on, eli onko se jotenkin vaikeaa kiertää sinne 35m2:n mökin toiselle puolelle vai miksi sen oven haluat.
      No, ainaski sillä saa läpivedon ja hyttysiä kahdesta suunnasta.

      • Feng Shui

        on ja just se tässä onkin, että kun ovi olisi toisella puolella, sinne ei olis niin jyrkkä nousu ja terassi sillä puolella olis hieman varjommassa kun korkealla kalliolla tuppaa olemaan kuuma kesäisin.


      • Feng Shui
        Feng Shui kirjoitti:

        on ja just se tässä onkin, että kun ovi olisi toisella puolella, sinne ei olis niin jyrkkä nousu ja terassi sillä puolella olis hieman varjommassa kun korkealla kalliolla tuppaa olemaan kuuma kesäisin.

        joten hyttysistä ei ole vaivaa, onneksi.
        Kertokaa meneekö vanha mökki pilalle jos siihen lisäoven teen?


      • MATTI M
        Feng Shui kirjoitti:

        joten hyttysistä ei ole vaivaa, onneksi.
        Kertokaa meneekö vanha mökki pilalle jos siihen lisäoven teen?

        Ei sitä voi oikein tuota sinun mökkiäsi näkemättä sanoa meneekö se pilalle vai ei siitä lisäovesta.
        Ei minulla ole kristallipalloa.

        En minä osaa muuta sanoa kuin että tee se ovi jos siltä tuntuu.


      • j
        MATTI M kirjoitti:

        Ei sitä voi oikein tuota sinun mökkiäsi näkemättä sanoa meneekö se pilalle vai ei siitä lisäovesta.
        Ei minulla ole kristallipalloa.

        En minä osaa muuta sanoa kuin että tee se ovi jos siltä tuntuu.

        Pohjoinen on feng shuin mukaan huono suunta ulko-ovelle, koska sieltä ei tule energiaa. Muutenkin kahen oven laittaminen toisiaan vastapäätä tekee tilasta levottoman, kun ei tiedä mistä ovesta kulkea ja itse on siinä välissä. Energia kulkee ovista. Vertaa jos olet huoneessa, jossa on vastakkaisilla seinillä ikkunat ja olet itse huoneessa ikkunoiden välissä. Rauhaton olo, ei ole ns. suojaa. Ihmisen alkukantaisia vaistoja kannattaa kuunnella, jotta hänellä olisi hyvä olla talossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe