on 35 m2 mökissä etelään päin ja haluaisin, neliön muotoiseen mökkiin, toisen oven pohjoiseen päin. Toinen ovi tulisi vastakkaiselle puolelle ja myös olohuoneeseen. Onko mielestänne huono idea laittaa pieneen mökkiin kaksi ulko-ovea?
Mökin ovi
6
922
Vastaukset
- heikki
ovi kannattaa laitta pohjoiseen päin jottei hyttyset tuhoa ml
- MATTI M
Jos sä tarttet sen toisen oven sinne niin anna palaa vaan. Itse en laittaisi toista ovea, mutta en mä tiedä missä maastossa sun mökkis on, eli onko se jotenkin vaikeaa kiertää sinne 35m2:n mökin toiselle puolelle vai miksi sen oven haluat.
No, ainaski sillä saa läpivedon ja hyttysiä kahdesta suunnasta.- Feng Shui
on ja just se tässä onkin, että kun ovi olisi toisella puolella, sinne ei olis niin jyrkkä nousu ja terassi sillä puolella olis hieman varjommassa kun korkealla kalliolla tuppaa olemaan kuuma kesäisin.
- Feng Shui
Feng Shui kirjoitti:
on ja just se tässä onkin, että kun ovi olisi toisella puolella, sinne ei olis niin jyrkkä nousu ja terassi sillä puolella olis hieman varjommassa kun korkealla kalliolla tuppaa olemaan kuuma kesäisin.
joten hyttysistä ei ole vaivaa, onneksi.
Kertokaa meneekö vanha mökki pilalle jos siihen lisäoven teen? - MATTI M
Feng Shui kirjoitti:
joten hyttysistä ei ole vaivaa, onneksi.
Kertokaa meneekö vanha mökki pilalle jos siihen lisäoven teen?Ei sitä voi oikein tuota sinun mökkiäsi näkemättä sanoa meneekö se pilalle vai ei siitä lisäovesta.
Ei minulla ole kristallipalloa.
En minä osaa muuta sanoa kuin että tee se ovi jos siltä tuntuu. - j
MATTI M kirjoitti:
Ei sitä voi oikein tuota sinun mökkiäsi näkemättä sanoa meneekö se pilalle vai ei siitä lisäovesta.
Ei minulla ole kristallipalloa.
En minä osaa muuta sanoa kuin että tee se ovi jos siltä tuntuu.Pohjoinen on feng shuin mukaan huono suunta ulko-ovelle, koska sieltä ei tule energiaa. Muutenkin kahen oven laittaminen toisiaan vastapäätä tekee tilasta levottoman, kun ei tiedä mistä ovesta kulkea ja itse on siinä välissä. Energia kulkee ovista. Vertaa jos olet huoneessa, jossa on vastakkaisilla seinillä ikkunat ja olet itse huoneessa ikkunoiden välissä. Rauhaton olo, ei ole ns. suojaa. Ihmisen alkukantaisia vaistoja kannattaa kuunnella, jotta hänellä olisi hyvä olla talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217920Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516648Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834765Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2443239Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072256Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501895
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614