Latex-Hilkka

Latex-Hilkka hymyili pyöräillessään äitipuolensa luokse. Päivä oli kaunis, pienoinen tuulenvire tunkeutui hameen alle ja viilensi mukavasti pillua. Latex-Hilkka oli kuuman päivän vuoksi jättänyt alushousut pukematta. Korissaan Latex-Hilkalla oli pullo liukuvoidetta, jonka äitipuoli oli pyytänyt kyliltä tuomaan. Latex-Hilkan äitipuoli oli satumetsän arvostetuin domina. Mistress Glorian kammiossa oli moni mies kokenut kipua ja nautintoa. Mustahiuksinen nahkakorsetissa viihtyvä uhkeapovinen kaunotar oli ammattinsa ehdotonta eliittiä.
Samaan aikaan Glorian kammion ovi aukeni ja sisään astui puunhakkaaja. Iso jättiläismäinen mies jonka miehuuden koosta kulki huhuja, miehen lempinimi ”Halko” ei liittynyt mitenkään miehen ammattiin. ”Päivää herra Puunhakkaaja, miten voin palvella tai pikemminkin miten voit palvella?” Kysyi mustaan rinnat ja pillun paljaaksi jättävään nahkapukuun sonnustautunut Gloria. ”Päivää arvon rouva Gloria, en saapunut arvon rouvan puheille nauttiakseni rouvan palveluksista, vaan pyytääkseni tytärpuolenne kättä.” Sanoi Puunhakkaaja ja rutisteli lakkiaan käsissään. Mies oli silminnähden hermostunut ja yritti urhoollisesti olla katsomatta Glorian varsin herkullisen näköistä vartaloa. ”Vai sellaiset alkeet. Mutta oletko sinä kelvollinen? Saako Latex-Hilkka sinusta kunnon miehen? Siinäpä meillä pulma.” Sanoi Gloria ja katsoi miestä arvostelevasti. ”Arvon rouva teen mitä tahansa todistaakseni kelvollisuuteni.” Vastasi Puunhakkaaja. ”Se jää nähtäväksi, mutta toki minä sinulle mahdollisuuden suon. Joten riisuhan vaatteesi, haluan tarkastaa että oletko kelvollista aviomiesainesta. Ethän vain kuvittele että antaisin kenen tahansa nauttia suloisen Latex-hilkan kiinteistä rinnoista ja vaalean silkinpehmeän karvan peittämästä suloisen kosteasta mättäästä. Joten vaatteet pois sinä kelvoton.” Komensi Gloria.
Puunhakkaaja riisuuntui, vaatekerroksen alta paljastui kovan työn muokkaava lihaksikas vartalo. Glorian suu kostui hänen huomatessaan miehen haarojen välissä roikkuvan mahtavan kokoisen kyrvän. Gloria kiersi miehen ympäri, puristi miehen tiukkaa pakaraa ja hyväili lihaksikasta rintakehää. ” Sinähän vaikutat varsin kelvolliselta, mutta pelkkä ulkokuori ei kerro koko totuutta. Kyrpäsi näyttää olevan melkoinen valioyksilö, ehkä jopa liian kookas Latex-hilkalle, miten sellainen tytön hupakko tulee tuollaisen kanssa toimeen. Mutta toimiiko vehkeesi kunnolla?” Gloria kysyi. ”Rouva kyllä toimii, kertaakaan ei ole pulaan minua jättänyt. Aina olen pystynyt naiselle onnen tuottamaan. Rouva voi kysyä keneltä tahansa satumetsän bordellin tytöiltä.” Tosi mies ylpeyttä äänessään. ”Vai huoripukkikin sinä olet. Ja tuon huoran pillussa käyneen kalusi meinaat Latex-Hilkan pimppiin työntää. Häpeäisit senkin kelvoton sika. Ei hyvältä vaikuta, mutta alennut kuitenkin testaamaan sinut.” Gloria sanoi. Domina tarttui Puunhakkaajaan kyrpään, mustaan nahkahanskaan verhoutunut käsi runkkasi paksua jöötiä. Puunhakkaajan kyrpä koveni hetkessä dominan taidokkaissa sormissa. Domina kumartui Puunhakkaajan eteen ja hieroi mahtavaa kyrpää huuliinsa. Kieli lipaisi varovasti terskan kärkeä, Puunhakkaaja huokaisi nautinnosta. Toisella kädellä Gloria hyväili miehen karvaisia palleja. Gloria kohottautui hieman ja hieroi Puunhakkaajan mulkkua rintojaan vasten. Glorian isot tummanänniset rinnat puristuivat Puunhakkaajan kyrvän ympärille. Gloria puristi hinkkinsä tiukasti yhteen ja Puunhakkaaja nussi paksulla kyrvällään dominaa rintojen väliin. Miehen hengitys kiihtyi ja mies tarttui dominan rintoja puristaviin käsiin, mies pakotti dominan painamaan rintojaan tiukemmin yhteen. Tummanpunainen terska hakkasi dominan huulia, Gloria raotti suutaan. Mies laukeisi rintojen väliin karjuen, valkoinen spermalasti lensi dominan meikatuille kasvoille. Osa paksusta kiisselistä päätyi myös Glorian suuhun. Mies tarrasi Glorian kiiltävin mustiin hiuksiin ja painoi kasvot mulkkuaan vasten. Kyrpä upposi syvälle dominan suuhun. Himokas Puunhakkaaja nussi dominaa rajusti suuhun, repi Gloriaan hiuksista. Domina haukkoi henkeään kyrvän upotessa syvälle nieluun. Pian Puunhakkaaja laukesi toistamiseen, sperma valui dominan suupielistä. Gloria hieroi mulkkua rintoihinsa ja sylki suusta spermat mulkun päälle. Dominan rinnat kiiltelivät syljestä ja spermasta.
”Varsin kelvollisesti tuo vehje näyttää toimivan. Mutta millä helvetin oikeudella sinä koira uskalsit laueta minun päälleni ja ennen kaikkea minun suuhuni? Kiittämätön irstas sika.” Gloria sanoi ja tarrasi lujasti Puunhakkaajan palleihin ja rutisti lujasti. ”Anteeksi rouva, en voinut itselleni mitään. Viime kerrasta on jo yli viikko, ja rouva on niin kaunis. Antakaa anteeksi arvon rouva. Teen mitä tahansa mikäli annatte anteeksi.” Aneli Puunhakkaaja.

16

4111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Ei hyvältä vaikuta. Miten voisinkaan kuvitella antavani tytärpuolen tuollaisen kiimaisen spermalingon maalitauluksi. Etkö ymmärrä edes hävetä? Kehtaatkin laueta onnettoman yksinhuoltajan suuhun. Sinut täytyy kyllä koulia kunnolla ennen kuin voin ajatellakaan tytärpuoltani saastaisissa kourissasi. Gloria sanoi ja läpsi Puunhakkaajan kyrpää avokämmenellään. ”Maahan senkin saastainen huoripukki.” Komensi domina.
      Puunhakkaaja asettui selinmakuulle. Gloria haki pöydältä kourallisen pyykkipoikia. Domina kumartui Puunhakkaajan jalkoväliin ja imaisi velton mulkun kosteaan suuhunsa. Toisella kädellään Gloria hiveli miehen palleja, mulkku osoitti jälleen heräämisen merkkejä. ”Kyrpä sinulla kelvottomalla kyllä toimii. Himoitsetko sinä noin paljon tulevan vaimosi äitipuolta?” Gloria sanoi ja lipoi hitaasti miehen ruhtinaallisesti seisovaa nahkavaltikkaa. ”Arvon rouva teette minut himosta hulluksi, en mahda tälle mitään. Voi luoja te olette tosiaan maineenne veroinen.” Voihki Puunhakkaaja nautinnon vallassa.
      Gloria asetti ensimmäisen pyykkipojan miehen kasseille, Puunhakkaaja voihkaisi pyykkipojan pureutuessa kiveksen herkkään ihoon. ”Shh olepa nyt kiltti poika. Pieni kurinpalautus on sinulle enemmän kuin paikallaan.” Kiusaksi Gloria ja suuteli miehen vatsaa. Toinen pyykkipoika pureutui ensimmäisen viereen. Gloria asetti seitsemän pyykkipoikaa Puunhakkaajan kiveksiin. Vaikka Puunhakkaajan kasvot kiristyivät kivusta, niin mulkku sojotti uhmakkaasti kohti kattoa. Gloria katsoi miehen massiivista varsin tyytyväisenä.
      Domina asettui miehen kasvojen ympärille ja levitti kosteaa pilluaan miehen ihasteltavaksi. ”Kerro kuinka kauniilta minun vittuni näyttää, voitko kuvitella kauniimpaa näkyä. Kerro kuinka paljon palvotkaan minun kaunista simpukkaani. ”Gloria komensi ja hyväili irstaasti vittuaan Puunhakkaajan kasvojen yllä. ”Rakas rouva vittusi on kaunein mitä olen koskaan nähnyt. Rakastan suloisen pillusi katsomista. Tahdon vilpittömästi palvoa tuota ihanaa simpukkaa. Saanhan nuolla arvon rouvan pillua. Voi olkaa niin kiltti ja antakaa arvottoman orjanne palvoa teidän kaunista pilluanne. Olkaa niin ystävällinen.” Aneli Puunhakkaaja himon ja kivun vallassa. ”Vai kuvittelet sinä olevasi kelvollinen palvomaan minun pilluani. Tuollainen teinitytön pillun jahtaaja on korkeintaan kelvollinen nuolemaan minun persettäni. ”Sanoi Gloria ja laski takamuksensa miehen kasvoille. Puunhakkaaja nuoli huolellisesti Glorian peräreikää, kieli upposi tiukkaan reikään. Gloria tarttui lujalla otteella miehen hiuksiin ja kiskoi miestä pyöreää aikuisen naisen persettä vasten. ”Noin nuole persettä. Maista sitä. Nuole kunnolla senkin saastainen sika. Tätä persettä ei ihan jokainen pääsekään nuolemaan.” Gloria kähisi. Puunhakkaaja nuoli dominan persettä naama punaisena. Glorian kynsi miehen lihaksikasta rintakehää. ”Maistuuko?” Kysyi Gloria ja kohotti perseensä Puunhakkaajan kielen ulottuvilta. ”Voi rakas rouva perseesi maistuu taivaallisen ihanalta. Olette taivaan lahja. Saanhan nuolla vielä ihanaa reikääsi, saanhan?” Aneli puunhakkaaja. ”Tuollainen sika ei moista kunniaa ansaitse, mutta tämän sinä kyllä ansaitset.” Gloria sanoi ja nousi seisomaan Puunhakkaajan kasvojen yllä. Gloria ryhti kusemaan Puunhakkaajan kasvoille. ”Avaa suusi senkin kelvoton paskakasa. Mikäli lattialle tulee pisarakin, niin saat nuolla joka ainoan kallisarvoisen pisaran” Domina käskytti. Puunhakkaaja avasi suunsa ja otti kultaisen suihkun urhoollisesti vastaan. Puunhakkaajan suu täyttyi lämpimästä virtsasta, mies yritti niellä mutta kusta tuli yksinkertaisesti liian suurella paineella. Puunhakkaajan suusta valui dominan kusta ja kasteli miehen tuuhean parran. ”Etkö sinä kelvoton osaa edes kusta niellä. Millainen surkimus sinä oletkaan.” Ilkkui Gloria. ”Antakaa anteeksi arvon rouva. Olen pahoillani, mutta lupaan parantaa tapani.” Puunhakkaaja anoi kusen valuessa suupielistä. ”Toivottavasti edes pillun puhtaaksi nuolenta sujuu sinulta paremmin. Alan tosissani saamaan sinusta saamattomasta vätyksestä tarpeekseni.” Gloria sanoi ja laskeutui miehen kasvojen ylle. Puunhakkaaja ryhtyi nuolemaan dominan pillua, mies maistoi kusen ja dominan kiiman. Kieli kiersi hellästi vitunhuulia ja hyväili naisen klitorista. Puunhakkaaja upotti kielensä syvälle dominan pilluun. ”Aah varsin kelvollista. Luoja sinähän olet kielimiehiä. Nuole noin juuri noin. Lujempaa, nyt lujempaa. Voi vittu multa tulee. Sika nuole. Tulee, vittu tulee.” Kiimainen Gloria läähätti. Naisen lantio liikkui miehen kasvoja vasten. Gloria tarttui miehen kaulaan ja kuristi lujasti lauetessaan miehen kasvoja vasten.

    • ”Varsin kelvollinen suoritus tuollaiselta onnettomalta runkkarilta. Pitäähän minun suosiollisesti palkita sinut, vaikka en kyllä mitenkään haluaisi tuhlata aikaani tuollaiseen surkimukseen. Mutta koska sinulla on sentään edes kohtalaisen kokoinen kulli, niin olkoon tämän kerran menneeksi. Ylös senkin koira.” Komensi Gloria. Puunhakkaaja nousi seisomaan, kyrpä sojotti sykkivänä ja kovana. Domina runkkasi vehjettä ohimennen. Domina tarttui mulkkuun lujalla otteella. ”Kyrpääsi lukuun ottamatta kaikki on sinussa turhaa. Olet pelkkä kyrpä ja vieläpä minun kyrpäni. Sanopa se kiltisti minulle, ettei välillemme synny minkäänlaista väärinkäsitystä.” Gloria sanoi ja ote suonikkaasta mulkusta koveni. ”Rakas rouva olen pelkkä kyrpä, sinun kyrpäsi. Tahdon olla sinun kyrpäsi, ole niin armollinen rakas rouva.” Puunhakkaaja vastasi.
      Gloria talutti Puunhakkaajan viereiseen kammioon. Kammion keskellä oli puinen pukki, jossa oli kahleet ja rannekkeet. Gloria komensi Puunhakkaajan kumartuvat pukin päälle, domina sitoi miehenranteet. Jalat kiinnitettiin pukin jaloissa oleviin ketjuihin nilkkaremmein. Puunhakkaajan maha painoi pukin puista pintaa, miehen takamus oli dominan armoilla. ”Sinä kiimainen paskiainen tulet tänne ruinaamaan tytärpuoleni kättä, mutta et pysty mulkkuasi minusta erossa pitämään. Sinulla on mielessäsi vain minun pilluni, sitähän sinä haluat. Tytärpuoleni on vain tekosyy, eikö totta?” Gloria kysyi ja otti ratsupiiskan käteensä. ”Arvon rouva tulin tänne vilpittömin mielin, mutta te viettelitte minut.” Puunhakkaaja vastasi. ”Et siis himoitse minun pilluani?” Domina kynsi. ” Taivaan tähden en.” Vastasi mies. ”Vai En minä kelpaa sinulle.” Tiuskaisi domina ja sivalsi ratsupiiskalla kovaa. Puunhakkaajan vartalo värähti kivusta, kovana seisova kyrpä painoi epämukavasti puista pukkia. Gloria sivalsi nopealla tahdilla muutaman napakan iskun miehen paljaille pakaroille, iskut jättivät punaiset juovat miehen karvaisille persposkille. ”Tuollainen sika, uskallat loukata minut torjumalla minut. Sika, sika, sika.” Gloria kirkui ja piiskasi miestä armottomasti. ”Anteeksi rakas rouva. En tarkoittanut tuota. Tittahan minä pilluasi himoitse, kukapa mies ei himoitsisi tuota ihanaa kaunista pillua. Saatte minut sekaisin himosta. En enää itsekkään tiedä mitä haluan. Tahdon nussia sinut tajuttomaksi rakas rouva. Olkaa armollinen kiltti rouva. ”Puunhakkaaja rukoili piiskan roimiessa miehen pakaroita.
      Gloria lopetti miehen piiskaamisen ja hyväili miehen punoittavia pakaroita. Gloria hyväili miehen kiveksiä ja kuljetti kieltään miehen pakaroiden välissä. Dominan kieli leikki miehen peräaukolla ja käsi puristeli samalla hellästi kookkaita kasseja. ”Hmm nyt kuulostaa jo paljon paremmalta, mutta sinun on syytä nussia minua kunnolla ja hartaasti, mikäli mielit suostumukseni saada. Gloria kehräsi. Domina vapautti piiskatun miehen. Puunhakkaaja tarttui Glorian rintoihin, miehen huulet hamusivat kookkaan kiinteän rinnan suuhunsa. Hampaat näykkivät nänniä ja mies kuljetti kieltään nännin ympärillä. Domina huokaili ihastuneena miehen sormien hyväillessä turpeita vitunhuulia. Puunhakkaaja työnsi kaksi sormea kostean mättään sisälle: Miehen sormet tunkeutuivat syvälle Glorian pilluun, domina levitti jalkojaan aavistuksen verran. ”Noin, juuri noin. Nussi minua ihanilla sormillasi, työnne ne syvälle. Tunnetko kuinka märäksi sinä olet minut saanut.” Puunhakkaaja työnsi kaksi sormea lisää dominan tiukkaan pilluun, pillu puristui tiukasti miehen sormien ympärille. Puunhakkaaja suuteli Gloriaa, kieli tunkeutui naisen suuhun. Gloria sulki silmänsä ja nautti miehen kosketuksesta.
      Puunhakkaaja veti sormensa pois dominan kosteasta aukosta, käänsi naisen toisinpäin ja tunkeutui yhdellä rajulla työnnöllä naisen sisään. ”Luoja millainen kyrpä.” Gloria sanoi kyrvän tunkeutuessa pillun pohjalle asti. Puunhakkaaja nussi naista rajusti, levitti naisen muodokasta persettä nähdäkseen kyrpänsä uppoavan naisen tiukkaan reikään. ”Mitäs rouva pitää? Maistuuko kyrpä? Oletko saanut kookkaampaa?” Puunhakkaaja kysyi. ”Luoja millainen mies sinä oletkaan. Tälläistä kyrpää en ole saanut edes unissani. Nussi minua mahtavalla munallasi, Nussi.” Gloria läähätti. Puunhakkaaja kiihdytti tahtia. ”Multa tulee ihan kohta. Anna munaa, multa tulee ihan kohta.” Kiimainen domina huohotti. ”Älä lopeta, ei saa.” Gloria sanoi Puunhakkaajan vetäessä yllättäen kyrpänsä pois naisesta.

    • Puunhakkaaja käänsi dominan ympäri, parin katseet kohtasivat. Gloria kohotti kulmiaan kysyvästi. ”Nyt narttu osat muuttuvat.” Puunhakkaaja sanoi tiukasti. ”Kuinka sinä julkeat.” Domina sanoi. Puunhakkaaja sivalsi avokämmenellään dominaa poskelle, poski alkoi punertaa. ”Vaiti lutka ja polvillesi.” Puunhakkaaja tarttui Glorian hartioihin ja painoi naisen polvilleen eteensä. ”Polvillesi minä sanoin. Typerä narttu.” Puunhakkaaja sanoi. Puunhakkaaja tarttui kovana seisovaan mulkkuunsa ja läimi munallaan dominan kasvoja. ”Kun kerran mulkkua haluat niin mulkkua tulet saamaan, mutta nyt mennään minun ehdoillani. Ime sitä.” Komensi Puunhakkaaja. Mies työnsi munansa dominan huulien väliin, naisen suu otti suonikkaan kyrvän sisäänsä. Gloria imi ja lutkutti Puunhakkaajan munaa. Mies tarttui dominan takaraivoon ja painoi naisen kasvoja mulkkuaan vasten. Kyrpä tunkeutui syvälle kurkkuun, nainen yökkäili ja kuola valui dominan suupielistä. Naisen silmät kostuivat kyynelistä. ”Just noin narttu, ime huora kyrpää, Syvemmälle..” Puunhakkaaja mölisi ja runnoi rankasti kyrpäänsä naisen nieluun. ”Ime palleja, just noin, nuole lutka. Vittu että tekee gutaa.”
      ”Kontallesi narttu.” Komensi Puunhakkaaja. Gloria asettui kontalleen, Puuhakkaaja ihasteli mustan nahan verhoamaa vartaloa. Mies käveli dominan tarvike kaapille, otti sieltä suolihuuhtelupussin, ison anaalitapin ja julmetun kokoisen mustan imukuppi dildon. Puunhakkaaja haki kannullisen maitoa keittiöstä. Gloria odotti miestä kuuliaisesti perse pystyssä, nainen olisi halunnut hyväillä kiimaista pilluaan, mutta odotti uteliaan kiimaisen mitä tuleman piti. Puunhakkaaja täytti suolihuuhtelupussin maidolla, haki komerosta liukuvoidetta. Puunhakkaaja levitti Glorian peräaukolle liukuvoidetta ja työnsi kolme sormeaan dominaan. Mies pyöritteli sormiaan naisen perseessä, nainen voihki ja liikutti uhkeata persettään. Puunhakkaaja työnsi suolihuuhtelupussin letkunpään peräaukolle. ”Luoja että tekee hyvää.” Gloria sanoi maidon täyttäessä peräaukon. Puunhakkaaja täytti pussin uudestaan. ”Luoja luoja. Voi että mä oon täynnä. ”Gloria huohotti ja levitti häpyhuuliaan. Puunhakkaaja paineli naisen mahaa, nainen runkkasi pilluaan. Puunhakkaaja asettui selin makuulle ja veti naisen päälleen. Gloria otti kyrvän suuhunsa, hampaat hyväilivät suonikasta vartta. Miehen kieli hyväili pillua. ”Ruiski.” Komensi Puunhakkaaja. Gloria jännitti peräsuoltaan, maito lensi kaaressa naisen perä aukosta. Osa maidosta tippui miehen suuhun. Dominan peräaukosta pursui maitoa ja ilmaa, miehen kieli teki samaan aikaan taikojaan pillussa.
      Domina sai suolensa tyhjäksi. Puunhakkaaja nousi seisomaan ja tarttui dominaa hiuksista ja painoi naisen suun lattiaa vastaan. ”Huora on hyvä ja siivoaa jälkensä.”. Gloria nuoli lattialta peräsuolestaan lentänyttä maitoa. ”Onko hyvää?” Kysyi Puunhakkaaja. ”Taivaallista.” Sanoi Gloria ja lipoi maitoa punaisella kielellään. Puunhakkaaja asetti massiivisen dildon, joka oli jopa Puunhakkaajan mulkkua isompi ja paksumpi lattialle. Puunhakkaaja voiteli dildon liukuvoiteella, naisen pillu sai saman käsittelyn. Gloria asettui dildon pillunsa huulille, mahtava dildo ei meinannut mahtua naisen pilluun. ”Luoja että tää on iso. Ei mahdu millään. Luoja miten kauhean kokoinen.” Nainen voihki. Naisen pillu antoi hiljalleen periksi, dildo liukui hitaasti naisen sisälle. Gloria liikkui hitaasti ylös ja alas. ”Mä halkeen, voi vittu että tää on iso. Mun pillu on ääriään myöten täynnä. Tekee niin hyvää.” Nainen läähätti. Puunhakkaaja voiteli naisen peräaukon uudelleen ja ryhtyi tunkemaan isoa anaalitappia naisen peräaukkoon. Peräaukko venyi äärimmilleen, Gloria kirkui tapin upotessa perseeseen. Nainen oli niin täynnä, ettei yksinkertaisesti kyennyt liikkumaan. Puunhakkaaja vei mulkkunsa naisen kasvojen eteen, tarttui naista hiuksista ja pakotti naista imemään kyrpäänsä. ”Just noin tuleva anoppipuoli on parhaimmillaan. Vieläkö kyrpä maistuisi? Tahtooko rouva kunnolla kyrpää?” Puunhakkaaja veti hitaasti mulkkunsa ulos suusta, sylkirihma roikkui irstaasti kyrvän kärjestä. Puunhakkaaja hieroi sylkistä munaansa Glorian kasvoihin. Sylkirihma tarttui naisen leukaan ja valui siitä rinnoille. ”Tahtoo. Tämä huora tahtoo kyrpää. Jumalauta millainen uros sinä olet. Nussi mua kunnolla.” Uikutti Gloria ja suukotteli Puunhakkaajan kyrvän kärkeä. ”Mitenkäs on? Saanko tyttärenne käden? Olenko tervetullut sukuun? Taidankin tästä lähtien olla tervetullut nussimaan sekä tytärtä että äitipuolta?” Puunhakkaaja sanoi. ”Saat, saat ihan mitä tahansa, kunhan vain annat minulle tuota suonikkaan isoa kyrpää.” Gloria vastasi.

      • minä

        Jatkoaaaa!!!


    • Puunhakkaaja kouri Glorian takapuolta. Mies ihaili dildon ja anustapin kombinaatiota rouvan rei’issä. Puunhakkaaja veti hitaasti anustapin pois, peräreikä supisteli irvokkaasti. Puunhakkaaja valutti sylkeään avonaiseen aukkoon. Mies hieroi mulkkuaan peräaukkoon ja ryhti hitaasti tunkemaan munaansa tapin venyttämään aukkoon. ”Saatana että tekee hyvää. Rouvalla on mahtavan tiukka perse. Vittu nyt saat kunnolla munaa. Miltäs tuntuu?” Puunhakkaaja murisi kyrvän tunkeutuessa tiukkaan suoleen. ”Aah voi juma miten kovalta sun kyrpäs tuntuu mun perseessä. Anna kunnolla kyrpää, nussi mua rajusti.” Gloria voihki. Puunhakkaaja nussi rouvaa pitkin vedoin, mies tunsi dildon hankaavan mulkkunsa vartta. Gloria voihki ja läähätti miehen puristellessa rintoja. ”Tulee vittu multa tulee. Nussi kulta nussi, nussi mut tainnoksiin.” Kirkui Gloria. Puunhakkaaja tunsi peräreiän puristuvan tiukasti kyrpänsä ympärille, nainen laukesi kovaäänisesti kirkuen. Gloria lysähti lähes tajuttomana miehen ja tekomulkun väliin. Puunhakkaaja veti kyrpänsä pois suolesta. Gloria nousi pois jättidildon päältä. Nainen nousi seisomaan, mutta hänen jalkansa lähes pettivät. Puunhakkaaja nappasi naisen syliinsä. Mies tarttui lujasti naisen pakaroihin ja ohjasi mulkkunsa kosteaan pilluun. Nainen tarttui miehen hartioista kiinni ja kietoi jalkansa tämän lantion ympärille. Miehen kyrpä tunkeutui syvälle naisen kosteaan koloon. ”Oi kuinka vahva sinä oletkaan. Juuri näin sinun pitää minun tytärpuoltanikin kohdella. Voi kuinka mahtavalta tämä tuntuu.” Gloria voihki ja naisen kynnet pureutuivat miehen selkään. Kynnet jättivät punaiset viirut miehen paljaaseen selkään. Miehen vartalo kimalsi hiestä, hänen runnoessa mulkkuaan rouvan tiukkaan vittuun. ”Tulee, taas tulee. Voi vittu nyt tulee. ”Voihki Gloria ja upotti hampaansa miehen olkapäähän. Mies laski naisen lattialle. Gloria kumartui ja kyrpä upposi nieluun. Nainen imi ja lutkutti miehen kyrpää.
      Latex-Hilkka saapui äitipuolensa talolle, hän astui sisään ja nykäisi valkoista latex- mekkoaan alemmaksi. Mekko peitti hädin tuskin vaalean karvoituksen peittämän pimpin. Äitipuoli olikin usein kiusoitellut Latex-Hilkan olevan pieni kyrvänkiusaaja, joka saisi ennemmin tai myöhemmin maksaa teoistaan. Vaikka todellisuudessa Latex-Hilkka piti kylän poikien kyrpiä hyvänä, mitenkään siveän tytön maineessa Latex-Hilkka ei tosiaankaan ollut. Tytön haaveissa oli jatkaa äitipuolensa ammattia, mutta Gloria ei suostunut moista ottamaan kuuleviin korviinsa. Latex-Hilkka pysähtyi kammion ovelle, kammiosta kuuluvat äänet kielivät asiakkaan paikalla olosta. Hyvin varovasti Latex-Hilkka raotti ovea. Gloria oli polvillaan maassa ja suonikas mulkku suussaan. ”Ime sitä lutka kunnolla. Ota se syvälle. Just noin narttu. Ottaakohan Hilkka yhtä hyvin suihin kuin sinä.” Mies huohotti ja painoi Glorian sieraimet kiinni. Glorian imi kyrpää pystymättä kunnolla hengittämään. Latex-Hilkka terästi kuuloaan kuullessaan nimensä mainittaman. Glorian posket punoittivat ja hän läimi miestä reisille, mies veti kyrpänsä pois sylkeä valuvasta suusta. Gloria haukkoi henkeä ja Puunhakkaaja läimi sylkisellä kyrvällään naisen poskia. ”Mikä huoraa vaivaa kun ei kyrpä maistu.” Puunhakkaaja sanoi ja hieroi mulkkuaan henkeään haukkovan naisen kasvoihin. ”Anna minun hieman vetää henkeä, pyydän. ”Gloria sanoi. Puunhakkaaja tarttui naista hiuksista ja veti tätä perässään. Latex-Hilkka oli usein vakoillut äitipuoltaan asiakkaiden kimpussa, mutta tällainen osien vaihtuminen oli aivan uutta ja varsin kiihottavaa kaiken lisäksi. Tyttö ihasteli Glorian muodokasta persettä, tämän kontatessa lihaksikkaan miehen taluttamana. Ja miehen kookkaana sojottava aisa ansaitsi kaiken Latex-Hilkan kunnioituksen, moista kyrpää ei nuori neito ollut kuuna päivänä nähnyt. Tytön pimppi kostui, tuo muukalainen oli vielä maininnut hänen nimensä. Tyttö mietti, että mahtaisiko noin iso kyrpä edes mahtua häneen. Varovaisesti tyttö painoi kätensä mekon alle, sormet löysivät klitoriksen.
      kohti Latex-Hilkkaa. Mies sivalsi piiskalla kontallaan olevaa Gloriaa. Naisen pakarat värähtivät piiskan osuessa. Latex-Hilkka laski ääneti iskuja, mies lopetti päästyään kymmeneen. ”Oletko minun kuuliainen panokoneeni, nyt ja aina.” Kysyi Puunhakkaaja. ”Kyllä herra, lupaan olla uskollinen panokoneesi. Saat ottaa minut milloin vain katson sen aiheelliseksi. Pilluni ja perseeni ovat käytettävissä. ”Sanoi Gloria kasvot alaspäin luotoina.” Ja lupaat tyttäresi minun vaimokseni?” Tivasi Puunhakkaaja. ”Kyllä herra.” Gloria sanoi vaisusti. Mies kumartui Glorian takamuksen puoleen ja voiteli liukuvoiteella tämän kiimasta avonaisen vitun. Mies työnsi neljä sormeaan Glorian pilluun ja liikutti kättään edes takaisin. Rasvattuaan pillun huolellisesti mies työntyi takakautta sisään. Tyttö ihasteli miehen takamusta tämän nussiessa raivokkaasti äitipuoltaan. Julmettu kyrpä upposi rajusti turpeaan vittuun, Gloria uikutti ja nyyhki kyrvän jyystäessä kovia kokenutta pillua.

    • Puunhakkaaja työnsi kyrpänsä rajusti juurta jaksaen Glorian sisään, tarttui rouvaa ja pakaroista ja piti kyrpäänsä tiukasti rouvan sisällä. ”Aah että tekee hyvää.” Puunhakkaaja murisi. ”Ei jumalauta, ei voi olla totta. Mitä sä teet? Ei saatana, kusetko sinä rietas minun sisääni. Ei voi olla totta, senkin sika.” Kirkui Gloria, mutta Puunhakkaaja piti naisesta tiukasti kiinni. Latex-Hilkka katsoi kiihottuneena irstasta näytelmää, käsi hieroi pillua kiihtyvällä tahdilla. Toisella kädellään Latex-Hilkka puristeli pieni pystyjä rintojaan, nännit nöpöttivät kovina ohuen latex-mekon alla.
      Puunhakkaaja veti nopeasti kyrpänsä ulos vitusta, levitti rouvan pakaroita ja tunki munansa rajusti Glorian perseeseen. Pillusta valui miehen kusta lattialle, mies pumppasi melaa perseeseen kiihtyvällä tahdilla. Puunhakkaaja kouri takaapäin Glorian raskaita rintoja, sormet puristelivat ja venyttivät nännejä. ”Just noin huora, pyöritä isoa ihanaa persettäs vähän. Just noin, tosta mä tykkään.” Puunhakkaaja ärisi.” Nussi jumalauta nussi, Anna sika kyrpää.” Huohotti Gloria melan upotessa syvälle peräsuoleen. Puunhakkaaja nosti ensin toisen jalkansa ja sitten toisen jalkansa. mies nussi Gloriaan perseeseen kyykkyasennossa. Raskaat kivekset hakkasivat vielä kusta valuvaa pillua. Puunhakkaaja veti mulkkunsa ulos ja käänsi Glorian ympäri selinmakuulle. Mies asettui naisen kasvojen ylle ja tunki munansa naisen nieluun. Puunhakkaaja nussi naista suuhun, mulkku upposi rajusti naisen kurkkuun. Latex-Hilkka tunsi orgasmin saapuvan, tytön pillusta lensi kiimanesteet lattialle tytön lauetessa. Latex-Hilkka ei pystynyt pidättelemään pientä kirkaisua. Puunhakkaaja oli kuitenkin liian kiimainen ja keskittynyt ihailemaan Glorian suuhun uppoavaa kyrpäänsä, mutta Gloria huomasi ovenraossa runkkaavan Latex-Hilkan. Latex-Hilkka nolostui jäätyään puolittain kiinni, mutta äitipuoli vain iski silmäänsä Latex-Hilkalle. Kyrpä upposi yhä syvemmälle ja nopeammin Glorian suuhun. ”Vittu nyt tulee.” Puunhakkaaja puuskutti. Suonikas kyrpä upposi lähes kokonaan rouvan nieluun, spermaa syöksi paksuna ryöppynä Glorian suuhun, nainen yritti epätoivoisesti niellä miehen paksua kiisseliä, mutta sitä tuli liian paljon ja miehen kyrpä oli yksinkertaisesti liian syvällä rouvan kurkussa. Gloria antoi ylen, oksennusta ja spermaa pursui kyrvän ympäriltä rouvan leualle. Puunhakkaaja veti mulkkunsa ulos. Rouva käänsi päätään ja oksensi lattialle. Puunhakkaaja tarttui kyrpäänsä ja runkkasi loput liemistään oksentavan rouvan päälle, paksua spermaa valui rouvan korvaan. Rouvan saatua oksennettua, Puunhakkaaja nuoletti kyrpänsä puhtaaksi. Rouvan piti nuolla kivekset ja lopuksi Puunhakkaaja nuoletti myös peräreikänsä kusi ja oksennuslammikossa makaavalla rouvalla.
      Puunhakkaaja nousi ja ryhtyi pukeutumaan. ”Odotan että häät ovat niin pian kuin mahdollista, palaan ensi viikolla kuulemaan ajankohdan. Odotan myös pääseväni nauttimaan sinusta myös silloin.” Puunhakkaaja sanoi. ”Voi herrani olen käytettävissäsi silloin, niin kuin vain haluat.” Gloria vastasi.
      Latex-Hilkka kiiruhti ovesta ulos, välttääkseen näkemästä Puunhakkaaja. Ajatus tuon raakalaisen kanssa naimisiin joutumisesta kauhistutti tyttöä, vaikka miehen kyrpä kummittelikin himokkaasti nuoren naisen mielikuvituksessa. Latex-Hilkka pyöräili kotiin, hän huomasi unohtaneensa antaa liukuvoiteen äitipuolelleen. Illalla Latex-Hilkka makasi alastomana sängyllään. Ajatus pyöri miehen ympärillä, kuinka irstaasti mahtava elin olikaan uponnut äitipuolen peräsuoleen ja miten miehen pakarat liikkuivatkaan hänen nussiessa rajusti. Latex-Hilkan pillu kostui. Tyttö sormeili itseään, mutta sormet eivät tuntuneet sammuttavan nuoren naisen kiimaa alkuunkaan. Latex-Hilkka nousi sängyltä, meni kaapilleen ja otti kaksi suurinta dildoaan ja äitipuolelle tarkoitetun liukuvoiteen. Toki kumpikaan dildoista ei vetänyt vertoja Puunhakkaajan mahtavalle melalle, mutta isompaakaan ei neidin pimpissä ollut vielä vieraillut. Toinen dildoista oli musta suonikas jellysauva. Tyttö sulki silmänsä ja raotti suutaan. Tyttö imi dildoa, kieli hyväili sauvan suonikasta pintaa. Mielessään tyttö imi Puunhakkaajan suonikasta kyrpää. Tyttö kuvitteli miehen tarttuvan häntä hiuksista ja ohjaavan tytön kosteaa tiukasti mulkun ympäri puristuvaa suuta. Tyttö asetti dildon vierelleen, rasvasi kätensä liukuvoiteella. Latex-Hilkka asetti tyynyn pienen pyllynsä alle, hieroi liukovoidetta jo valmiiksi kosteaan pimppiinsä. Tyttö työnsi ensin kolme sormeaan pilluun, sormet upposivat helposti kosteaan koloon. Tyttö työnsi vielä yhden sormen, pillu tuntui tiukalta sormia vasten. Tyttö veti sormensa pois ja ihasteli kiiltelevää kättään. Latex-Hilkka asetti kätensä jalkansa alta pillulleen. Käsi työntyi hitaasti nuoren tytön tiukkaan tavaraan. Latex-Hilkka kohottautui nähdäkseen pilluunsa rannetta myöten uponneen käden. Pillu supisteli voimakkaasti rannetta vasten. ”Voi kiltti herra, nussikaa minua.” Latex-Hilkka kuiski.

    • Latex-Hilkka veti kätensä pois kosteasta pillustaan ja tarttui mustaan jellysauvaan, sauva oli lähes tytön ranteen paksuinen. Latex-Hilkka asetti sauvan avointen pillunhuuliensa väliin ja työnsi kiduttavan hitaasti sauvan sisälleen. Tyttö voihki kiimaisesti mustan sauvan upotessa kiimaiseen vittuun. ”Nussi herra, nussi pientä suloista pilluani, Työnnä iso kyrpäsi pohjaan asti.” Latex-hilkka voihki kiimaisesti. Sauva upposi lähes kokonaan tiukkaan pimppiin. Latex-Hilkka otti toisen sauvan käteensä ja kohotti lasisen läpinäkyvän sauvan huulilleen. Tyttö nuoli ja imi lasidildoa irstaasti. Tyttö asetti dildon suloiselle pienelle peräaukolleen, kova sauva upposi hitaasti suoleen. ”Voi kiltti herra ei saa. Säälikää pientä peräkammariani. Herra te olette niin tuhma. ”Kiimainen Latex-Hilkka voihki sängyllä kahden sauvan täyttäessä tytön tiukat aukot ääriään myöden. Latex-hilkka runkkasi itseään ja kuvitteli samalla Puunhakkaajan nussivan häntä. Käsi hieroi pientä sykkivää klitorista ja tyttö sai mahtavan orgasmin. Raukeana Latex-Hilkka nukahti sauvat sisällään.
      Seuraavana aamuna Latex-Hilkka pyöräili äitinsä luokse. Latex-Hilkalla oli yllään siniset tiukat latex-kumista valmistetut mikroshortsit ja valkoinen napapaita jossa oli teksti ”Love me”. Shortsit korostivat Latex-Hilkat pientä suloista persettä ja paidan alla ei ollut rintaliivejä. ”Huomenta rakas Gloria. Onko aamusi ollut mukava?” Kysyi Latex-hilkka ja hymyili äitipuolelleen viattomasti. Punaiseen latex kissapukuun, punamustaan vyötärökorsettiin ja korkeakorkoisiin saappaisiin pukeutunut Gloria katsoi hymyillen Latex-Hilkkaan. ”Rakas pienokainen, aamuni on ollut loistava, mutta ei läheskään niin loistava kuin eilinen. Mutta kylläpä sinä olet sievä tänään. Sinustahan on kasvanut kovin sievä nuori nainen ja nuoren naisen pitää hommata itselleen kunnon ammatti. Oletko jo harkinnut uraasi?” Kysyi Gloria. ”Voi, olen vielä niin nuori ja taitamaton, kukapa minut huolisi.” Vastasi Latex-Hilkka kepeästi. ”Hmm, annahan kun katson sinua. Niin pystyt rinnat ja siro takapuoli ja nuo viattomat kasvosi. Veikkaanpa että moni mies kuolaa perääsi. Minulla voisi kuin voisikin olla sinulle töitä. Se voisi olla sinulle hyvää harjoitusta, koska pitäähän sinulle kohta löytää aviomieskin ja tytön täytyy olla riippumaton ja elättää itsensä.” Gloria sanoi. Latex-Hilkan sydän pompahti ilosta, olihan hän haaveillut jo pitkään saada mahdollisuuden kokeilla äitipuolensa ammattia. ”Mutta enhän minä osaa, kuinka voisin olla läheskään niin hyvä domina kuin sinä?” Latex-Hilkka sanoi. ”En ajatellutkaan sinusta dominaa, ainakaan vielä. Tuollaisen suloisen nuoren naisen paikka on aivan toisenlainen. Mutta kuvittelisin sinun hyvinkin pystyvän tyydyttämään herrojen toisenlaisia haluja. Ainakin sinulla on luontaisia avuja ja huomasin eilen katseestasi sinulla uteliaisuuttakin riittävän.” Gloria sanoi. ”Milloin voin aloittaa?” Latex-Hilkka kysyi, kykenemättä peittämään innostuneisuuttaan. ”Sopisiko aamiaisen jälkeen?” Gloria kysyi.
      Latex-Hilkka kykeni vaivoin nauttimaan edes osan aamiaisestaan, tytön pillu oli jo valmiiksi märkänä. Millainen seikkailu häntä odottaisikaan, ja ensimmäinen asiakas jo tänään. Aamiaisen jälkeen Gloria a johdatti Latex-Hilkan kammioon. Kammion keskellä oli suuri sänky ja sängyn ympärillä seitsemän tuolia. ”Sinulla on kunnia palvella ensi töiksesi seitsemää hyvin tärkeää vierasta. Seitsemän kaivosmiestä joiden nimet ovat Runkku-Osku, Perse-Benja, Pillu-Peter, Suukki-Sulo, Kusi-Kyösti, Ruoska-Rauno ja Nolo-Poika, jokaisella heistä on omat erikoishalunsa. Mikäli selviät tästä kunnialla, niin sinulla on tulevaisuus minun huoneessani. Mutta mikäli tämä on sinulle liikaa, niin ainahan voit koettaa onneasi vaikka ompelijana. Luuletko selviäväsi tästä?” Gloria kysyi. ”Herranjumala seitsemän miestä ja kerralla, pitääkö minun olla kaikkien kanssa?” Latex-Hilkka kysyi pelokkaasti. ”Tässä ammatissa ei päde normaalit säännöt, ainoastaan kovimmat ja rohkeimmat tulevat pärjäämään. Parempi selvittää asia heti alkutöikseen. Asiakkaat ovat niin vaativia ja arvokkaita, etten yksinkertaisesti voi ottaa minkäänlaista riskiä. En edes sinun kanssasi. Otatko asiakkaat vastaan?” Gloria kysyi. ”Otan, voi rakas äitipuoli tietenkin otan!” Hihkaisi Latex-Hilkka jännittyneesti. ”Kunnon tyttö. Älä pelkää, neuvon ja opastan sinua henkilökohtaisesti. Menepä kiltisti sängylle odottamaan ja ota opiksesi.” Gloria sanoi.
      Latex-Hilkka asettui sängylle mahalleen. Gloria ohjasi seitsemän miestä sisään. ”Tervetuloa arvon herrat. Olen enemmän kuin tyytyväinen nähdessäni teidät täällä. Tänään minulla on ilo ja kunnia esitellä teille arvon herrat tytärpuoleni Latex-Hilkan. Tänään on hänen ensimmäinen työpäivänsä ja te arvon herrat toimitte hänen mentoreinaan, minun opastuksellani luonnollisesti.” Gloria sanoi.

    • Miehet istuutuivat kukin omalle tuolilleen. Gloria antoi jokaiselle poskisuudelman, Latex-Hilkka katsoi miehiä hymyillen. ”Herra Runkku-Osku niin mukava nähdä sinut taas täällä. Hilkka tässä on herra Runkku-Osku, hänen halunsa on katsoa. Joten hänelle meidän on tarjottava kunnon silmänruokaa. Katsopa tarkkaan miten minä toimin.” Gloria sanoi ja kiipesi sängylle. Gloria pyllisti ja muodokas perse osoitti suoraan kohti Runkku-Oskua. Punainen latex-haalari korosti Glorian muodokasta vartaloa, rinnat puristuivat tiukasti Glorian nostaessa persettään. Glorian hyväili kiusoittelevasti ohuen latex- kerroksen peittämää pilluaan. ”Hmm kuinka kiimainen minä olenkaan herra Runkku-Osku. Voi kun tietäisit kuinka märkä minä olen. Te olette oikea julmuri kun naista näin kiimassa pidätte.” Gloria sanoi ja katsoi olkansa yli Runkku-Oskua. Mies hieroi housujensa läpi elintään, housujen kohouma näytti Latex-Hilkasta varsin lupaavalta. ”Mutta herra haluatte varmaan ihailla myös Latex-Hilkan nuorta kauniin kiinteää vartaloa?” Gloria kysyi ja nousi sängyltä. ”Kyllä. Näytähän tyttö millainen pakkaus sinä olet. Runkku-Osku sanoi ja kouri julkeasti muniaan. Latex-Hilkka nousi polvilleen sängylle ja hieroi ohuen kankaan peittämiä rintojaan. ”Pitkääkö herra minun pienistä tisuistani? Ovatko ne sopivan kokoiset? Näetkö kuinka nännini ovat aivan kovat ja huutavat miehen kosketusta ja huulia. Voi herra kuinka hyvältä isot kätesi tuntuisivatkaan pienillä herkillä rinnoillani.” Latex-Hilkka sanoi. Nännit loistivat ohuen kankaan läpi. ”Sinulla on kauniit rinnat äitipuolesi on varmaan hyvin ylpeä sinusta.” Runkku-osku sanoi. Latex-hilkka hyväili reisiään, sormet kulkivat pisin mikroshortsien reunaa ja kulkivat pisin reisien sisäpuolta. Latex-Hilkka asettui mukavampaan asentoon ja levitti mikroshortsien peittämän jalkovälinsä Runkku-Oskun silmien iloksi. ”Tahtoisit varmaan nähdä minun pienen pimpsani. Olen ajelut sen aamulla aivan karvattomaksi ja sen on todella tiukka. Tuskin tuollaisen ison miehen kova iso kulli edes mahtuisi minun pieneen pilluuni. Haluaisitko sinä kokeilla kuinka märkä minun pieni pimppini on?” Latex-Hilkka sanoi ja aukaisi samalla shortsien vetoketjun. Latex-hilkka työnsi kätensä shortsien väliin ja työnsi sormensa pilluun. ”Voi kuinka märkä minä olen. Pieni kiimainen narttu jonka pillu huutaa isoa suonikasta kyrpää. Onko sinulla iso suonikas kyrpä herra Runkku-Osku? Haluaisitko näyttää minulle kovan mulkkusi?” Latex-Hilkka sanoi ja veti sormen pois pillustaan. ”Katso kuinka märkä minä olen. Ja kuinka ihanalta minä maistunkaan. Haluisiko tuhma herra maistaa minun pientä pimpsaani?” Latex-Hilkka sanoi ja otti sormensa suuhunsa. Latex-Hilkka imi sormeaan kiihottavasti ja katsoi irstaasti Runkku-Osku silmiin. Mies kaivoi kyrpänsä esiin. Kyrpä oli paksu ja suonikas, mies runkkasi hitaasti isoa vehjettään. ”Mitäs huora pidät? Onko kunnon kyrpä? Tahtoisitko tämän pieneen kiimaiseen huoranpilluusi?” Runkku-Osku sanoi. ”Herra jumala kuinka kamalan iso kyrpä teillä onkaan herra. Ei tuollainen kaamea parru voisi ikipäivänä mahtua minun kireään kolooni. Luoja paratkoon.” Latex-Hillka sanoi ja kääntyi kontilleen sängylle. Latex-Hilkka pyöritti shortsien verhoamaa tiukkaa takamustaan. ”Katsokaan nyt vaikka minun pientä suloista takapuoltani. Ajatella jos te nyt nousisitte tuosta tuolilta, repisitte minun shortsini alas ja tunkisitte tuon kaamean parrun minuun pikkuruiseen pilluuni ja nussisitte minua rajusti. Kuinka minä voisin mitenkään estää teitä, olisin täysin teidän armoillanne herra. Ja kuinka syvälle tel aukeaisitte minuun. Voi luoja se olisi kamalaa.” Latex- Hilkka sanoi. ”Mutta herra hyvä tehän teette minut vallan mustasukkaiseksi. Kuolaatte tuossa vain nuoren kaunokaisen perään ja annatte minun olla vailla huomiotanne. ”Gloria sanoi ja käveli Runkku-Oskun eteen. Gloria käänsi selkänsä Runkku-Oskulle ja avasi catsuitin alaosan vetoketjun. Gloria kumartui etukenoon ja tarjosi muodokasta persettään herran ihasteltavaksi. ”Eikö perseeni enää kelpaa herralle? Olenko jo liian vanha ja ruma? Voi tehän särjette sydämeni.” Gloria sanoi ja levitti sormillaan pillunhuuliaan. Runkku-Oskarilla oli suora näköyhteys Glorian vaaleanpunaiseen temppeliin. ”Rouva rakas, te olette kaunis ja kiihottavin nainen minkä olen koskaan nähnyt. Tehän voisitte olla sisaruksia.” Runkku-Osku sanoi. ”Pelkkää tyhjää puhetta, kyllä minä näen miten himokkaasti katsotte tuota viatonta pikku enkeliä. Mikäli todella pitäisitte minusta, niin nuolisitte minun ikävästä riutuvaa peräaukkoani.” Gloria sanoi. Runkku-Oskari kumartui eteenpäin, miehen kieli hyväili Glorian muodokasta takamusta. Kieli kiersi hidasta ympyrää peräreiän ympärillä. Mies runkkasi itseään nuollen samalla Glorian persettä. Glorian käsi puristeli miehen karvaisia kiveksiä. ”Kuinka hyvältä tuntuukaan. Perseeni on ikävöinyt sinun kieltäsi kulta. Olet niin kiltti, että ansaitset palkinnon. Hilkka tulehan tänne, senkin pieni kyrvänkiusaaja.” Gloria sanoi.

      • minä

        Jatkoa!!!!


    • Latex-Hilkka asteli lanteet keinuen Runkku-Oskun eteen. Gloria poistui hakemaan käsiraudat ja sitoi raudoilla Runkku-Oskun kädet tuolin selkänojan taakse. ”Nyt loppui runkkailu, senkin saastainen pieni ilkimys. Tiedätkö millainen kuvottava sika sinä oikein olet?” Gloria kysyi ja tarttui Runkku-Oskua leuan alta. Gloria sylkäisi Runkku-Oskua vasten kasvoja. ”Tuollainen säälittävä pieni runkkari. Sinun saastainen harrastuksesi kuvottaa minua. Ja millainen muna tuo muka on? Säälittävän kokoinen, eihän tuollaista kehtaisi edes pilluunsa ottaa.” Gloria sanoi ja tarttui lujasti miehen kiveksiin ja puristi lujaa. Runkku-Osku parahti kivusta. Gloria iski avokämmenellä miehen jäykkänä seisovaa elintä.” Vieläkö pikku possun tekee mieli runkata?” Gloria kysyi. ”Tekee valtiatar. Luoja että haluan runkata tuon suloisen nuoren naisen perseen päälle. Anna minun laskea mällini tuon pikku huoran perseen päälle.” Runkku-Osku läähätti. ”Senkin törkimys.” Gloria sanoi hymyillen. ”Haluat siis liata saastaisella spermallasi minun suloisen tytärpuoleni? Vaikka tuon nuoren kaunokaisen suu ottaisi mielellään sinun säälittävän munasi kokonaan suuhusi. Millainen mies sinä oikein olet?” Gloria sanoi ja iski miehen jäykkää elintä uudelleen. Runkku-Osku parahti kivusta, mutta miehen mulkku seisoi jos mahdollista vieläkin entistäkin kovempana. ”Näytähän Hilkka tälle säälittävälle pikku runkkarille millaiset sulot sinä omaatkaan.” Gloria sanoi. Latex-Hilkka astui Runkku-Oskun eteen ja veti toppiaan ylemmän. Neidon pienet ja kiinteät rinnat paljastuivat hitaasti himokkaan käsiraudoin miehen kiimaisen katseen ihailtavaksi. Latex-Hilkka hyväili rintojaan, pienet nännit kovenivat hetkessä. ”Voi kuinka minun pienet herkät rintani kaipaavatkaan miehen kosketusta. Etkö haluaisi puristella isolla käsilläsi minun pieniä tisujani? Ja ajattele kuinka ihanalta nämä herkulliset rinnat maistuisivatkaan. Haluaisit varmaan näykkiä näitä?” Latex-Hilkka kiusoitteli miestä. Latex-Hilkka käänsi takapuolensa miehen ihailtavaksi ja heilutti somaa persettään miehen edessä. ”Ja entä tämä kiinteä pieni takapuoli sitten. Kuvittele kuinka isot kätesi levittäisivät sitä ja paljastaisivat pienen kiimaisen märän pikku pimpin. Ajattele kuinka tiukalta minun pieni pilluni tuntuisikaan sinun mahtavaa kovaa kyrpääsi vasten. Sinä varmaan pystyisit nussimaan minut tainnoksiin. Haluatko nähdä kuinka märkä minä ole?” Latex-Hilkka sanoi ja hieroi shortsiensa läpi häpykumpuaan. ”Haluan, Näytä minulle pieni pillusi senkin narttu.” Vastasi Runkku-Osku käheästi. Latex-Hilkka veti shortsinsa hitaasti alas. Miehelle paljastui herkullinen näkymä, Latex-Hilkka levitti kiinteitä pakaroitaan ja tarjosi miehelle esteettömän näkymän paljaaksi ajeltuun nuoren naisen pilluun. Gloria asteli Latex-Hilkan viereen, kumartui ja levitti Latex-hilkan pillunhuulia. ”Katsopa tarkkaan senkin säälittävä runkkari. Oletko koskaan nähnyt näin suloista pillua? Katso kuinka märkä se on.” Gloria sanoi ja työnsi kaksi sormeaan Latex-Hilkan kosteaan pimppiin. ”Voi rakas äitipuoli että tekee hyvää, mutta eikö tämä ole aavistuksen verran tuhmaa. Olenhan vain pieni viaton nuori nainen ja ensimmäistä päivää töissä.” Latex-Hilkka sanoi ja hyväili klitoristaan äitipuolen nussiessa häntä sormillaan. ”Rakas tytärpuoli töissä olemme kollegoita perhesuhteista huolimatta. Ja olethan jo aikuinen nainen joten meillä on täysi oikeus nauttia myös toistemme suloista. Ja tuskin arvon herrat tästä ainakaan pahastuvat.” Gloria sanoi ja veti sormensa pois Latex-Hilkan kosteasta pillusta. Gloria käveli tuoliin sidotun Runkku-Oskun eteen ja esitteli tälle Latex-Hilkan pillunnesteistä kiilteleviä sormiaan. ”Nuuhki tästä kuinka suloiselta nuoren naisen pillu voikaan tuoksua.” Gloria sanoi ja antoi Runkku-Oskun nuuhkia Latex-hilkan pillussa vierailleita sormiaan. Mies nuuhki silmät suljettuina Glorian pilluntuoksuisia sormia. ”Voi kuinka ihanalta tuo pikku pillu tuoksuukaan. Voi rakas valtiatar saanhan maistaa tuon suloisen pienen huoranpennun makua?” Runkku-Osku kysyi. Gloria kuljetti sormiaan miehen huulien ympärillä, mies aukaisi suunsa ja oli valmiina ottamaan Glorian sormet suuhunsa. Juuri ennen kuin mies sai sormet suuhunsa, Gloria veikin sormensa omaan suuhunsa ja imi sormensa puhtaaksi. Gloria imi ja nuoli sormiaan irstaasti. ”Vai kuvittelit sinä onneton runkkari saavasi maistaa minun suloista pientä tytärpuoltani. Kuinka sinä julkeat.” Gloria meni Latex-Hilkan luokse ja kuiskasi jotain tämän korvaan. Latex-Hilkka asettui polvilleen ja konttasi hitaasti Runkku-Oskun tuolin eteen. Latex-Hilkka asetti kätensä miehen polvien päälle ja ihaili kovana seisovaa kyrpää. ”Kuinka jumalattoman iso ja kova kyrpä teillä onkaan rakas herra. Mahtaisiko tuollainen aikuisen miehen mulkku mahtua minun suuhuni? En varmaa saisi sitä mahtumaan suuhuni, minun pitäisi varmaan vain suukotella ja nuolla sitä. Mahtaisiko herra nauttia jos nuolisin noita karvaisia isoja kasseja samalla kun runkkaisin tuota kovaa kyrpää.” Latex-Hilkka sanoi.

    • Latex-Hilkan huulet melkein koskivat Runkku-Oskun terskaan. Punaisten huulen välistä pilkisti kieli, Hilkka nuoli ilmaa miehen kyrvän ympäriltä. Kieli lipui alas melkein kyrvän vartta hipoen. Latex-Hilkka puhalsi miehen kasseihin ja kieli nousi kyrvänvartta hipoen ylös. Latex-Hilkka avasi suunsa apposen avoimeksi ja oli ottavinaan terskan suuhunsa. ”Hmm kuinka irstaalta tuo näyttääkään. Kuvittelet varmaan kuinka hyvältä voisikaan tuntua, mikäli Hilkka vain upottaisi suunsa tuon kovana sykkivän kyrvän ympärille. Kuinka ihanaa olisikaan laskea mällinsä tuon suloisen nuoren naisen kurkkuun ja kasvoille. Kyllä minä sinunlaisesi tunnen.” Gloria kuiski ja nuoli samalla Runkku-Oskun korvaa.
      Latex-Hilkka nousi hajareisin miehen syliin. Kyrpä sojotti vain muutaman sentin päässä naisen kosteasta pillusta. Latex-Hilkka laskeutui hieman, kyrpä kosketti pillun huulia. Latex-Hilkka liikutti lanteitaan hitaasti, kyrpä hieroi tytön pillunhuulia. Runkku-Osku huokaili raskaasti, kyrpä sykki vasten karvatonta pillua.” Hyvä herra kuinka kova te olettekaan, Haluaisitte varmaan että laskisin pilluni tämän hurjan kyrvän seivästämäksi, mutta rakas äitipuoleni kielsi minua ankarasti. Kuinka minun pikku pimppini haluaisikaan kyrpääsi, tunnetko kuinka valun. Voi herra te saatte minut hulluksi himosta. Tahdon nussia teitä. Tahdotteko te nussia minua, hyvä herra?” Latex-Hilkka kuiski ja hieroi kiimaista vittuaan vasten miehen kovaa elintä. ”Voi tahdon. Anna pillua lutka, nussi sitä kyrpää. Anna pillua.” Voihki Runkku-Osku kiimoissaan. ”Voi rakas äitipuoli, saanko nussia tätä ihanaa herrasmiestä. Saanko upottaa tuon kovana seisovan kyrvän kosteaan pikku pimperooni? Voi äitipuoli, saanhan?” Kerjäsi Latex-Hilkka kiimaisena. ”Tuon runkkarin molo ei sisällesi tunkeudu. Tuollainen runkkari ei sitä kunniaa ansaitse. Nouse heti pois tuon irstaan vanhan pukin päältä, senkin kiittämätön lutka. Ja mene kontallesi!” Gloria komensi. Latex-Hilkka nyrpisti huuliaan, mutta nousi kuitenkin kuuliaisesti pois Runkku-Oskun sylistä. Latex-Hilkka asettui kuuliaisesti kontalleen ja laski päänsä vasten lattiaan. Nuoren naisen soma pieni perse sojotti suoraan kohti Runkku-Oskua. ”Nyt runkkaat sitä nuorta kokematonta huoran vittuasi.” Komensi Gloria. Latex-Hilkka hiero klitoristaan. ”Voi rakas herra, pidättekö näkymästä. Onko minun nuori kiimainen pilluni teistä kaunis? Kuinka haluankaan kyrpää pieneen tiukkaan vittuuni. Voi kun äitipuoleni olisi antanut minun nussia teitä rakas herra.” Gloria otti anaalitapin ja liukuvoiteen ja polvistui runkkaavan tytärpuolensa puoleen. Gloria voiteli Latex-Hilkan peräaukon huolellisesti ja ryhtyi työntämään anaalitappia tytärpuolensa peräsuoleen. ”Voi äitipuoli mitä sinä nyt. Voi että se tuntuu isolta, ei se mahdu. Apua! Voi kuinka kovalta ja isolta se tuntuu. ”Voihki Latex-hilkka tapin upotessa voideltuun tiukkaan peräsuoleen. Latex-Hilkka runkkasi itseään kiihtyvällä tahdilla. Gloria piti tappia tiukasti aloillaan ja työnsi kaksi sormeaan Latex-Hilkan pilluun. Sormet upposivat vaivattomasti Latex-Hilkan kosteaan vittuun. ”Voi luoja multa tulee. Multa tulee. Vittu, vittu, vittu. Multa tulee!!!” Kirkui Latex-Hilkka orgasmin koettaessa. Gloria veti nopeasti tapin pois nuoren naisen supistelevasta peräaukosta ja työnsi sen tuolilla istuvan Runkku-Oskun suuhun. ”Tuossa sinulle maisteltavaa, senkin vanha rotta.” Kähisi Gloria. ”Ja nyt loppu runkkailu.” Gloria sanoi, käänsi selkänsä ja istuutui Runkku-Oskun kyrvän päälle. Gloria kumartui hieman eteenpäin ja Runkku-Oskulla oli esteetön näköala pilluun uppoavaan kyrpäänsä. Paksu suonikas kyrpä upposi syvälle Glorian vittuun. Domina pyöritti lanteitaan kyrvän ympärillä ja Gloria sormeili isoa klitoristaan. ”Vittu että tekee hyvää. Saatanan sika nyt saat pillua sekä äidiltä että tytärpuolelta. Eiköhän ala runkkaaminen loppua.” Gloria sanoi ja kiihdytti tahtiaan. Runkku-Osku voihki dominan ratsastaessa rajusti. ”Tulee, Voi vitun sika multa tulee.” Voihki Gloria. Glorian pillu supisteli Runkku-Oskun kyrvän ympärillä. ”Et sinä paskempi pano ole.” Totesi Gloria tyytyväisenä ja nousi ylös. Gloria avasi Runkku-Oskun käsiraudat ja auttoi miehen ylös. Mies hieroi puutuneita käsiään. ”Ja nyt herra on hyvä ja korkkaa tuon lattialla makaavan pikku lutkan. Levitäpä sedälle hieman kosteita pillunhuuliasi, niin setä pääsee nussimaan tiukkaa vittuasi, kulta pieni.” Gloria sanoi. Latex-Hilkka levitti pillunhuuliaan ja Runkku-Osku asettautui kontilleen naisen taakse. ”Ooh.” Pääsi Latex-Hilkan suusta, kun Runkku-Oskun äitipuolen pillunlimoista liukas kyrpä tunkeutui tytön tiukkaan pilluun. Runkku-Osku työnsi koko mulkkunsa tytön pilluun ja aloitti rajun nussimisen. Gloria levitti Latex-Hilkan pakaroita ja ihaili tiukkaan pilluun uppoavaa paksu mulkkua. ”Juuri noin, nussi tuota kiittämätöntä pikku lumppua oikein rajusti. anna tuolle pikku panopuulle oikein kunnon opetus. ”Kuiski Gloria.

    • Latex-Hilkka tunsi paksun kovan mulkun täyttävän koko pillun. Mies nussi rajusti nuorta naista, mies kouri kovakouraisesti naisen kiinteitä rintoja. Runkku-Osku puristeli kovia nännejä. Gloria hyväili miehen kiveksiä ja työnsi kaksi sormeaan miehen peräaukkoon. ”Juuri noin. Nussi tuota pikku lumppua kunnolla. Anna sille kyrpää.” Gloria yllytti miestä. ”Just noin kiltti setä. Oi että tekee hyvää. Eikö minulla olekin ihana pieni pillu?” Latex-Hilkka voihki. ”Jumalauta miten tiukka huora sinä olet. Nyt saatkin oikein kunnolla kyrpää senkin pikku kiimapillu.” Ärisi Runkku-Osku. ”Nussi sitä perseeseen. Noin tiukkaa persettä et varmaan olekaan ennen saanut.” Yllytti Gloria. Runkku-Osku veti kyrpänsä ulos tiukasta pillusta. Gloria asettautui lattialle selälleen ja Latex-Hilkka nousi Glorian kasvojen päälle. Gloria nuoli tytärpuolensa paljasta pimppiä, Runkku-oskun rasvatessa kyrpänsä ja Latex-Hilkan peräaukon. Mies työnsi kolme sormea naisen peräaukkoon. Latex-Hilkka voihki kielen hyväillessä klitorista. Runkku-Osku veti sormensa pois perseestä ja ryhtyi työntämään munaansa perseeseen. Latex-Hilkan peräaukko antoi myöden ja mulkku upposi peräaukkoon. Runkku-Osku työnsi hitaasti kyrpäänsä syvemmälle. Gloria runkkasi vittuaan ja nuoli Latex-hilkan kosteaa pillua. Kyrpä liikkui hitaasti tiukassa suolessa. Runkku-Osku läimi avokämmellä naisen kauniita pakaroita. ”Luoja miten isolta te tunnuttekaan hyvä herra. Antakaa kunnon persepano, nussikaan mua perseeseen oikein rajusti. Just noin. Tuosta minä tykkään.” Voihki Latex-Hilkka. Mies kiihdytti tahtiaan, kyrpä upposi perseeseen yhä nopeammin ja nopeammin. ”Rakas Gloria nuole mun pillua. Multa tulee pian. Voi että tekee hyvää. Multa tulee. Multa tulee.” Huusi Latex-Hilkka saadessaan orgasmin. Peräsuoli supisteli kyrvän ympärillä. Runkku-Osku veti kyrpänsä ulos perseestä ja runkkasi mällinsä Latex-Hilkan supistelevalle peräaukolle. Spermaa syöksyi kyrvästä naisen perssilmälle ja Glorian kasvoille. Kyrpä sykki ja sykki, spermaa tuli melkoinen annos. Latex-Hilkan pieni takapuoli oli yltäpäältä valkoisen paksun sperman peitossa, myös Glorian kasvot olivat sperman tahrimat. Runkku-Osku hieroi yhä seisovaa kyrpäänsä vasten naisen kiinteää takapuolta. Runkku-Osku työnsi munansa Glorian suuhun, nainen imi spermaista munaa. Kyrpä upposi syvälle suuhun. Latex-Hilkan perseeltä valui spermaa munaa lutkuttavan Glorian kasvoille. Tyydytetty Runkku-Osku nousi. Gloria nousi myös ja ryhtyi nuolemaan tytärpuolensa spermaista takapuolta. ”Kuinka hyvältä sinun mällisi maistuukaan rakas Runkku-Osku” Gloria sanoi. Muut miehet tuoleillaan taputtivat.
      Seuraavaksi tuoliltaan nousi Kusi-Kyösti. Mies meni Glorian kaapille ja valitsi sieltä kaksi isoa dildoa. Kusi-Kyösti polvistui Latex-Hilkan viereen. Mies ojensi isoa violettia dildoa kohti Glorian suuta. Domina nuoli hitaasti pitkää paksua sauvaa ja otti sauvan suuhunsa. Paksu sauva mahtui juuri ja juuri naisen suuhun. Latex-Hilkka runkkasi pilluaan. Kusi-Kyösti työnsi sauvaa syvälle Glorian kurkkuun, domina yökki paksun dildon tunkeutuessa syvälle nieluun. Kyösti veti dildon pois, paksu sylkinoro valui Glorian suusta Latex-Hilkan perseelle. Gloria hieroi sylkensä sperman tahrimalle takapuolelle. Latex-Hilkan takapuoli kiilsi syljestä ja spermasta. Mies asetti paksun dildon Latex-Hilkan pillunhuulille. Paksu dildo työntyi tiukkaan pilluun, mies sulloi puolet dildosta kosteaan pilluun. Gloria otti toisen lähes yhtä suuren dildon ja työnsi sen Latex-Hilkan peräaukkoon. Latex-Hilkka makasi kontillaan perse pystyssä kahden ison dildon täyttäessä nuoren naisen tiukat reiät. ”Eikö näytäkin ihanan irstaalta rakas Kusi-Kyösti. Katso miten tuo nuori narttu on ääriään myöten täynnä. Ole hyvä ja anna huoranpennulle kultainen suihku. ”Gloria sanoi. Kusi-Kyösti nousi seisomaan ja meni Hilkan eteen. Mies avasi housunsa ja veti kohtuullisen kokoisen kyrpänsä esiin. ”Tekeekö hyvää narttu?” Mies kysyi ” Voi kyllä. Olen niin täynnä.” Hilkka huokaili. ”Haluaako pikku lutka kultaisen suihkun. Tuollainen pieni huora varmaan nauttii saadessaan suun täydeltä lämmintä kusta.” Mies sanoi. ”Rakas herra, te olette niin irstas. Antakaa tulla, täyttäkää minun suuni lämpimällä kusellanne.” Hilkka sanoi ja aukaisi suunsa. Mies ryhtyi virtsaamaan, kusisuihku osui suoraan Latex-Hilkan suuhun. Lämmintä kusta osui myös kasvoille, naisen hiukset kastuivat virtsasta. ”Juuri noin, kiltti tyttö. Saatana että tekee hyvää. Miltä tuntuu olla pieni kusihuora? Lumppu. Vitun huora.” Kusi-Kyösti sanoi ja ohjaili keltaista suihkuaan pisin Latex-Hilkan kasvoja. Gloria runnoi dildoja yhä syvemmälle Latex-Hilkan aukkoihin. Nainen kurlutti kusta suussaan. Vihdoin kusisuihku tyrehtyi ja mies ohjasi puolittain seisovan munansa vielä kusta valuvaan suuhun. ”Ime huora.” Mies komensi. Latex-Hilkka otti munan suuhunsa ja liikutti kuuliaisesti päätään. Kusi-Kyösti tarttui Hilkkaa hiuksista ja nussi naista rajusti suuhun. Mies laukesi karjaisten Latex-Hilkan nieluun.

    • elise

      lisäää!!!!!!!!!!

    • Hilkka imi ja nuoli Kusi-Kyöstin mulkkua. Gloria veti dildot pois Hilkan tiukoista rei’istä. ”Kiltti tyttö. Olen sinuun hyvin tyytyväinen. Ja uskon herra Kusi-Kyöstinkin olevan hyvin tyytyväinen sinun suoritukseesi.” Gloria sanoi. Kusi-Kyösti veti puolittain seisovan kyrpänsä Hilkan suusta ja tarttui lujalla otteella Latex-Hilkan leuasta, mies käänsi tytön kasvot kohti omiaan. ”Olet ihan kelvollinen pikku lutka, pienellä kouluttamisella sinusta voisi tulla ihan hyväkin.” Kusi-Kyösti sanoi ja sylkäisi Latex-Hilkan kasvoille. ”Kiitoksia arvon herran. Olen varma että ensi kerralla miellytän teitä vielä enemmän, mutta suokaa anteeksi kokemattomuuteni.” Sanoi Hilkka ja painoi kasvonsa siveästi alas
      Gloria nousi seisomaan ja tarttui Kusi-Kyöstiä hiuksista ja painoi miehen polvilleen. ”Nyt on minun vuoroni. Senkin kelvoton perverssi saastainen sika. Olet juljennut sotkea minun huoneeni haisevalla kusellasi. Ensi työksesi saat puhdistaa nämä dildot. Olepas nyt kelpo poika ja nuole tämä pillussa vieraillut dildo puhtaaksi.” Gloria komensi ja työnsi Latex-Hilkan pillussa vierailleen dildon Kusi-Kyöstin naaman eteen. Kusi-Kyösti nuoli dildoa kuuliaisesti. Gloria työnsi dildon syvälle Kusi-Kyöstin suuhun. ”Juuri noin. Ota se kunnolla suuhusi. Taidatkin olla melkoinen homo, aika kokeneelta suuhun ottajalta vaikutat. Vaan nyt saatkin todellista herkkua. Ime tätä perseessä ollutta dildoa ja katsokin että teet puhdasta jälkeä.” Gloria sanoi ja vaihtoi dildon. Kusi-Köysti otti Latex-Hilkan perseessä olleen dildon kuuliaisesti suuhunsa. Mies imi ja nuoli kuumeisesti isoa dildoa. ”Maistuuko?” Kysyi Gloria. Kusi-Kyösti mumisi tyytyväisenä.
      ”Selällesi sika.” Komensi Gloria Kusi-Kyöstiä, mies totteli kuuliaisena. Gloria levitti miehen jalkoja ja levitti liukuvoidetta miehen peräaukolle. ”Nyt saatkin nauttia oikein kunnon peräpanosta, kyllä minä tiedän millainen mies sinä pohjimmiltasi oikein olet.” Gloria sanoi ja asetti isomman dildoista Kusi-Kyöstin peräaukolle. ”Voi valtiatar, kuinka hyvin te tunnettekaan haluni. Palvon teitä sydämeni pohjasta. Olkaa niin armollinen ja nussikaa minua.” Kusi-Kyösti aneli ja levitti jalkojaan. Mies voihki tyytyväisenä ison dildon tunkeutuessa syvälle miehen perseeseen. Gloria liikutti hitaasti dildoa, isokokoinen sauva upposi työntö työnnöltä syvemmälle. Gloria puristeli voimakkaasti miehen kiveksiä. Ilme miehen kasvoilla vaihteli kivun ja nautinnon välillä. Miehen kyrpä sojotti kovana kohti kattoa. Gloria haukkui miestä julkeasti ja läiski avokämmenellä miehen reisien sisäpintoja ja kovana seisova mulkku sai myös osansa iskuista. ”Sinä lutka saat kunnian antaa ensimmäisen kultaisen suihkun herra Kusi-Kyöstille. Mikäli tämä kurja rotta vain osaa anoa sitä kunnolla. Asetupa nyt kunnolla miehen kasvojen ylle.” Gloria sanoi. Latex-Hilkka asettui seisomaan miehen kasvojen ylle ja levitti pimppiään miehen ihailtavaksi. ”Miltä näyttää? Onko näkymä herraa miellyttävä? Tahtoisitko mahdollisesti nauttia virkistävästä suihkusta? ”Latex-Hilkka kysyi. ”Neiti rakas, pillunne näyttää niin ihanan kauniilta ja tiukalta, miten tuollaiset isot dildot ovat edes voineet mahtua pieneen pimpsaanne? Olkaa ystävällinen ja kuskaa minun päälleni.” Kusi-Kyösti voihki dildon upotessa syvälle perseeseen. ”En tiedä. Mahtaako tällainen huonosti koulutettu pikku lutka saada edes kusisuihkua tulemaan? Ehkä vain runkkaankin itseäni valmiiksi muiden herrojen käyttöön, ehkä he arvostavat palveluksiani enemmän.” Latex-Hillkka sanoi ja runkkasi pilluaan miehen kiimaisen katseen edessä. Gloria otti miehen kyrvän suuhunsa ja upotti hampaansa miehen kyrvän juuren. Kusi-Kyösti voihkaisi hampaiden upotessa kyrvän herkkään pintaan. ”Älkää rakas neiti. Minä rukoilen teitä. Olkaa niin kiltti. Antakaa anteeksi tylyt sanani. Lupaan olla teidän uskollinen palvelijanne mikäli vain armollisesti kusette minun päälleni. Olkaa niin kiltti, minä rukoilen teitä.” Voihki Kusi-Kyösti. Latex-Hilkka koukisti jalkojaan ja levitti pilluaan. ”Suu auki. Kunnolla, Juuri noin.” Sanoi Latex-Hillkka. Naisen pillusta lähti voimakas suihku kohti miehen kasvoja, mies nieli lämmintä virtsaa ahnaasti. Kusta valui miehen leualle. ”juuri noin, niele se kaikki. Voi että te olette kuuliainen pieni kusipotta. Juuri noin. ”Latex-Hilkka voihki kusen valuessa miehen avonaiseen suuhun. Glorian suu liikkui kiivaaseen tahtiin miehen kyrvän ympärillä. ”Nyt herra on hyvä ja nuolee pikku pimppini puhtaaksi.” Latex-Hilkka komensi ja laskeutui alemmas. ”Kyllä neiti. Kiitoksia te olette kerrassaan ihmeellinen nuori nainen. Toivottavasti saan taas pian nauttia palveluksistanne.” Kusi-Kyösti sanoi. Latex-Hilkka painoi pillunsa tiukasti vasten miehen suuta. Kieli seikkaili ja nuoli viimeisetkin kusipisarat naisen pillun huulilta. Latex-Hilkka hieroi pilluaan lujasti vasten miehen kasvoja. ”Voi että tekee hyvää, multa tulee ihan just.” Voihki Hilkka ja laukesi vasten miehen kusista naamaa.

    • ei kiinnostavaa

      vähän liian töykeää ja suoraviivaista.

    • Latex-Hilkka nuosi miehen päältä. Gloria asettui miehen kasvojen ylle ja tarjosi pilluaan miehen nuoltavaksi. Miehen kieli nuoli voimakkaasti naisen kosteaa onkaloa. Gloria hieroi isoja rintojaan ja voihki nautinnosta. Latex-Hilkka veti sauvan pois miehen peräaukosta ja otti kovan mulkun huuliensa väliin. Nainen liikutti suutaan hitaasti kovan kyrvän ympärillä. Gloria painoi vittunsa tiukasti miehen kasvoja vasten, mies ei saanut henkeä naisen sulojen painautuessa lujasti kasvoja vasten. Latex-Hilkka hieroi miehen nännejä ja puristi niitä tiukasti. Mies ölisi Glorian jalkojen välissä. ”Nuole sika. Nuole nyt vittu kerrankin kunnolla kun saat.” Gloria voihki kiimaisena. Latex-Hilkka kiipesi miehen ylle ja ohjasi kovan munan jalkojensa väliin. Mulkku upposi helposti kosteaan pilluun. Latex-Hilkka voihkaisi nautinnosta kyrvän upotessa syvälle. Gloria hieroi ja suukotteli tytärpuolensa rintoja, Latex-Hilkan nännit kovenivat naisen kosteiden huulien välissä. Gloria näykki nännejä ja laukesi vasten miehen kasvoja. Latex-Hilkka kiihdytti tahtiaan. Miehen kädet tarttuivat lujasti naisen lanteille ja levittivät pientä persettä. Mies puski lujasti mulkkuaan yhä syvemmälle ja syvemmälle naisen kosteaan koloon. Gloria nousi seisomaan ja päästi kultaisen suihkun Latex-Hilkan kasvoille. Latex-Hilkka avasi suunsa ja kuuma virtsasuihku osui suoraan maaliinsa. Latex-Hilkka laukesi rajusti ja tunsi myös miehen kuuman sperman täyttävän supistelevaa pilluaan. Gloria tarjosi pilluaan Latex-Hilkan nuoltavaksi. Latex-Hilkka nousi miehen päältä ja Gloria otti miehen spermasta ja pillunnesteistä kiiltävän munan suuhunsa. Gloria imi ja nuoli mulkun puhtaaksi. Mies jäykistyi ja mulkusta lähti suihki Glorian kasvoille. ”Kiitoksia herralle. Tiedät varmaan missä siivousvälineet ovat. Me käymme hieman siistiytymässä ja kun tulemme, niin lattian pitää kiiltää puhtauttaan, tai saat luvan nuolla sen puhtaaksi.” Gloria sanoi. Miehet taputtivat tuoleiltaan.
      Hetkisen kulutta naiset tulivat takaisin, Kusi-Kyösti oli tehnyt huolellista työtä. Glorialla oli musta nahkainen korsetti, verkkosukat ja kiiltävät mustat korkeakorkoiset reisisaappaat. Latex-Hilkka oli pukeutunut vaaleanpunaisiin alushousuihin ja rintaliiveihin. Uhkean Glorian vierellä nuori neito näytti suorastaan viattomalta, mikään ei olisi paljastunut että millaisiin törkeyksiin nuori tyttö oli juuri hetki sitten syyllistynyt. Gloria vinkkasi kolme miestä tuoleiltaan. Kolme miestä haki patjan keskelle huonetta. Herrat Perse-Benja, Pillu-Peter ja Suukki-Sulo taluttivat Latex-Hilkan patjalle. Miehet ympäröivät naisen. Perse-Benja rutisteli Latex-Hilkan kiinteitä pakaroita himokkaasti ja suuteli naisen niskaa. Latex-Hilkka värähti miehen kosketusta. Pillu-Peter suuteli naisen huulia ja tunki kieltään suuhun, Latex-Hilkka vastasi halukkaasti suudelmaan. Miehen käsi hyväili naisen häpykumpua pikkuhousujen päältä. Latex-Hilkka levitti hieman jalkojaan, tarjoten sulojaan miehen vaativien sormien hyväiltäväksi. Latex-Hilkka tunsi kostuvansa. Suukki-Sulo veti vasemman rinnan vapaaksi rintaliivien alta ja upotti hampaansa nuoren naisen rintaan. Latex-Hilkka voihki nautinnosta miesten hyväillessä vartaloa joka puolelta. Gloria veti Nolo-Pojan tuoliltaan ja pakotti nuorukaisen kontilleen. Gloria käytti nuorukaista istuimenaan ja katseli himokkaasti miesten häärimistä Latex-Hilkan ympärillä. Gloria hyväili pilluaan miesten nauttiessa nuoren kaunottaren suloista. ”Voi hyvä jumala miten ihanalta tämä tuntuukaan. Nussittehan minua kaikkiin reikiin arvon herrat?” Latex-Hilkka voihki. Nainen vaipui polvilleen ja avasi Pillu-Peterin housut, miehen jäykkä elin pääsi vapauteen. Hilkka suuteli miehen kyrpää. Muut miehet vetivät myös housunsa alas. Naisen ympäröi kolme kovana seisovaa miehistä elintä. Latex-Hilkka suukotteli vuoron perään seisovia kyrpiä. Miehet tunkivat elimensä vuoronperään naisen ahnaaseen suuhun. Hilkka nautti täysin rinnoin kyrpien suolaisesta mausta. Miehet kaatoivat Hilkan makuulle. Suukki-Sulo ryhtyi nuolemaan naisen kosteaa kiimaista pillua, kieli hyväili nautinnollisesti Hilkan lemmenonkalon poimuja. Kaksi muuta miestä imi Hilkan rintoja. Pillu-Peter asettui selinmakuulle, Latex-Hilkka kiipesi miehen päälle ja ohjasi mulkun sisäänsä. Mulkku upposi lähes liian syvälle nuoren naisen pilluun. ”Ooh, kuinka jumalattoman iso sinä oletkaan.” Voihki Latex-Hilkka kyrvän täyttäessä nuoren naisen tiukan kolon. Hilkka ratsasti kookkaalla kyrvällä. Perse-Benja voiteli liukuvoiteella naisen peräaukon ja tunkeutui hitaan päättäväisesti naisen perseeseen. Hilkka tunsi olevansa ääriään myöten täynnä kahden kookkaan kyrvän runnoessa tietään yhä syvemmälle ja syvemmälle. Suukki-Sulo nousi seisomaan ja työnsi mulkkunsa syvälle naisen suuhun. Latex-Hilkka nautti kolmen kyrvän käsittelystä, äitipuolen tyydyttäessä itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe