Mistä edulliset internetsivut?

Yrittäjämasa

Hei! Omistan pienen yrityksen jolle tarvitsisin kotisivut, mutta mistä?
Sivut eivät saisi maksaa paljoa ja sivujen tulisi olla laadukkaat?
Ehdotuksia otetaan vastaa, toivottavasti löytyy.

Maksimissaan sivut saisivat maksaa n.300€

11

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parkam

Suosittelisin semmoista yritystä kuin Samgia (www.samgia.com)
      Sivut maksaa 14€/kuukaudessa ja itse olen ollut erittäin tyytyväinen minulle tehtyihin sivuihin, ovat todella laadukkaat (en ole löytänyt yhtä hienoja sivuja keneltäkään Suomessa ;) parturi-kampaamoilta)

Todellakin voin suositella tuota Samgiaa :) Ja sopimus on vielä toistaiseksi voimassa oleva, joten voin peruttaa sopimuksen koska tahansa, mutta siitä ei ole pelkoa.

Itseäni huijattiin muutama vuosi takaperin johonkin "ilmaisena" harjoittelutyönä tehtyihin yrityksen internetsivuihin, mutta laskua tuli yli 500€ ja sopimusta ei voinnut irtisanoa, oli vuoden voimassa, joten meni usko näihin vähäsen, mutta onneksi Samgia on hoitanut asiansa kunnolla. viisi tähteä.

• lis

Samgia on parhain tämänhetkisistä palveluntarjoajista.

• jepjepmoo

aikamoista skeidaa tuo samgia

• isopena

Aikamoista paskapuhetta ylemmät, sanoisin.

• samgia

Site unavailable

• Nou mani ät ool

Laita Wordpress, ei maksa yhtään mitään ja on todella laadukkaat sivut sit ja myös google tykkää kun wordpressii käyttää :D.. ulkoasuja on miljoonia ilmaisia. Surkeimmatkin ilmiaset ulkoasut on parempia ku suomalaisten yber pro tekijöiden tekemät ^^ . Unohda myös se hömppä hokema "yksilölliset" jota saat kuulla, se tarkoittaa vain et on omat kuvat sivulla, kuten heaqder kuva jne :D

tai lataa Bootstrap ja ränttäät vain omat jutut siihen.

• kehittely

Tämä kirjoituksesi on hieno vinkki siihen, miten voi onnistua ihan itse tekemään omat sivut ja maksutta.
        En ole ollenkaan vielä yrittänyt, mutta onko kenelläkään tietoa toimiiko mainitsemasi sivu molemmissa, mobiilisena ja tietokoneessa?

Kännykällä on vaikea lukea tavallisia kotisivuja. Olisiko esittämäsi vaihtoehto ehkä joustavampi ja muuntuvampi, joustavaan käyttöön?

• moubail
        kehittely kirjoitti:

Tämä kirjoituksesi on hieno vinkki siihen, miten voi onnistua ihan itse tekemään omat sivut ja maksutta.
        En ole ollenkaan vielä yrittänyt, mutta onko kenelläkään tietoa toimiiko mainitsemasi sivu molemmissa, mobiilisena ja tietokoneessa?

Kännykällä on vaikea lukea tavallisia kotisivuja. Olisiko esittämäsi vaihtoehto ehkä joustavampi ja muuntuvampi, joustavaan käyttöön?

esim bootstrap pohja on mobile first eli todella hyvä pohja kaikenlaisille sivuille.. wordpressin jo mukana tulevat ulkoasut (poislukien twenty ten) toimii automaattisesti mobiili laitteissa ja suurin osa ilmaisulkoasuista on nykyään responsive eli kaikissa laitteissa toimivia

• hmmm....

Muuten samaa mieltä, mutta wordpress ei ole ihan ideaali nettisivujen tekoon, se on tarkoitettu pääasiassa blogin pitämiseen, joka näkyy sen käyttöliittymässä. Se on aika vaivalloinen käytettävä nettisivukäytössä.

Sen sijaan esimerkiksi CMS made simple on erittäin hyvä alusta.

Tosin, jos tarkoitit wordpress palvelua, etkä itse ohjelmstoa omalle sivutilalle asennettavaksi, cms:tarvitsee tuon sivutilan. :)

Mutta ei se haittaa, sivutilan saa edullisesti ja ottaa samalla domainin, saa omalle domainille sähköpostin ja niin edespäin . . .

• Jollew

Ota yhteyttä heikkari10(ät)kymp.net mikäli vielä tekijää vailla.

• Kokemusta on

Tee haku skaalautuvat, mukautuvat tai responsiiviset kotisivut. Sellaiset toimii kaikissa laitteissa. Jos teet itse, hae responsive template esim wordpressistä. Wordpress on kylläkin kohtalaisen helposti hakkeroitavissa eli hae myös wrdpress securiy ja tee kaikki turvatemput niin ei tule ylläreitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      268
      14365
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      68
      7282
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7091
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      52
      5114
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      113
      4862
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4714
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4474
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      20
      4411
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4165
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3958
    Aihe