osku heinä!!!!!

arghhh

Onko muita jolla osku heinien joukosta löytynyt jotai vessapaperihylsyn näköstä pahvia???meillä toinen säkki menossa noita heiniä ja molemmista löytyny tota ylimäärästä täytettä.perhana että ottaa aivoo.

13

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda kunnon heinään. Osku ei ole kovin laadukasta...

• Ei enää koskaan

Joo on löytynyt ruskeaa likaista pahvia, kiviä, sammalta ja kaikenlaista muutakin heiniin kuulumatonta. Tosin tiedä voiko kyseistä moskaa edes heiniksi kutsua... POHJANOTEERAUS oli kun ostin kaksi pakettia ko. tuotetta ja toisesta paketista löytyi musta karvainen kuivanut rotanraato ja toisesta kuivunut sammakonraato. Loppui kerralla Oskutuotteen heinien osto. Hyi hitto, oksettaa ainavaan.

• Jalka ruoki

Mulla löyty hirveesti ötököitä... Mm. hämähäkkejä, tuhatjalkaisia, muurahaisia ym. Hyi xp

• ner22

Tallilta saa usein halvalla hyvää heinää,eläinkauan/marketin heinät on kaliita enkä sanois siitä laadustakaan mitään.

• :{ ) viikset

Ite katoin kaupass osku heinää eka juttu mihi silmät osu oli sellanen pahvin pala

• Hmmmm...

Hm...
      Meilläkin on tälläkin hetkellä osku heinää enkä ole löytänyt vielä mitään....
      Tutkin sen paketin heinät okein mutta ei ole mitään epämääräistä :o

• en oo oskua vastaan

mul on kanit rakastunut osku heinään eikä ikinä mitään oo löytynyt seasta..

• pumpum

Minä en oo löytäny mitään ylimäärästä, tosin en oo ostanukkan kuin ehkä kolme pakettia. Syötän kaneille tallilta haettua heinää jota saa paalin kerrala ja ämänki ilmaseks, kannatan :)

• heinäääääääää

Me ostetaan iskän yheltä kaverilta joka viljelee maata 2,50 sellane iso paali :)

• -Miina-

Itse olen osku-heinää antanut, mutta vielä ei ole mitään tullut vastaan. Usein oskua ostanu ku ei ruokakaupoissa ole hirveästi muita vaihtoehtoja. Eihän ne pahvinpalaset mitään nyt hirveästi haittaisi. Mutta että rotanraato??? HYI !! En haluaisi itse tuommoista yllätystä. Pitäisiköhän se vaihtaa johonkin parempaan...

• osku-.

Joo :( puruista on löytynyt teräviä tikkuja ja hamsterin ruuasta kiviä.

• En ole itse nähnyt

Itselläni ei ole koskaan tämmöistä tullut vastaan, en kylläkään ostele hirveemmin eläinkaupan/marketin heiniä, koska halvempaa ja parempaa saa hevostalleilta (:

• Anonyymi

Ite en oo nähny mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      873
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    9. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      73
      621
    Aihe