Matkustan paljon eri puolilla Suomea ja yleensä huoltoasemilla saa hyvää palvelua.
Huoltoasemien palvelussa on Etelä ja Pohjois-Suomen välillä kuitenkin suuri ero. Etelä-Suomessa ihmiset osaavat vaatia hyvää palvelua ja taas kun tullaan Pohjois-Suomeen tilanne muuttuu aivan toiseksi. On tultu silloin Suomen takamaille, jossa asiakaspalvelusta puuttuu normaali hyvä käytös ja se tulee esille parhaiten huoltoasemilla.
Asioin 23.10 Raahen uimahallintien Nesteellä. Kassalla oli keski-ikäinen nainen ja hänen käytös oli lähinnä suunsoittoa. Olen huomannut etenkin huoltoasemilla, jos kassalla on keski-ikäinen ja edelleen hyvässä rasvassa. Se on sellainen asia, että hänen käyttäytymistään ei voi tietää kukaan etukäteen. Ei varmaan edes hän itse.
Raahen uimahallintien Nesteen asiakaspalvelu
2
289
Vastaukset
- 0000000
Mites palvelu sitten itä, länsi sekä keski suomessa? tuo pohjois ja etelä suomen vertailu on vähän liian karkea arvio koko suomen tilanteesta.
Syy voi olla tuossa myös se, että Pohjoisemmassa asiakkaita tuskin paljoa käy edes ja siksi eivät oikein saa tuntumaa siihen oikeanlaiseen asiakaspalveluun. Vähän sama juttu kun suomalainen puhuu britin kanssa englantia, täällä kun niitä kohteliaisuus sääntöjä ei kieliopissa ole, toisin kun briteissä ja englannin kielessä yleensä, niin epäkohteliaalta suomalainen britin korvaan kuulostaa, vaikka tämä ei olisikaan tarkoituksena.
Pointtina tässä vaan se, että myyjä ei aina välttämättä ole tahallaan epäkohtelias, vaan saa vain itsensä kuulostamaan sellaiselta jos harvoin pääsee harjoittelemaan noita asiakaspalvelu tilanteita, toisin kun etelä-suomessa, jossa niihin tilanteisiin myyjät päätyvät joka päivä.Etelä-Suomessa, jos on huonosti käyttäytyvä myyjä, sitä asiakkaat ei hyväksy ja ovat heti yhteydessä kyseiseen myymälään. Pohjois-Suomessa asia on toinen. Ollaan kuin jossain pellossa ja käsitetä, että asiakas on vieras henkilö ja palvelu on sen mukaista. Kai se johtuu siitä,että pienellä paikkakunnalla kaikki tuntee toisensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059