Hei!
Tilanne on se, että 3.icsi takana aika laihoin tuloksin. Meillä syynä miehen sperma, jossa on vikaa muodossa, määrässä ja liikkuvuudessa. Itse olen aika "huono munija", mutta mitään virallista vikaa ei ole. Olisiko tässä tilanteessa järkevää yrittää inseminaatioita laadukkaalla luovutusspermalla? Tarkoitan nyt ihan klinikalla ja kohtuonteloon asti. Onko kellään kokemusta?
Siirtyminen ICSI:stä inseminaatioon luovutetulla spermalla?
Se 20 prosenttiako
1
169
Vastaukset
- Taadaa
Täällä olisi myös yksi aiheesta kiinnostunut. Meillä myös ongelma miehen siittiöt tai oikeastaan niiden puuttuminen. Biopsialla muutama löydettiin ja toivotaan vielä niiden avulla onnistumista. Kuitenkin olemme jo henkisesti valmistuneet luovutettuihin siittiöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834