Microsoft security essentials

Miten saan asennettua Microsoft security essentials koneelleni? Olen yrittänyt asentaa sitä, mutta ei onnistu. Pitäisi olla joku suodatinhallintakoostepaketti. Mistä sen saa? Vaatiiko ko.paketti Windows XP Service Pack 3? Kun yritin asentaa Service Pack 3, sekään ei onnistunut. Tuli teksti: windowx xp -tiedostoja ei voida päivittää. Päivitys on erikielinen kuine esennettu versio. Mitä tämä tarkoittaa?
Kun taas yritin asentaa/päivittää (?) internet explorer 8, tuli teksti: tämä asennus ei tue nykyisen käyttöjärjestelmän kieltä. Miten saan päivitettyä internet explorer 8?
Osaako joku neuvoa miten saan tuon ko.virustorjuntaohjelman koneelleni?

13

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Voi ei?

Koskeeko tuo Security Essentials vain Internet Explorer-selainta? En nimittäin löytänyt omista ohjelmistani tuota.. Käytän Firefoxia, ja käytössä on Win 8.

• Kiitos.
        Jos SP3:n asennus on onnistunut, näkeekö sen jostakin koneelta? Tuleeko joku kuvake tm.?

• vapunen kirjoitti:

Sp3 nimi näkyy Ohjauspaneelin "Järjestelmä" kohdassa. http://jtsblog.com/wp-content/uploads/2007/12/2105093914_c733481a20_o.png

Tuollainen ikkuna.

Kiitos.
        Sain apua micosoftin atk-tuelta. Olen saanut asennettua SP3. MSE päivittää parhaillaan. Minkähän aikaa päivityksessä voi mennä?

• kamaah kirjoitti:

Kiitos.
        Sain apua micosoftin atk-tuelta. Olen saanut asennettua SP3. MSE päivittää parhaillaan. Minkähän aikaa päivityksessä voi mennä?

Yleensä 5-15 minuuttia.

• Ei koske. MSE toimii XP, Vista, 7 versioissa. Windows 8 versiossa se on korvattu Defender ohjelmalla.

• OK!

Käsittääkseni Defender on asennettu tähän automaattisesti, vaikka tuolla nimellä sitä en löytänyt. Mutta ohjelmissa on monta ohjelmaa, joista en ymmärtänyt mitään. Jotain Windowsin omia.

• Defender kuuluu tosiaan Windows 8 järjestelmään joten se on asennettuna siihen. Se löytyy kyllä Defender nimellä kun etsii.

Eriasia on muissa. Vistassa ja 7 versiossa on myös Defender mutta se ei ole virustorjunta ohjelma.

• tartuntako

Nimimerkin 'vapunen' kanssa olen jutellut ästä ongelmastani aiemminkin. Aloitin kaiken alusta lataamalla Win7:n uudestaan. Kone kaatuu yhä kesken täyden virustarkistuksen. Ongelmana näyttää olevan Win7 SP1 (KB976932) -tietoturvapaketti, mitä en saa asennettua koneelleni millään. Se on tärkeä päivitys, mitä Microsoft tarjoaa säännöllisesti asennuksen epäonnistumisesta huolimatta. Koneeni ei tänään antanut edes ladata pakettia, vaan se kaatui monta kertaa heti, kun paketin automaattinen lataus alkoi. Jouduin tarkistamaan kovalevyn chkdsk:llä ja bittikartasta löytyi virhe. Tämän jälkeen koneeni asettui, kun päivitystä ei enää tarjottu. Pitäisi ehkä hankkia Win7-levy, millä SP1 -paketti on valmiina. Ilman SP1:stä konettani ei kohta päivitetä ollenkaan.

• tartuntako

Microsoftin tuki on Mikin sivujen mukaan minun tapauksessani maksullista, joten täytyy tapella omin käsin. SP!:n kanssa on näköjään taisteltu jo 2011, minkä keskustelusivuja selaamalla huomasin. Valitettavasti en tajunnut siihen maailmanaikaan, että mokoma paketti on olemassa ja vieläpä välttämätön. Olen elänyt uskossa, että tietoturva päivittyy automaattisesti, mutta näin näyttää tapahtuvan vain osittain, vaikka tärkeät päivitykset oli ruksattu automaattisiksi ostaessani koneeni.

• Etsi paree ratkaisu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe