Eli otetaan luku, paljonko täällä palstalla oikeasti on kävijöitä. tehdään siis siten että jokainen vastaa että nainen tai mies ja lasketaan sitten monta meitä täällä oikeasti on. Eli minä aloitan "Paikalla, eikun Mies" :) Pakko nauraa omalle vitsille, mutta olen ihan tosissani sen kanssa, että tarkastetaan paljonko täällä oikeasti tuo kävijämäärä on. Jos jossakin on laskuri, niin en oikein luota sen paikkansapitävyyteen, kun ei moni muukaan asia tunnu olevan ihan kohdallaan.
Siis jokainen vastaa tähän ainoastaan yhden kerran kertomalla onko mies vai nainen.
Luku!!!
19
140
Vastaukset
- hmpf
Nainen!!
Meinasin odottaa kunnes olisin ollut nro.järjestyksessä kymmenes, (nainen kuin 10 edes kerran elämässäni) mut voin mä ekakin olla. Ja voin vielä todistaa että olen nainen sillä, että mitäänhän mä en tee pelkästä käskystä niinkuin armeijassa :)) jaarittelen mitä jaarittelen.
Parhaamman kuulemani teorian mukaan täällä hilluisi vain ja ainoastaan yksi henkilö. Ihan mielenkiintoista nähdä että onko meitä enemmän kuin kaksi? Vai oletko sinäkin vaan minun sivupresoonani? Vai minä sinun?? Ei, tuo viimeinen ei käy päinsä... - keskiviikkoa
Nainen myös..
- 8+15
Mies ja nyt palstalla. Käyn aika säännölisesti, mutta väillä palstan kommenteista on laatu kaukana.
- 8 + 12
Naisimmeinen, paikalla. Aikoinaan muutin täältä, kun oli meneillään oikea muuttobuumi. Käyn täällä silloin tällöin.
Aika hiljaista tuntuu täällä olevan. Niin autiota, että ihan kaikuu... kuu ...ku...k ..uuu :)
- stasi vahtii
Eihän täällä jaksa roikkua kun keskustelut poistetaan mielivaltaisesti ja milloin sattuu.
Kuva kertonee sukupuoleni (toivottavasti :/), mutta laitetaan se nyt tähän kuitenkin ihan vaan varmuuden vuoksi: nainen.
- Byro B
Perjantaita meikämuijalta! "Löysin" palstan viime viikolla, en ole vielä mahdottomasti lueskellut. On nyt mukavan lämmintä syksyä ollut, en yhtään kaipaisi lunta enkä pakkasta.
Nainen.
Hyvin harvakseltaan käyn täällä enään.
Muinoin, eikä edes kauan aikaa sitten oli hyvin suosittu palsta tämä.
Poistot on saaneet paljon hävikkiä aikaan.- nainen
Nainen.
Samalla linjalla tulisilla kanssa.
Kiva olisi keskustella/höpötellä silloin tällöin, jos vaan säilyisi rauha ja annetaisiin kaikille kirjoittajille tilaa.
Toivotaan muutosten tuulten puhaltaneen. - 60 täyttänyt
Täytin juuri 60 v. oonkohan jo vääräällä palstalla..???
- vajaa60
Jotkut vetää hyvinkin tiukan rajan tähän, kuka millekkin palstalle kuuluu. Onko ihminen 59 v. vai 60 v. ei liene kovin suurta eroa.
- entinen osallisuja
vajaa60 kirjoitti:
Jotkut vetää hyvinkin tiukan rajan tähän, kuka millekkin palstalle kuuluu. Onko ihminen 59 v. vai 60 v. ei liene kovin suurta eroa.
eikö rajat mene siinä minkä ikäisten ihmisten seurassa viihtyy ja ajatukset kohtaa.
- kljh
entinen osallisuja kirjoitti:
eikö rajat mene siinä minkä ikäisten ihmisten seurassa viihtyy ja ajatukset kohtaa.
Saattaa olla että nämä täällä kirjoittavat 70-vuotiaat viihtyy täällä, mutta itse en viisikymppisenä viihdy palstalla vanhempieni ikäisten seurassa
- entinen osallistuja
Nainen, käyn lueskelemassa välillä, kiva huomata joidenkin vanhojen tuttujenkin joskus tänne vielä kirjoittelevan. Itse en enää oikeastaan lainkaan viitsi osallistua, on hyvin turhauttavaa kun lähes aina saapuessa jatkamaan keskustelua on ketjut karsittu palstan valvojan mielipiteiden mukaisiksi.
- ollaan vaan
Joo asioita puidaan,väännellään käännellään,riidellään,ei tuu asiat selviksi.Samasta aiheesta kohta uudestaan,loppua ei tuu,no menneehä aika,sehän tämän tarkoitus,ratoksi vaan
- -Sibone-
Nainen... aiemmin olin kirjautuneena, sittemmin poistin profiilin.
Tavaksi tullu tänne silloin tällöin vilkaista, harvemmin kirjoittaa.. ja sitäkin harvemmin tehdä avausta. - ekonorminen
Miehen palkka, Naisen käytös ;o))
Se on perjantai ja vain elämää...kahtokaa työki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172839
- 1082135
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231917Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2281731Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41725Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041329Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin191257- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1281024