Miksi kaikki pojat jonneja??

Girl-98

Miten musta tuntuu jotenkin hieman että melkein kaikki pojat ovat tyyliltään kunnon es fruittareita eikä kunnon musiikkia kuuntelevia tai erilailla pukeutuvia poikia löydy enää oikein mistään... Sen takia poikaystävääkin hankala löytää kun tälläinen hieman erikoisemman näköinen neiti ei oikein kelpaa lissujen perään pyrkiville pojille.. Mihin kaikki erilaiset pojat katosivat?? (hevarit, emot, gootit ja rock tyyppiset esimerkiksi).
Onko muillakin tämä sama ongelma?

39

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonnetOnAikaKamalia

      Kannattas varmaa tutustuu vähä vanhempii poikiin nii ei oo niitä jonneja.

      • Girl-98

        Kuule onhan mulla niitä täysi-ikäsiäkin kavereita, mut homman nimi oli enemmän se et miks tän ikäset tyypit on niitä jonneja.. Ku esim just seurustelumieles vähän hankalaa sakkoliha ikäsen tytön alkaa seurusteleen täysikäsen kanssa tai lähelle sitä.


    • ghklz

      Totta, aloittaja. Oon ite 14v rock/hevipoika.

      • Girl-98

        Vitsi ku tuntiskin just ton tyylisiä poikia :/ ois sairaan kiva


    • Joey Slade

      Oon 11v poika. Kuuntelen heviä ja punkkia. Muut meijän koulus kuuntelee homo poppia tai vitun hip hoppia!

      • Mitä#?

        Mitä vikaa hip hopissa on ?


      • Joey Slade
        Mitä#? kirjoitti:

        Mitä vikaa hip hopissa on ?

        Se on paskaa!


    • hevari97

      Miks kaikki tytöt on lissuja?

      • Girl-98

        Turha yleistää! Esim minä en missään nimessä halua olla mikään "massanuori" näin ilkeästi sanottuna ja pukeudun eri tavalla kuin muut juuri sen takia. Pukeutumiseni ja asenteeni sijoittuu myös suurelta osalta musiikkiin mitä kuuntelen ja VIHAAN kaikkea massa paska poppi sähläilyä. >n


      • Metalismygod
        Girl-98 kirjoitti:

        Turha yleistää! Esim minä en missään nimessä halua olla mikään "massanuori" näin ilkeästi sanottuna ja pukeudun eri tavalla kuin muut juuri sen takia. Pukeutumiseni ja asenteeni sijoittuu myös suurelta osalta musiikkiin mitä kuuntelen ja VIHAAN kaikkea massa paska poppi sähläilyä. >n

        Itse juuri yleistit aloituksessasi ^^ Et taida olla penaalin terävin kynä?


      • poika99_

        ei naisia saa kiusata :( naiset on herkkiä ja pitää käsitellä varoen ;) ite oon 14v poika kuuntelen enimmäksee räppii mutten roikota housui niiku siel ois paskat


      • Mitä#?
        poika99_ kirjoitti:

        ei naisia saa kiusata :( naiset on herkkiä ja pitää käsitellä varoen ;) ite oon 14v poika kuuntelen enimmäksee räppii mutten roikota housui niiku siel ois paskat

        Vedätkö housut sitte kainaliohi?


      • poika99_
        Mitä#? kirjoitti:

        Vedätkö housut sitte kainaliohi?

        en? haluuksä tulla sanoo f2f?


      • night4
        Mitä#? kirjoitti:

        Vedätkö housut sitte kainaliohi?

        tykään hevista punkista mut hip hoppi on homojen musaa sillä niisä ei lauleta ku rahasta


      • jonnetvittuun
        night4 kirjoitti:

        tykään hevista punkista mut hip hoppi on homojen musaa sillä niisä ei lauleta ku rahasta

        ja rahako tekee homoks? XDD ei vittu miten vajaa urpo ihminen voikaa olla xDDDDD


    • Kakaroita kaikki

      Johtuisikohan siitä, että -98.. Kuinka moni -98 poika ei nyt jonne olisi.

      • Girl-98

        surullista mutta totta.. siksi tämän kirjoitinkin, kun tuntuu ettei tässä kolmen ikävuoden haarukassa muun tyylisiä tyyppejä ole kuin jonneja.


      • 10+18

        Mun pikkuveli ja naapurin jätkä eivät ainakaan. :D


      • 10+18
        10+18 kirjoitti:

        Mun pikkuveli ja naapurin jätkä eivät ainakaan. :D

        Eikä pikkuveljen kaverit. :D


    • Mies-92

      Miten niin "minne katosivat"? Eiköhän niitä eri lailla pukeutuvia nuoria nyt ollut joskus 40-luvulla vähemmän mitä nykyään. Sitäpaitsi silloin v.2005-08 kun itse olin yläasteella niin kyllä silloinkin suurin osa pojista oli niitä nk. "jonneja" (tosin en muista että tota sanaa olis siihen aikaan viljelty) ja tytöt pissiksiä. Ei tossa iässä melkein kukaan uskalla erottua massasta sen enempää pukeutumisessa kuin missään muussakaan.

      Ja btw, kyllä ne hevarit, emot, gootit ja rock-tyypitkin on suurimmalta osin samanlaisia laumasieluja ku muutkin teinit. Pukeudutaan samanlaisiin mustiin rääsyihin ja kuunnellaan jotain paskaa heviörinää - josta ei välttämättä itse edes tykätä - kunhan vaan päästään sisälle johonkin alakulttuuriin ja voidaan miellyttää kavereita. Oma lukunsa on sitten me ihan oikeasti erilaiset, joilla ei ollut/ole yhtään kaveria ja joita kyllä koulussa kiusattiin - ihan sellaisia et taida sinäkään haluta poikaystäväksesi...?

      • Älä puhu totuuksia. Sinut saatetaan ristiinnaulita.


    • hevari98dude

      totta totta

    • 14v.

      Ite oon 14v. Poika ja kuuntelen skrillexii mutta ihan samal taval ne emot sun muut on omia laumojansa niinkuin "mies-92" sanoi.

    • Blood-Staz

      En pukeudu erilailla koska en halua olla osa massaa. En vain ole osa massaa...

      Musiikkimakuni on aika laaja, vaikkakin sulkien pois melkein kaiken tämänhetkisen suositun musiikin. Mutta lempigenrenä rock ja hevi.

      Pukeutumistyyli hevarimaine/rokahtava?
      Yleinen vaatetus: (mieluiten musta) kauluspaita, nahkaliivi, nahkatakki, farkut tai suorat housut ja sitten sendra-tyyliset bootsit

      Ja syntyny olen vuonna 1998, että ei me kaikki nuoret jonneja olla, ne jonnet vaa kerää kaiken huomion,

    • Koska et tunne minua. Tai ketään. Paitsi jonneja.

    • youngman96

      No kaikki -98 nyt sattuu vaan olemaan jonneja...

      • eisaayleistää

        Miksi aina yleistetään??


    • chino

      es on kyl hyvää, halpaa ja namia namnam taidampas mennä ottaa hörpyn

      • sepäse7657

        voisin ajaa mun chevyl sun yli :P


    • seessaas

      Ok pukeudun normifarkkuihi jne käytän esim conversen tapasii kenkii mut enemmä pitkävartisii kuuntelen esim bmth eminem asking alexandria ja tollasii sit ukf ja tollast ja sit kavereittenkaa inside biisei :_: tykkään ite ainaki emo tytöist tai sellasist :3 ne onvaa nii sulosii ja sit jos tyttö esim pelaa mw2-3 ni se on jees sit tykkään tehä kaike tapast tietokoneilla esim rakennan niitä ja tollee ja sit tykkään moottoripyörist jne jne ja käyn salil käytän tollasii vaatteit koska tykkään niist okei bändipaidat ja tollaset eri asia :3

    • vesinarkki

      maiharit, renksupöksyt, pilottitakki siinä tyyli millä mennään

    • True story bros!

      No itelläni on kaverina pari jonnee (toinen bestiksen pikkuveli ja toiseen tutustuin Steamissa) ja itteeni ei haittaa yhtään. Vaikka kyseiset henkilöt ovatkin mua muutaman vuoden nuorempia luistaa meillä juttu hyvin eikä kumpikaan pojista tykkää kuulemma lissuntapaisista tytöistä, vaikka muutamat ovatkin heitä piiritelleet. Itse olen semitavallinen tyttö joka pukeutuu lähes joka päivä värilliseen huppariin ja mustiin collegehousuihin, joten voisin sanoa että kaiki jonnet eivät pyöri vain lissujen seurassa.:)

      • dyyyyd

        duude ._. muija steamis :D


    • ozlslslziz

      Hah, melkeen naurattaa se että "mikä on in vai out" ja "mikä näyttää homolta". Mä pukeudun vähän erillä tavalla ku monet esim meidän koulussa. Pukeudun usein aika tiukkiin vaatteisiin, jotka saattaa olla vähän heruttavia. Vähän rokki/hippimaisesti, nahkatakki on ja korvikset ja muut korut ja hiukset pystyssä. Enkä mä kuuntele mitään massamusiikkia vaan mä rakastan trancea, varsinki vocal trancea. Ja muuta edm musaa. Täälläpäin missä mä asun, nii on melkeen kaikki pojat sivusiilitukkasia ja pukeutuu jonnemaisesti. Ja btw oon itekki poika

    • Teufel

      Itsekin oon tota miettinyt, vaikka jo kuudentoista olenkin. Aikuiset miehet ovat liian vanhoja, joten ne otan pois laskuista mun kohdalla tuosta vain. Vaikka onhan sitä saanut jos jonkinmoista kommenttia ihan asiallisen oloisiltakin aikuisilta kuulla.
      Mun pitäis jostain tempaista poika, joka tykkää kunnon pyöräilystä ja kieliopista ja omistaa pitkät hiukset. Eikä ihmettele, miksi en voi sietää esim. pop-musiikkia englanniksi, vaan kaiken on oltava saksaksi tai venäjäksi. Ja vähintään kymmenen vuotta vanhaa. Ja sietää eläimiäni, joita on mulle kertynyt päälle sata. Ja on valmis asumaan maalla, koska en ole tottunut kaupunkeihin ja kaupungissa mulle tulee pahimmillaan alta tunnin ahdistuskohtaus ja alan töniä ihmisiä tieltäni kävellessäni, puhua huutaen ja juoksennella kaduilla. *silmien pyörittelyä*

    • jonnetvittuun

      mm... ite oon 13 ja vihaan jonneja yli kaiken! SAATANA ALKAA RASITTAMAAN AJATUSKI KU NE KUSIPÄÄT NÄYTTÄÄ KESKARII JA ESITTÄÄ NIIN GANGSTOJA! SAATANA PITÄS TAPPAA SEMMOSET MAANVAIVAT! ite maistoin kerrn es ja vitutus se oli niin pahan makusta että jäi yli puolet juomatta. ite lisäks pukeudun ihan normisti. farkut,huppari ja tennarit ja musiikkimakuni on hip hop, rap ja dubstep yms... :D

      oon poika

    • Esjonne22

      Koska es on hyvää

    • bälkäää

      Ok kaikki 13-18v on vähä jonneii 😂näköjää

    • Selittelijä-04

      Mitä nyt omasta käsitteestä niin jonne on vähän vaikea määritellä.
      Itse olen popin kuuntelija. "Jonne" mukamas, jos tykkää popista. Myöskin meni fruittari ja jonne sekaisin, sillä omalta luuloltani jonne on lanaileva jätkä 24/7 koneella ja mf/es litratolkulla. Fruittari = poikapissis, ig sivu on täynnä jotain pissiksiä seuraamassa, ja tykkäämässä joka kuvaan. Sydän-emoji laitetaan sinne, ja siinä onkin vaikeus että millä nyt aidon rakkauden sanoa. Pukeudun itse siihen, mikä kaapista osuu ekana käteen. En mene massan mukana, mutten hirveesti kyllä erilaisuutta hehku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe