Tervehdys,
Olen päättänyt opiskella itseni sivutoimiseksi hierojaksi, joten apua kaivataan opiskelupaikan valinnan kanssa. Hieronta-akatemiasta löytyy jonkin verran keskustelua netistä, mutta espoon hierojakoulusta ei juurikaan. Jonkin verran negatiivista, (mutta vanhaa) palautetta annetaan hieronta-akatemiasta, mutta niinhän se on, että vain ryönä päätyy palstoille. Olen myös tietoinen, ettei näyttötutkinto kuulu hieronta-akatemian peruspakettiin. Tiedän myös, että monimuoto-opiskelu vaatii paljon itsenäistä opiskelua ja käytäntöä pitää harjoitella myös koulun minimivaatimusten lisäksi. Kaipaankin siis rehellistä mielipidettä sekä hyvistä, että huonoista puolista molemmista paikoista - en ammatinvalintaopastusta. Relaxi ei ole vaihtoehto. Sinne pääseminen on käytännössä mahdotonta.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Helsingin Hieronta-akatemia vs Espoon hierojakoulu
Jari
1
184
Vastaukset
- aivan kuonaa
Molemmat surkeita, esim. anuksen peukutuksen tärkeyttä ei tarpeeksi korosteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844