Tervehdys,
Olen päättänyt opiskella itseni sivutoimiseksi hierojaksi, joten apua kaivataan opiskelupaikan valinnan kanssa. Hieronta-akatemiasta löytyy jonkin verran keskustelua netistä, mutta espoon hierojakoulusta ei juurikaan. Jonkin verran negatiivista, (mutta vanhaa) palautetta annetaan hieronta-akatemiasta, mutta niinhän se on, että vain ryönä päätyy palstoille. Olen myös tietoinen, ettei näyttötutkinto kuulu hieronta-akatemian peruspakettiin. Tiedän myös, että monimuoto-opiskelu vaatii paljon itsenäistä opiskelua ja käytäntöä pitää harjoitella myös koulun minimivaatimusten lisäksi. Kaipaankin siis rehellistä mielipidettä sekä hyvistä, että huonoista puolista molemmista paikoista - en ammatinvalintaopastusta. Relaxi ei ole vaihtoehto. Sinne pääseminen on käytännössä mahdotonta.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Helsingin Hieronta-akatemia vs Espoon hierojakoulu
Jari
1
219
Vastaukset 1
- aivan kuonaa
Molemmat surkeita, esim. anuksen peukutuksen tärkeyttä ei tarpeeksi korosteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483