Kaupungin pojat maalla

maalaistyttö

Aijai, mikä viikonloppu oli tulossa!
Perheemme oli lopultakin saanut viikonlopun vapaaksi maatilan töistä - edes minua ei tarvinnut jättää hommiin. Sekös ilahdutti - sillä sitouduttuani maatilan perijäksi vapaa-aika jäi todella vähiin. Varsinkin vapaat viikonloput! Poppoomme, johon kuului vanhempieni lisäksi isäni sisko uusioperheineen sekä äitini veli omine uusin vaimoineen. Sattumaako lie - sillä sekä setäni että tätini uudet puolisot olivat jo ennestään vanhempia - heillä molemmilla oli kuulemma noin 18 vuotias poika. Mikä vielä mukavampaa - he olivat suostuneet lähtemään mukaan! Saan siis ainakin melkein ikäistäni seuraa - vain muutaman vuoden nuorempaa!

Sieltä he nyt saapuivat! Olin laittanut hiukseni löysälle ponnarille, pukenut rintojani myötäilevän flanellipaidan, josta olin sitaissut helman, sekä rennot farkkushortsit. Tiesin näyttäväni seksikkäältä yrittämättä näyttää seksikkäältä - ken tietää, vaikka se olisikin ollut tarkoituksenikin. Jälleennäkeminen sukulaisteni kanssa tapahtui ja riensin halaamaan heitä vuorollaan - enkä ollut huomaavinaankaan poikia.. vielä. Todellisuudessa olin pannut merkille kaksi komeaa miehenalkua - sopivalla tavalla vastakohtia toistensa kanssa.

Ruoan jälkeen kuulin toivomani sanat: "Pirkkohan pitää huolta näistä meidän nuorista - tehän tuutte hyvin toimeen varmaan!" Nyt vedin jo hiukan roolia päälle - iskin pojille silmää ja esittelin itseni. Pojat esittäytyivät. "Janne" - sanoi setäni poika. "Aki" - totesi tätini ainokainen. Kehotin seuraamaan perässä; "Käydään pojat vähän souteleen! Otetaan pari virveliä mukaan!" Olin helppoa seuraa - seurassani oli mahdoton ujostella koska pidin hyökkäävää roolia yllä. Tartuin airoihin - pojat virittivät uistimet vetämään. Ihan vaan vahingossa levitin haaroja niin että löysistä farkkushortseistani vilkkui kaikenlaista. Ennen pitkää myös pojat huomasivat tämän, eikä aikaakaan kun sain heidät kiinni silmäilystä.
"Varokaa - teillähän saattaa alkaa vapa sykkimään milloin vain!" Ja iskin silmää. Pojat katsahtivat noloina toisiaan - vai erotinko katseessa virneen?

"Ainiin!" parahdin. "Meidän tehtävämme on lämmittää sauna! Sitä paitsi käymme siellä ensin - vanhempi väestö käy vasta jälkeemme. Soudin rantaan ja säntäsin veneestä ylös - kuitenkin niin että pojat ehtivät taatusti panna soman takapuoleni mieleensä.. Saunaa sytytellessäni jutustelin poikien kanssa: "Onkos miehenaluilla tyttöystävävät jo?" "Eipä ole ei.." "Johan nyt!" taivastelin. "Noin komioita poikia..noh, aina ei voi edes toinen nainen naista ymmärtää" - sanoin ja vinkkasin silmää. Saunan lämmetessä vein pojat tekemään saunapuita. Itse vain istahdin katselemaan poikia. "Huhhuh - myönnettävä on että kaksi miehenalkua tekemässä halkoja - seee..on aika seksikäs näky.."

14

14460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaistyttö

      pahoittelen, julkaisun jälkeen tää herjas pelkkää erroria - en tiennyt että julkaisu tapahtui silti :/

      Jatkoa seuraa jos alku vaikuttaa ollenkaan lupaavalta? ;)

    • maalaistyttö

      Lopulta pyysin poikia ottamaan halot kantoon ja tulemaan saunalle. Edelleen aloitteen itselläni pitäen pidin kuin itsestäänselvyytenä saunaan menoa yhdessä, ja riisuin peppu poikiin päin shortsejani pois. Samalla lähti - nyt jo hiukan tuhmin ajatuksin - myös alushousuni; aitoa maalaismallia. Paitaa pois ottaessani katselin poikien riisumista - aika kookkaat elimet oli pojille suotu. Toiselle hiukan paksumpi ja toiselle pidempi. Jäin tahallani katseestani kiinni, ja ilmeeni saattoi olla hiukan tuhma. Niine hyvineni lähdin laskemaan löylyvettä, jossa kastauduin poikien iloksi isot rintani heihin päin. Siirryin saunaan silmäilemään poikien kastautumista. He tulivat vuorotellen saunaan katsahtivat auki jääneeseen haaroväliini - juuri kuten olin suunnitellut..vahingossa. Pojilla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin istua molemmin puolin minua.

    • lisäävaan

      jatkoa kiitos?:) oli tosi hyvän kuulonen.

    • maalaistyttö

      .. jatkuu..

      Mittailin katseellani poikien vehkeitä melko rivo ilme kasvoillani. Ilmeisesti pojat huomasivat katseeni - tai sitten he vain tuijottelivat aika isoja tissejäni, koska vaivihkaa - niin Akin kuin Jannenkin - vehkeet alkoivat turvota ja saada mittaa. Janne reagoi ensin ja alkoi häveliäästi peitellä orastavaa seisokin alkua: "Ahem...Sori, ei oo tullu saunottuu näin kuumassa naisseurassa.." "Ei mittään, eiköhän me pärjätä" sanoin ennen kuin pojat ehtivät hätääntyä. Vinkkasin samalla Akille silmää.

      Ujutin käteni poikien reisiltä heidän pikkuhiljaa kattoa kohti sykähdellen nouseville mulkunvarsille. Vetelin molemmilta esinahkaa hiljokseen edestakaisin karistaen poikien pahimman ujouden puuskan. Päästin poikien kaluista irti ja vaihdoin asentoa, Laskeuduin melkein selälleni lauteelle nostaen jalat syliini. Aki tarttui vinkkiin ja siirtyi alalauteelle kasvot pimppiäni kohden. Katsoin viekkaasti Janneen, joka yllättävän rohkeasti kiipesi rintakehäni päälle, ja tarjosi kaluaan suuhuni. Aki oli jo ryhtynyt nuolemaan kostunutta pimpsaani. Hetken aikaa Jannen mulkkua nuoltuani ja imettyäni jouduin irrottautumaan siitä ja huokaisemaan syvään. Silmäni levisivät kun tajusin Akin siirtyneen peppureijälle kielineen. Nyt kiihotuin toden teolla. Niskani alkoi puutua joten komensin Jannet pois päältäni ja nousin kontilleni ylälauteelle. Janne pääsi uudelleen suuhuni, ja onneksi Aki tajusi jatkaa vielä peppuni kimpussa. Hän nuoli minua nyt rivosti takaapäin.

      Janne alkoi liikehtiä ja huokailla siihen malliin, että valmistauduin saamaan suuhuni aimo lastin kuumaa spermaa. Kiihdytin tahtiani ja niin Janne ampui paineella tavaransa. Nielaisin mällin ja suutelin Jannen kiveksiä, ja nousin halaamaan ja suutelemaan häntä suulle. Nyt saisi Aki vuorostaan kyytiä. "Työnny muhun" - sanoin Akille ja etsin kädellä hänen puolikovan kyrpänsä. Muutamalla vedolla se oli taas täydessä juhlakunnossa. Vein vehkeen häpyhuulieni väliin ja annoin Akin hoitaa loput. Janne käväisi pesulla ja tuli sitten katselemaan touhujamme. Aki puristeli takaapäin tissejäni ja paneskeli kiihtyvään tahtiin. Irstaasti hän vei peukalonsa peppureijälle ja hitaasti painoi sen sisään. Tämä sai minussa aikaan niin voimakkaita väristyksiä, että tajusin laukeavani. En voinut pidätellä huutoani, kun sain tajunnan räjäyttävän orgasmin Aki molemmissa reijissäni. Myös hän alkoi sykkiä voimakkaasti sisälläni, joten käännyin nopeasti häneen päin tarttuen kaluun. Halusin saada spermat tisseilleni - minua kiihotti miehen ejakulointi.

      ...jatkoa seuraa

      • maalaistyttö

        Kiihottua taisi Jannekin - päättelin kun loin katseen hänen jo täydessä juhlakunnossa olevaan kaluunsa. Kuin tahalleen hän ei edes runkannut sitä - antoi seistä vain. Kalu saisi kuitenkin vielä odottaa - komensin Jannet kanssani ylös selälleen, ja asettelin itseni hänen kasvojensa päälle. Minun oli saatava katsella hänen naamaansa jalkojeni välissä hetki, eikä poika siitä ollut moksiskaan. Hiukan irstas virne kasvoillaan hän nuoli pyhimpääni - ajelematon pimpsani oli jo aivan nesteissä ja niin oli myös Jannen naama. Käännyin jo pian kuusysiin - enhän voinut täysin jättää Jannen kookasta elintä huomiotta, niin kutsuvasti se sykki. Panin vehkeellä ensin tissieni väliin, ja ohjasin sen sitten suuhuni. Yllättäen Aki oli jo ehtinyt juhlakuntoon - ja kiipesi viileästi Jannen kasvojen ylle. Miten nämä jätkät olivatkin niin viileitä noin nuoriksi?

        Taas minut yllätettiin - kun Aki painoi elintään peppureikääni vasten. Sain sen rennoksi, ja niin minua vietiin. Aki osasi ottaa huomioon niin herkän peppureikäni kuin pimppiäni nuolevan Jannenkin, eikä nautintoni voisi olla suurempi. Huokailin kyrpä suussanikin, niin vahva nautinto alapäässäni oli meneillään. Orgasmini lähestyi - ja samalla voimistin vaistomaisesti imemistäni. Jannekin reagoi - ja kun tunsin hänen tulevan, irrotin suuni ja runkkasin tisseilläni hänelle suihkulähteenomaisen orgasmin pitkin saunan seiniä. Irrottauduin pojista tällä kertaa erittäin rivo ajatus mielessäni. Mennään sitten täysillä - ajattelin. Niin irstaaksi meininki oli jo mennyt.

        Komensin Jannet alimmalle lauteelle seisomaan ja menin itse keskimmäiselle peppu pystyssä. Akin käskin eteeni, samaan asentoon kun itse olin aluksi. Hän oli siis lähes selällään jalat kohti kattoa. Tarrasin hänen mulkkuunsa ja ryhdyin nuolemaan hänen siloista pojan peppuaan. Janne teki minulle samoin. Runkkasin samalla Akia - ja tätä kyytiä hän ei kauaa enää kestänyt. Muutaman minuutin hänen peppuaan nuoltuani hän huudahti ja laukesi ampuen mällinsä kaaressa selälleni, jopa hiukan Jannen päälle.

        Aloimme olla todella uupuneita. Yhteisymmärryksessä siirryimme pesutiloihin. Kenenkään ei kuitenkaan suinkaan itseään tarvinnut pestä, vaan minä kyllä huolehdin poikien intiimeimpienkin paikkojen puhtaudesta. Samalla sain itse nauttia tarkimmasta pesustani koskaan kahden miehen pestessä minua niin kielellään kuin käsilläänkin..


      • maalaistyttö
        maalaistyttö kirjoitti:

        Kiihottua taisi Jannekin - päättelin kun loin katseen hänen jo täydessä juhlakunnossa olevaan kaluunsa. Kuin tahalleen hän ei edes runkannut sitä - antoi seistä vain. Kalu saisi kuitenkin vielä odottaa - komensin Jannet kanssani ylös selälleen, ja asettelin itseni hänen kasvojensa päälle. Minun oli saatava katsella hänen naamaansa jalkojeni välissä hetki, eikä poika siitä ollut moksiskaan. Hiukan irstas virne kasvoillaan hän nuoli pyhimpääni - ajelematon pimpsani oli jo aivan nesteissä ja niin oli myös Jannen naama. Käännyin jo pian kuusysiin - enhän voinut täysin jättää Jannen kookasta elintä huomiotta, niin kutsuvasti se sykki. Panin vehkeellä ensin tissieni väliin, ja ohjasin sen sitten suuhuni. Yllättäen Aki oli jo ehtinyt juhlakuntoon - ja kiipesi viileästi Jannen kasvojen ylle. Miten nämä jätkät olivatkin niin viileitä noin nuoriksi?

        Taas minut yllätettiin - kun Aki painoi elintään peppureikääni vasten. Sain sen rennoksi, ja niin minua vietiin. Aki osasi ottaa huomioon niin herkän peppureikäni kuin pimppiäni nuolevan Jannenkin, eikä nautintoni voisi olla suurempi. Huokailin kyrpä suussanikin, niin vahva nautinto alapäässäni oli meneillään. Orgasmini lähestyi - ja samalla voimistin vaistomaisesti imemistäni. Jannekin reagoi - ja kun tunsin hänen tulevan, irrotin suuni ja runkkasin tisseilläni hänelle suihkulähteenomaisen orgasmin pitkin saunan seiniä. Irrottauduin pojista tällä kertaa erittäin rivo ajatus mielessäni. Mennään sitten täysillä - ajattelin. Niin irstaaksi meininki oli jo mennyt.

        Komensin Jannet alimmalle lauteelle seisomaan ja menin itse keskimmäiselle peppu pystyssä. Akin käskin eteeni, samaan asentoon kun itse olin aluksi. Hän oli siis lähes selällään jalat kohti kattoa. Tarrasin hänen mulkkuunsa ja ryhdyin nuolemaan hänen siloista pojan peppuaan. Janne teki minulle samoin. Runkkasin samalla Akia - ja tätä kyytiä hän ei kauaa enää kestänyt. Muutaman minuutin hänen peppuaan nuoltuani hän huudahti ja laukesi ampuen mällinsä kaaressa selälleni, jopa hiukan Jannen päälle.

        Aloimme olla todella uupuneita. Yhteisymmärryksessä siirryimme pesutiloihin. Kenenkään ei kuitenkaan suinkaan itseään tarvinnut pestä, vaan minä kyllä huolehdin poikien intiimeimpienkin paikkojen puhtaudesta. Samalla sain itse nauttia tarkimmasta pesustani koskaan kahden miehen pestessä minua niin kielellään kuin käsilläänkin..

        Ensi kertaa seksinovellin kimpussa :P Mitäs piditte?
        Minulla ei sen kummempaa käsikirjoitusta tälle ollut, kunhan inspiroin.
        Positiiviset ja negatiiviset kommentit otetaan ilolla vastaan :)


      • HenkkaX
        maalaistyttö kirjoitti:

        Ensi kertaa seksinovellin kimpussa :P Mitäs piditte?
        Minulla ei sen kummempaa käsikirjoitusta tälle ollut, kunhan inspiroin.
        Positiiviset ja negatiiviset kommentit otetaan ilolla vastaan :)

        Hyvin kirjoittelit. Kyllä maalla on mukavaa ;)


      • Oijjoi!
        maalaistyttö kirjoitti:

        Ensi kertaa seksinovellin kimpussa :P Mitäs piditte?
        Minulla ei sen kummempaa käsikirjoitusta tälle ollut, kunhan inspiroin.
        Positiiviset ja negatiiviset kommentit otetaan ilolla vastaan :)

        Mukava tarina. Ajelematon pimpsa saunassa saa mielikuvituksen laukkaamaan.


      • kiihottavaa
        maalaistyttö kirjoitti:

        Ensi kertaa seksinovellin kimpussa :P Mitäs piditte?
        Minulla ei sen kummempaa käsikirjoitusta tälle ollut, kunhan inspiroin.
        Positiiviset ja negatiiviset kommentit otetaan ilolla vastaan :)

        Kirjoita lisää oli todella kiihottavaa


      • 14v poika
        maalaistyttö kirjoitti:

        Ensi kertaa seksinovellin kimpussa :P Mitäs piditte?
        Minulla ei sen kummempaa käsikirjoitusta tälle ollut, kunhan inspiroin.
        Positiiviset ja negatiiviset kommentit otetaan ilolla vastaan :)

        Hyvin meni itse kiihotuin


    • HALUULISÄÄ

      ihanaa lisää!!!

      • saunafani

        kuka siivosi saunan seinät? ;)


    • maalaistyttö

      Kiitos palautteista! Tällainenhän rohkaisee kirjoittelemaan enemmänkin.
      Katotaan milloin runosuoni alkaa taas sykkiä. :)

      • hfyeuekeed

        Naapurin isokaluista 55v renkiä mukaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe