Aijai, mikä viikonloppu oli tulossa!
Perheemme oli lopultakin saanut viikonlopun vapaaksi maatilan töistä - edes minua ei tarvinnut jättää hommiin. Sekös ilahdutti - sillä sitouduttuani maatilan perijäksi vapaa-aika jäi todella vähiin. Varsinkin vapaat viikonloput! Poppoomme, johon kuului vanhempieni lisäksi isäni sisko uusioperheineen sekä äitini veli omine uusin vaimoineen. Sattumaako lie - sillä sekä setäni että tätini uudet puolisot olivat jo ennestään vanhempia - heillä molemmilla oli kuulemma noin 18 vuotias poika. Mikä vielä mukavampaa - he olivat suostuneet lähtemään mukaan! Saan siis ainakin melkein ikäistäni seuraa - vain muutaman vuoden nuorempaa!
Sieltä he nyt saapuivat! Olin laittanut hiukseni löysälle ponnarille, pukenut rintojani myötäilevän flanellipaidan, josta olin sitaissut helman, sekä rennot farkkushortsit. Tiesin näyttäväni seksikkäältä yrittämättä näyttää seksikkäältä - ken tietää, vaikka se olisikin ollut tarkoituksenikin. Jälleennäkeminen sukulaisteni kanssa tapahtui ja riensin halaamaan heitä vuorollaan - enkä ollut huomaavinaankaan poikia.. vielä. Todellisuudessa olin pannut merkille kaksi komeaa miehenalkua - sopivalla tavalla vastakohtia toistensa kanssa.
Ruoan jälkeen kuulin toivomani sanat: "Pirkkohan pitää huolta näistä meidän nuorista - tehän tuutte hyvin toimeen 
varmaan!" Nyt vedin jo hiukan roolia päälle - iskin pojille silmää ja kehotin seuraamaan perässä; "Käydään pojat vähän souteleen! Otetaan pari virveliä mukaan!" Olin helppoa seuraa - seurassani oli mahdoton ujostella koska pidin hyökkäävää roolia yllä. Tartuin airoihin - pojat virittivät uistimet vetämään. Ihan vaan vahingossa levitin haaroja niin että löysistä farkkushortseistani vilkkui kaikenlaista. Ennen pitkää myös pojat huomasivat tämän, eikä aikaakaan kun sain heidät kiinni silmäilystä. 
"Varokaa - teillähän saattaa alkaa vapa sykkimään milloin vain!" Ja iskin silmää. Pojat katsahtivat noloina toisiaan - vai erotinko katseessa virneen?
"Ainiin!" parahdin. "Meidän tehtävämme on lämmittää sauna! Sitä paitsi käymme siellä ensin - vanhempi väestö käy vasta jälkeemme. Soudin rantaan ja säntäsin veneestä ylös - kuitenkin niin että pojat ehtivät taatusti panna soman takapuoleni mieleensä.. Saunaa sytytellessäni jutustelin poikien kanssa: "Onkos miehenaluilla tyttöystävävät jo?" "Eipä ole ei.." "Johan nyt!" taivastelin. "Noin komioita poikia..noh, aina ei voi edes toinen nainen naista ymmärtää" - sanoin ja vinkkasin silmää. Saunan lämmetessä vein pojat tekemään saunapuita. Itse vain istahdin katselemaan poikia. "Huhhuh - myönnettävä on että kaksi miehenalkua tekemässä halkoja - seee..on aika seksikäs näky.."
Kaupungin pojat maalla osa 1.
maalaistyttö
0
3496
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738164
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905747
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923942
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut463901
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263246
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833