Megafoni-huutojen kohdentaminen Treffeissä

Hei käyttäjät,

Treffeissä on jatkossa mahdollista kohdentaa Megafoni-huudot halutulle kohderyhmälle sukupuolen, iän ja/tai paikkakunnan mukaan.

Jatkossa tuomme myös mahdollisuuden ostaa Megafoni-huutoja lisää.

Treffailun iloa!

Terveisin,
Suom24 Ylläpito

52

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haloo!!

      Nyt ei lähde edes viestit eteenpäin,
      jo pitkän aikaa on treffit ollut liian
      raskas, keventäkää sitä selain
      tökkii varsinkin myöhään illalla
      niin ettei sitä voi edes käyttää!!

      • hidas mutta kankee

        @suomi24
        Näin on, tautisen hidas iltaisin!!


    • höhh

      Joo :( menee sessiot vituralleen.

    • Kolmeen tuntiin ei ole pystynyt lähettämään yhtään viestiä. Eikä toi koko palvelun viestintä toimi Lumia-puhelimilla muutenkaan ollenkaan kun aina viimeisin viesti jää piiloon (eli se siitä "käytä kaikilla päätelaitteilla"-mainoksesta).

    • Haloo!!

      Nyt meni viesti jo läpi, jotain edistystä sentään.

      Pitkäaikaisia vikoja ollut:
      -Treffisivun lataantuminen kestää
      -Selain menee juntturaan 3-5 sek aina väillä
      useimmin 21 jälkeen
      -Viestejä mennyt väärälle henkilölle,
      johtunee hitaudesta jos kerkee klikkaan
      toisen viestiprofiilin auki niin silloin voi viesti
      mennä siihen osoitteeseen viimeksi klikattuun

      tuossa nyt alkuun.

    • 4+15

      Tämä on kyllä epäonnistunut projekti tämä s24 treffi-uudistus.

    • huuto metsään

      @suomi24

      Eikös minulla ole oikeutta valita millaisia huutoja haluan nähdä??
      Puolivillaista touhua..

      Eikös käy niin että sellainen joka valitsee tiukan rajauksen huudolleen, estää pienelle kohderyhmälle uusien huutojen tulon päiväkausiin??? viikkoihin....

      Eikö pitäisi kieltää liian pienen kohderyhmän käyttö?? Nythän vain huomautus että "Huutosi näkee vain 9 henkilöä". Kauanko kuluu aikaa että 500 näyttöä tulee täyteen 9 henkilöllä???? Viikko? Kaksi viikkoa??

      • Hei!

        Tällaista ominaisuutta ei ole näillä näkymin tulossa. Megafoni-huudot ovat lisäpalvelu Plus-asiakkaille, joten siksi he nimenomaan säätelevät niiden näkyvyyttä muille.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • plussaa kurkulle :-)
        suomi24 kirjoitti:

        Hei!

        Tällaista ominaisuutta ei ole näillä näkymin tulossa. Megafoni-huudot ovat lisäpalvelu Plus-asiakkaille, joten siksi he nimenomaan säätelevät niiden näkyvyyttä muille.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        @suomi24

        No eikö plussalainen sais valita millasia huutoja haluaa nähdä?????


      • kysympä vaan
        suomi24 kirjoitti:

        Hei!

        Tällaista ominaisuutta ei ole näillä näkymin tulossa. Megafoni-huudot ovat lisäpalvelu Plus-asiakkaille, joten siksi he nimenomaan säätelevät niiden näkyvyyttä muille.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        NÄkyi just mekafoonissa:
        voi ku te naiset tietäsittä,milläs minä hurmaan teidät,yksi hyvä ja oikee riittäis,nyt katseet tänne päi

        Miks mun pitää miehenä nähdä tällainen? Toimiiko tää?


      • kysympä vaan
        kysympä vaan kirjoitti:

        NÄkyi just mekafoonissa:
        voi ku te naiset tietäsittä,milläs minä hurmaan teidät,yksi hyvä ja oikee riittäis,nyt katseet tänne päi

        Miks mun pitää miehenä nähdä tällainen? Toimiiko tää?

        jäi sanomata, oon ihan mies ja haen naisseuraa.


      • domino kissa
        suomi24 kirjoitti:

        Hei!

        Tällaista ominaisuutta ei ole näillä näkymin tulossa. Megafoni-huudot ovat lisäpalvelu Plus-asiakkaille, joten siksi he nimenomaan säätelevät niiden näkyvyyttä muille.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Eikös se olisi fiksumpaa että sen plussa-käyttäjän huuto näkyisi silti vain sellaisille käyttäjille jotka hakevat sitä seuraa mihin oma haku sopii??

        Eli jos plussalainen mies kohdistaa huutonsa naisiille 32-45 koko suomesta, ja minä olen nainen 32v ja kiinnostunut miehistä 24-30v Kuopiosta. Miksi moinen huuto pitäisi näkyä minun etusivullani?? Varsinkaan kun olen itse plussalainen.


    • saa huutaa???

      jaaha, mitenhän tuo toimii kun näyttää että ei toimi lainkaan.
      Äijien huutoja vain tulee vaikka olen mies ja haluan nähdä vain naisten huutoja..

      Miksi Treffien etusivulla ja tiedotteessa asia esitetty toisistaan poikkeavasti?
      "halutulle kohderyhmälle sukupuolen, iän ja/tai paikkakunnan mukaan. Kohdennuksessa huomioidaan myös seksuaalinen suuntautuminen." Näin sanoi etusivu.

      Miten mm. tuo toimii jos profiilissa ei ole ollenkaan seksuaalsita suuntautuneisuutta?? Entäpä jos paikkakunta puuttuu profiilista?? Siis ei pakollisest tiedot rajaavat metsäään samoin kuin Haussa.

      Onko tätäkään kukaan testannut mitenkään??????????????

    • huuto yössä

      @suomi24

      Ajatus on hyvä, toteutus outo ja asiasta tiedottaminen tasan @suomi24-tasoa.
      Ei toimi, ei.. Vai onko tuo 'Jatkossa' sama kuin huomenna, ensi viikolla tms??

    • ulla_pullero

      Mitenhän tään pitäis toimia??
      Tuo aivan sekasin huutoja miehiltä ja naisilta.
      Riippuu kyllä jotenkin siitä mitä omassa profiilissa kerrottu, siis mitä enemmän ja tarkemmin kerrottu ihannekumppanin profiilissa sen enämpi sekasin menee nuo huudot. Todellinen sotku niinku @suomi24 tahtoo olla kaikessa.

      • Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • mökäfööni ei pelaa
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        @suomi24

        samaa mieltä ku @ulla_pullero
        Olen mies ja jatkuvasti huutoina miehiltä tyyliin:

        "Juurikin sinä nainen siinä, kuka mietit voisiko meillä olla yhteinen tulevaisuus, ota yhteyttä välittömästi! :)"

        "löytyskö naista jota ei autourheilu harrastus haittais ?"

        "Rahtarin renttu kaipaa naista vierelleen elämän kuoppaiselle tielle."

        "Anteeksi neiti. Osaisitkohan kertoa mistä suunnasta löytyy lähin varteenotettava treffikumppani?"

        "Hauskaa torstai päivää kaikille naisille ::))"

        "voi ku te naiset tietäsittä,milläs minä hurmaan teidät,yksi hyvä ja oikee riittäis,nyt katseet tänne päi"

        "Ottakaahan naiset koodia :)"

        "Ota riski ja rakastu rekkakuskiin! Nyt naiset rohkeesti viestiä tulemaan ja vaikka v.loppu treffeille ;)"

        "xxl-naista ihan tosimielel tälläselle uroolle, ja välimatkakaan ei oo este, laita viestii rohkeesti :)"

        "Löytyisikö mukavaa naista täältä."

        "Huuda. Huuda ilosta.huuda huuda rakkaudesta.nyt mimmit tänne huutelee:)"

        "Löytyykö Hämeenlinna 50 km mukavaa naisseuraa tulevalle viikonlopulle?"

        "Löytyskö tälläselle mihelle mukavaa ja rentoo naista"


        Siis nuo about 15 minuutin kuluessa huutoina minulle (mies 51v) näkyneitä huutoja. Kaikki nuo listatut miesten tekemiä huutoja!!! Siis toimiiko tämä uudistus??????


      • siis mitä???
        mökäfööni ei pelaa kirjoitti:

        @suomi24

        samaa mieltä ku @ulla_pullero
        Olen mies ja jatkuvasti huutoina miehiltä tyyliin:

        "Juurikin sinä nainen siinä, kuka mietit voisiko meillä olla yhteinen tulevaisuus, ota yhteyttä välittömästi! :)"

        "löytyskö naista jota ei autourheilu harrastus haittais ?"

        "Rahtarin renttu kaipaa naista vierelleen elämän kuoppaiselle tielle."

        "Anteeksi neiti. Osaisitkohan kertoa mistä suunnasta löytyy lähin varteenotettava treffikumppani?"

        "Hauskaa torstai päivää kaikille naisille ::))"

        "voi ku te naiset tietäsittä,milläs minä hurmaan teidät,yksi hyvä ja oikee riittäis,nyt katseet tänne päi"

        "Ottakaahan naiset koodia :)"

        "Ota riski ja rakastu rekkakuskiin! Nyt naiset rohkeesti viestiä tulemaan ja vaikka v.loppu treffeille ;)"

        "xxl-naista ihan tosimielel tälläselle uroolle, ja välimatkakaan ei oo este, laita viestii rohkeesti :)"

        "Löytyisikö mukavaa naista täältä."

        "Huuda. Huuda ilosta.huuda huuda rakkaudesta.nyt mimmit tänne huutelee:)"

        "Löytyykö Hämeenlinna 50 km mukavaa naisseuraa tulevalle viikonlopulle?"

        "Löytyskö tälläselle mihelle mukavaa ja rentoo naista"


        Siis nuo about 15 minuutin kuluessa huutoina minulle (mies 51v) näkyneitä huutoja. Kaikki nuo listatut miesten tekemiä huutoja!!! Siis toimiiko tämä uudistus??????

        @suomi24

        Samaa skeidaa.. Jätkien huutoi jatkuvasti tulee vaikka oon kans jätkä, 19v.

        "Hei sinä ihana nainen, ole rohkea ja kirjoita. ;)"
        "vanhempaa naista ihan tositarkotuksel mulle :)"
        "Missäs mun maatilan prinsessa piileskelee? :)"
        "Nonii...kurkatkaahan naiset tännekki;)"
        "Nyt naiset viestejä tulemaan ja äkkiä...."
        "Moi sinä mukava ja pirtsakka nainen,laita viestiä tulemaan ,tehdään vaikka treffit!"
        "ROVANIEMI. Löytyykö naista seuraksi ? Vielä ensiviikonkin täällä."

        Näyttää olevan helevatun vanhojakin huutoja.. Joku toivotti just huudossaan hyvää torstaita, heh ois jo perjantai ehtoopuolella..


      • onks jo perjantai?

        Miks vanhoi huutoi?
        Perjantai-ilta, kai menossa? megafonissa: "hyvvää keskiviikkoa.. mitähän keksittäis.."

        Miten tää oikeen toimii? siis ku ei toimi!!!!!


      • ei pelaa
        siis mitä??? kirjoitti:

        @suomi24

        Samaa skeidaa.. Jätkien huutoi jatkuvasti tulee vaikka oon kans jätkä, 19v.

        "Hei sinä ihana nainen, ole rohkea ja kirjoita. ;)"
        "vanhempaa naista ihan tositarkotuksel mulle :)"
        "Missäs mun maatilan prinsessa piileskelee? :)"
        "Nonii...kurkatkaahan naiset tännekki;)"
        "Nyt naiset viestejä tulemaan ja äkkiä...."
        "Moi sinä mukava ja pirtsakka nainen,laita viestiä tulemaan ,tehdään vaikka treffit!"
        "ROVANIEMI. Löytyykö naista seuraksi ? Vielä ensiviikonkin täällä."

        Näyttää olevan helevatun vanhojakin huutoja.. Joku toivotti just huudossaan hyvää torstaita, heh ois jo perjantai ehtoopuolella..

        samaa kastia:
        "Haen ystävyyttä sexin merkeissä kauniimpaa sukupuolta ( NAISTA )20-55 vuotiasta yhdessä vietettävään seikkailuu ja jakamaan ilot ja surut"

        Ei oikein äijänä ymmärrä miksi tollasia huutoja yhä tulee.

        Ei pelaa.


      • huuto hukassa
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Elina @suomi24

        Naurettavaa väittää että kohdistuminen toimii. Ei todellakaan toimi, olen mies ja tulee edelleen megafonin huutoja miehiltä, kaikenikäisiltä, eri puolilta Suomea.. Ja teksteistä näkyy että ei todellakaan ole tarkoitus hakea miehestä seuraa:

        "hoikka/normaalikroppainen.pitkät hiukset NAINEN saa paikan vaikka vakituisen.hissukat ei mun kanssa pärjää.voit olla mistä tahansa!!"
        "Missä kaikki ujot ja rauhalliset tytöt? :)"
        "Etsin vakavempaa seuraa naisista , olen tälläinen mukava ,ihan hauska. kaksospoikien iloinen isukki :) Pistäkääs viestiä tulemaan :)"
        "viimeinen huuto... no kivaa fiksua ja rehellitä naista yh iskälle olisi hakusessa..."
        "Laittakaahan naiset viestiä tulemaan!"


        Ja sitten ihme kierto noissa huudoissa, ikivanhoja huutoja pyörii.. Tänään on lauantai ja ilta pitkällä, kuitenkin kovin vanhoja huutoja, tyyliin:
        "Se ois perjantai, mitäs keksitään? :)"

        Ja samat huudot pyörii päiväkausia. hohhoijaa..


      • ulla_pullero
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Tänä iltana minun etusivullani on ollut kahden miehen huutoja, vain ja ainoastaan. Siinäkö koko tarjonta?? Pitääkö muuttaa oman profiilin tietoja, hieman vaikka valehdella jotta näkyy muidenkin miesten huutoja??

        Siis oikeasti. Olen 25v nainen Itä-Uudeltamaalta ja minulle näkyy huudot kahdelta mieheltä. Toinen on Satakunnasta ja toine Hyvinkäältä. Siis tämä kohdistettu megafoni/huuto on ihmisten kiusaamista. Tuntikausia samat kaksi kaveria huutoineen etusivulla.

        Tämä on sotku ja täysin karannut taas ylläpidon käsistä. Siis täysin älytön uudistus, ainakin toteutus täysi susi!!!!


      • Olen mies!!!
        huuto hukassa kirjoitti:

        Elina @suomi24

        Naurettavaa väittää että kohdistuminen toimii. Ei todellakaan toimi, olen mies ja tulee edelleen megafonin huutoja miehiltä, kaikenikäisiltä, eri puolilta Suomea.. Ja teksteistä näkyy että ei todellakaan ole tarkoitus hakea miehestä seuraa:

        "hoikka/normaalikroppainen.pitkät hiukset NAINEN saa paikan vaikka vakituisen.hissukat ei mun kanssa pärjää.voit olla mistä tahansa!!"
        "Missä kaikki ujot ja rauhalliset tytöt? :)"
        "Etsin vakavempaa seuraa naisista , olen tälläinen mukava ,ihan hauska. kaksospoikien iloinen isukki :) Pistäkääs viestiä tulemaan :)"
        "viimeinen huuto... no kivaa fiksua ja rehellitä naista yh iskälle olisi hakusessa..."
        "Laittakaahan naiset viestiä tulemaan!"


        Ja sitten ihme kierto noissa huudoissa, ikivanhoja huutoja pyörii.. Tänään on lauantai ja ilta pitkällä, kuitenkin kovin vanhoja huutoja, tyyliin:
        "Se ois perjantai, mitäs keksitään? :)"

        Ja samat huudot pyörii päiväkausia. hohhoijaa..

        Profiilissani lukee: Mies,
        Miksi etusivulla huutoja tähän tyyliin miehiltä:
        xl-naista tositarkotuksel mulle, reittä ym. saa todellakin löytyä ;)


      • ulla_pullero
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Huutoon tulee jatkuvasti myös naisten viestejä.. Siis naisten jotka viestistä päätellen hakevat miesseuraa:
        'Taitaa olla oikeesti liikunnalliset, urheilulliset miehet vähissä ainakin täältä, tai sit ne jo onnelisesti varattuja;)'


        täys sotku !!!!!!!!!!


      • Olen mies
        Olen mies!!! kirjoitti:

        Profiilissani lukee: Mies,
        Miksi etusivulla huutoja tähän tyyliin miehiltä:
        xl-naista tositarkotuksel mulle, reittä ym. saa todellakin löytyä ;)

        Ja näillä mennään:
        "Huomenta jumalaiset naiset:) Lämpimiä suukkoja,halauksia, rakkautta ja lämpöä teille=)"

        On myöhäinen lauantai-ilta. Profiilissani lukee: Mies


      • ulla_pullero
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @ulla_pullero,

        Pystytkö konkretisoimaan jotenkin tätä "sekavuutta"? Kuten kerroimme, huutaja voi valita kenelle hänen huutonsa näkyy. Jos nainen haluaa huutaa naisille, niin se on mahdollista yhtä lailla kuin miehille tai Jokin muu -valinnan edustajille. Vastaanottaja ei siis määrittele, kenen megafonihuudot hänelle näkyvät.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Näköjään pilattu täysin tää megafoni. Tässä viimeisen reilun tunnin aikana etusivulla näkynyt vain yksi ja ainoa huuto, siis yksi ja sama huuto kun etusivun aukasee. Hitaasti kuluu se 500. Jos oli vanha megafoni srkee jonoaikoineen, tää uus on ihan seko.

        Taitaa joutaa nukkuun..


    • @suomi24 kehitykselle ja ylläpidolle muistutukseksi. Tässä taitaa itseänsä toistaa, mutta taatusti käsi sydämellä ja asiasta. Kyllästyttää nämä toisarvoiset uudistukset kun edes se lähtökohta ei ole kunnossa Tarvitaan kovasti muutoksia ennenkuin Treffit-palvelu on toimiva. Alla lista siitä mitä pitää saada pikaisesti jalalle. Ja pyydän, ei enää ajattelemattomia uudistuksia ennenkuin lista meidän käyttäjien pyynnöistä ja korjauksista on tehty.


      Tärkeimpänä toimiva haku
      - hakurajauksiin täydennystä: aktiivisuustietoon myös 12h ja 24h (ja 1 viikko)
      - hakuehdot talteen vanhan palvelun tapaan, nyt vain plus-käyttäjille
      - haun tulosten helpompi selaus ja avaaminen (vaikka profiileihin seuraava/edellinen toiminnot tms.)
      - Haussa paljon virheitä: samat profiilit toistuvat useaan kertaan, kuvallisten profiilien seassa kuvattomia profiileja, ONLINE-hakuun tulee proliileja jotka eivät ONLINE-tilassa.
      - Suurin virhe haussa on Kiikarissa ja Seksuaalinen suuntautuneisuus. Nyt haku ottaa oletushakuun tiedot omasta profiilista. Edelleen noin 2/3 profiileista tiedot puuttuvat, joten jäävät hakutuloksista pois jos hakijalla tiedot annettuna omassa profiilissaan. Haku ei tästä syystä oikeasti toimi muuten kuin joko poistamalla tiedot myös omasta profiilista tai muuttamalla joka hakukerta hakuehtoja ja poistaa mainitut hakurajaukset. HAKU EI TOIMI!!!!

      Toisena toimiva viestittely
      - tieto siitä onko viesti luettu, onko vastaanottaja kirjoittamassa vastausta kuten oikeissa chatti-palveluissa
      - selaimen välilehden otsikkoon tieto saapuneista viesteistä kuten vanhassa Treffit-palvelussa oli. Suluissa viestien lukumäärä
      - viestiketjujen 'siivous', ts. ketjujen pitäminen lyhyinä, vanhemmat arkistoon
      ei siis aina koko ketjun heittoa vaan vaikka ketjusta 2 viikkoa vanhemmat tms.
      - myös omat kuvat viesteihin, nythän ns. typerät flirttikuvat.
      - viestien poisto viimeinkin. nykyisinhän ne vain katoavat piiloon.
      - viestittelyssä paljon virheitä, mm. viestien järjestys ja tuplaviestit

      Etusivu uusiksi
      - reaaliaikaiseksi, nyt kaikki päivittyy jollakin viiveellä
      - typerät listat uusista, viimeksi kirjautuneista, profiilia katsoneista ja
      ihanneprofiileista sellaisiksi että saa suoraan avata myös pitkän listan
      jossa pääsee selaamaan niin pitkälle kuin haluaa noita listoja.
      - megafoniin vain naaraita TAI uroksia, siis niitä mitä hakemassa. Megafonin jonotusajat kohtuullisiksi. Dynaaminen jonotusaika.
      - etusivun listoihin mahdollisuus rajata omilla hakurajauksilla

      Profiilit uusiks
      - viimeinen kirjautuninen näkyville profiilin nimen alle näkyviin kaikille
      - tilastot pois kokonaan tai vähintään näkymään vain omaan käyttöön
      - profiiliin ns keltainen lappu jossa näkyy milloin olen jossakin
      kontaktissa ollut: edellinen viesti, flirtti, käynti. Ja sama toistepäin.
      milloin profiilin hlö käynyt minun profiilissa, laittanut viestin, flirtin.
      - em. keltaisesta lapusta linkit suoraan viesteihin ja flirtteihin ko, profiilin kanssa.
      - kuvien katseluun zoomaus ja toimiva selaus
      - mahdollisuus ruksia profiili niin että ei enää näy haussa, ei missään listoissa.

      Profiilien muokkaus
      - tekstilaatikot isommiksi
      - Kuvan rajaukseen selkeyttä, nyt paljon oudosti rajattuja kuvia, mm. pää pois??
      - Kuvan kääntö ois hyvä, nyt kuvia paljon väärinpäin.
      - profiilikuvan (automaattinen) esitarkastus. tyyliin Google/Picasa

      HTTP-virheet asiallisiksi
      - nykyisellään 500, 502, 503, 404 virheet tulevat suoraan käyttäjälle ja vielä typerillä teksteillä tyyliin "Täällä ei ole mitään eikä ketään, mutta eipä hätää, muuta hakuehtoja". Varsinkin tuo 404 pitäisi olla helppo muuttaa selkokieliseksi, yleensähän johtuu siitä että profiili piilotettu/poistettu

      Mobiilikäyttö kuntoon
      - treffit aivan liian raskas sellaisenaan
      - haut eivät tule toimimaan koska mobiiliselain ei toimi kun PC:ssä. Jokaisen päivityksen jälkeen mm. haku toimii kuin olisi unohdettu jotain..
      - Laite/selain kirjo suurempi, pitäisi olla edes selvillä millä laitteilla ja selaimilla tuettu ja toimii.
      - Mobiiliversiot muistuttavat vain osin tietokoneille tehtyä palvelua, missä opastus mobiilipalvelua käyttäville??
      - enempää en erittele,, nykyisin mobiilikäyttö täysin mahdotonta.

      Näitä asioita on pyydetty ja odotettu jo yli puoli vuotta. @suomi24 tehnyt vain hukkakierroksia mm. viestittelyn uudistus.

      Treffien ohjeistus on päivittämättä. Taitaa olla peräisin tammikuulta? Ja vielä yksi pyyntö. Avointa keskusteluahan Suomi24 aina toitottaa. Laittakaa takaisin Treffeille oma keskustelupalsta ja mainostakaa sitä myös treffitpalvelun etusivulla jotta ihmiset sen löytävät.

      • Hei @tranquila,

        Kiitos palautteestasi. Toteutamme käyttäjien kehitysideoita jatkuvasti. Myös tämä megafonihuudon kohdentaminen on ollut todella toivottu ominaisuus. Välitän toiveesi tuotekehitykselle.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • 7+10
        suomi24 kirjoitti:

        Hei @tranquila,

        Kiitos palautteestasi. Toteutamme käyttäjien kehitysideoita jatkuvasti. Myös tämä megafonihuudon kohdentaminen on ollut todella toivottu ominaisuus. Välitän toiveesi tuotekehitykselle.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Heippa Elina @suomi24 ! Tranquila on jo yli puoli vuotta maininnut nuo epäkohdat mitkä jaan hänen kanssaan, mutta en näissä palautteissa ole huomannut ihmisten sankoin joukoin vaatineen megafonihuutoja....
        -Miksi nuo tallennetut haut eivät toimi PC:llä? Androidilla toimii.
        -Miksi viestin kirjoitus tulee kirjoituskenttään sekuntien viiveellä?


    • huomenta vaan

      Ilta kai se on jo menossa.. ja megafoni toivottaa "Huomenta kaikille :)"
      Millainen jono mahtaa olla?

    • köriläs

      Mulle, äijänköriläälle tuli megafoonista

      olisiko mukavaa naista tosi tark 39v yh isälle?

      Oon kuiten melkiin 60v. Kohilleen tuli, osu ja upposi

      • köriläs

        nauruppääsi.


    • päin peetä mennään

      Mitnhä tämä kohistus pelaa?? Mulle ainakin tulee jatkuvasti suurin osa huudoista miesten huutoja.. Siis oon itse mies ja haen naisseuraa. Siltikin miesten huutoja kuten vaikka:
      'Mukavan muodokkaan/kurvikkaan naisen seuraa kaikkeen kivaan etsiskelen..;)'

      Ällöttää!! Miten se on muka toimiva tää kohdistaminen??

      Ja tällanen huuto 27v mieheltä:
      'Haen seuraa 40 naisesta, joka kiinnostunut nuoremmasta miehestä...'

      Siis hä? Oon yli 50v mies, hetero!!!!

      Tai:
      'Tanssiurheilullinen herrasmies kaipaa daamia :-)'

      Tanssidaamiksiko??? jne......

      'Keskustelutaitoista, rohkeaa ja tosissaan olevaa naista Oulusta?'
      'Lähtisikö joku mukava tyttö drinkille lauantaina'
      'Tositarkoituksella liikkellä, mutta ei liian vakavasti ;) Viestiä tulemaan sosiaaliset ja puheliaat naiset!'
      'Hyvää iltaa sinä ihana nainen! Olisi mukava tutustua juuri sinuun! :)'

      Täyttä pas... Ei täöä voi olla totta???? Mikään ei ikinä onnistu näiltä idiooteilta!!!!

    • huudot ei vanhene!!!

      MOntako päivää nää huudot nykysin pyörii?

      Ohessa juuri äsken (27.10.2013 klo 01:45) eteeni tupsahtanut huuto etusivulta:
      "...Se ois tasen perjantai ilta...Kotona yksikseen...!!! "Milähän tavalla vois vietää vikon lopun,,,eri tavalla???"

      Huudon alla tiredot:
      puuhapete67
      Mies, 46, Joensuu, Pohjois-Karjala, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 25.10. 20:00

      Siis kaveri laittanut perjantaina huudon ja se ilmestyy lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ja vielä miehelle. Näyttäis ihan hetero olevan tuo huudon laittanut puuhapete67. Mitä tää touhu oikeen on?? Miksi tällaista sontaa tehdään Treffeihin muka uudistuksina? Ei toimi.

    • poistettu huuto???

      MItähän varten noita _DELETED_profiilinimi huutoja näkyy etusivulla? Eikös nämä ole poistettujen profiilien huutoja.. Jos profiilin yrittää aukaista tulee se iänikuisen idioottimainen 404-virhe ja tekstit 'Täällä ei ole ketään eikä mitään... eipä hätää'- lässynlässyt..

    • paavo 72

      mega fööni on ihan outo?? miks huudot ei vaihdu reali ajassa jos etusivu treffeissä auki?? sama huuto näkyy koko ajan jos ei päivitä tai klikkaa kotisivua jne..
      kun koko ajan päivittää selainta ni sitä mukaan vaihtuu huuto eli sekunnin välein..
      eli miten hitossa noi huudot menee? eli jos ei vasta puoli päivitä selainta koko ajan niin huutoni jää näkemättä?? luulis et ne pyöris yksinään siinä ruudulla kun etusivu auki ...vaiko minä tyhmä ja kone hajalla:):)

    • Päätä seinään!!!

      @suomi24
      Näyttää Treffien etusivulla vievän aika tolkuttomasti aikaa ennenkuin Megafoni-huuto aukeaa.. Rulla pyörii ja pyörii ja pyörii..
      Koko palvelu täysin jumissa, hidasta, hidasta.
      Kiitos taas tällaisesta lisäkuormasta palvelussa.
      Joka kerta nämä uudistukset aiheuttavat saman - eikö virheistä opita?

    • voe laavantae tok..

      Kovin hitaasti huudot uudistuu.. On tiistai jo menossa. Etusivulla mökäföönin huutona:
      "Mitäs lauantain suunitelmia? =)"

      Toimiiko tämä uudistus lainkaan?

    • treffit kuntoon

      Toistan itseäni myös tässä ketjussa, on megafonihuudot nyt kohdennettu tai ei, niin samat karvaiset miesten naaman näkyvät minun (mies) etusivulla kuin ennenkin. Ainoa ero on se, että Treffit sivun lataaminen on entistäkin hitaampaa ja useimmiten juuri megafonihuuto-blokki etusivulla on se, jossa latausrulla vaan pyörii. Moni muukin blokki on viimevaikoina jumittanut, kuten esim. tilastot välilehti ja viestien tekstikentät. Ja profiilien monistuminen eri listoilla on vaan entisestäänkin pahentunut, lähes kaikissa listauksissa samat profiilit näkyvät moneen kertaan, hakutuloksissa, vierailleissa profiileissa ja jopa viestiketjussa viestit näkyvät moneen kertaan. Treffitalusta on todella herkkä latautumisongelmille ja siinä on kuvaamiani bugeja. @suomi24, miksi ette ota lusikkaa kauniiseen käteen ja korjaa näitä ongelmia, ennenkuin kehitätte uusia palvelua kuormittavia toimintoja, jotka eivät edes käytännössä toimi?

    • ei toimi megafooni

      @suomi24 Elina, "treffailun ilo" on tästä palvelusta kaukana! Käytettävyys on lähes nolla.

    • @suomi24

      Huudoissa näkyy poistettujen profiilien huutoja. esim. __DELETED__jussipoika60
      MIKSI?

      Tämän uudistuksen myöt jälleen Treffit-palvelu iltaisin täysin jumissa. HIdasta, rulla pyörii Megafoni-huudon kohdalla.

      • kadonneen huuto?

        __DELETED__ teksti näyttäisi poistuneen, eivät kuitenkaan poistuneiden ja piilotettujen huudot. Edelleen seuraa se idioottimainen 404 ei mitään hätää- ilmoitus kun huudon lähettäneen profiilia yrittää avata.


    • Internetmies

      "hakuehdot talteen vanhan palvelun tapaan, nyt vain plus-käyttäjille"

      @tranquila Oletko huomannut selaimessasi Bookmark toiminnon. Suurimmassa osassa selaimia sellainen on. Pääset siihen myös painamalla ctrl-B näppäintä. Tuolla Bookmark-toiminnolla saa laitettua monia suosikkisivuja muistiin. Tuonne saa myös kansioita joihin saa kasattua aihepiirettäin linkkejä. Itse olen luokitellut sivuja Lehdet, Viihde, Hyöty, Työ.

      Tosi kätevä toiminto.

      • Toki tuttua kauraa.. Olen IT-ammattilainen.

        Olen kirjoittanut ns. normikäyttäjän näkökulmasta, ja vanhassa Treffit-palvelussa oli toiminto jolla haut sai talteen ja toimivat sitten riippumatta millä laitteella tai selaimella palvelua käytti.


      • hämmästyz
        tranquila kirjoitti:

        Toki tuttua kauraa.. Olen IT-ammattilainen.

        Olen kirjoittanut ns. normikäyttäjän näkökulmasta, ja vanhassa Treffit-palvelussa oli toiminto jolla haut sai talteen ja toimivat sitten riippumatta millä laitteella tai selaimella palvelua käytti.

        Juu, ei pitäis palvelun olla sellainen että joutuu kikkailemaan selaimen suosikit-tallennuksella.
        Itse keksin viestien kirjoittamisen hidastamiseen lääkkeen kirjoittaa viestin ensin wordiin ja sieltä kopioida sen sitten treffien viestikenttään. Nopeuttaa viestien kirjoittamista.


    • @suomi24

      Johan on erikoista, kun laitoin megafonihuudon, niin heti lähetyksen jälkeen tilastoissa näkyi, että näyttökertoja ollut jo 71/1000. Jos tota tahtia kerrat kuluu, niin silloinhan huudot on about minuutissa käytetty kaikki. Mitäs järkeä tuossa on?

      • huutakaa!

        sehän toki riippuu kuinka olet huudon kohdistanut. jos et rajaa iällä ja alueella, tottakai huudot kuluvat nopeasti.

        Minä taas törmään etusivullani samoihin, jo viikkoja vanhoihin huutoihin. @suomi24 saisi laittaa rajoituksen että vaikka huutojen näyttöjä on 1000, huuto voi näkyä ainoastaan 1 vuorokauden ajalla. Epäily että edelleen palvelussa vikaa, ei 1000 näyttökertaa voi kestää yli 2 viikkoa!!!!


      • Missä tasa-arvo??
        huutakaa! kirjoitti:

        sehän toki riippuu kuinka olet huudon kohdistanut. jos et rajaa iällä ja alueella, tottakai huudot kuluvat nopeasti.

        Minä taas törmään etusivullani samoihin, jo viikkoja vanhoihin huutoihin. @suomi24 saisi laittaa rajoituksen että vaikka huutojen näyttöjä on 1000, huuto voi näkyä ainoastaan 1 vuorokauden ajalla. Epäily että edelleen palvelussa vikaa, ei 1000 näyttökertaa voi kestää yli 2 viikkoa!!!!

        @suomi24 tyrmäsi aikoinaan dynaamisen huudon keston epätasa-arvoisena. Kuinka tasa-arvoinen tämä nykyinen malli sitten on? Jos megafoonihuudon kohdistaa kittiläläisille, 52-55 vuotiaille miehille, nainen saa näkyvyyttä kohderyhmälleen viikoiksi. Helsingissä samainen huuto, siis 52-55 vuotiaille helsinkiläismiehille, saa näyttöjä vain n. 10 minuutin ajan!!! Siinä sitä tasa-arvoa!!


      • missä muruseni on?
        Missä tasa-arvo?? kirjoitti:

        @suomi24 tyrmäsi aikoinaan dynaamisen huudon keston epätasa-arvoisena. Kuinka tasa-arvoinen tämä nykyinen malli sitten on? Jos megafoonihuudon kohdistaa kittiläläisille, 52-55 vuotiaille miehille, nainen saa näkyvyyttä kohderyhmälleen viikoiksi. Helsingissä samainen huuto, siis 52-55 vuotiaille helsinkiläismiehille, saa näyttöjä vain n. 10 minuutin ajan!!! Siinä sitä tasa-arvoa!!

        hoopo toteutus on. ja pakottaa rajausten käyttöön vaikka ei haluaisi. ja todellakin epäreilu tuo huudon näyttöjen määrällä pelaaminen.


    • Miksi miksi miksi???

      @suomi24
      Tämä uudistus aivan käsittämätön,,,

      Juuri hetki sitten etusivulleni tupsahti huuto:

      "Hyvää huomenta, hyvät herrat! Yllättäkää!"

      Huudon alla tiedot:

      "cattelin
      Nainen, 56, Salo, Varsinais-Suomi, Eronnut

      Viimeksi kirjautunut: 26.10. 09:14"

      Siis huudon laittanut on viimeksi palvelussa kirjautuneena liki 3 viikkoa sitten!!!!!!
      Ja huuto etusivulla, MIKSI??????????

    • VANKI

      Hei miksi en pysty kirjoittamaan viestiä,Treffi osiossa,vuorokausi on jo vaihtunut ajat sitten?Tämä ei ole reilua.Voit vastata siis vain viidelle kirjeystävälle ja sitten joku tulee ja päättää poikkaista kaiken,nyt vain odottelen että pääsen vastaamaan nimimerkille.Olkaa ajan tasalla siellä.Tämä on lapsellista touhua.Enkä osta mitään Treffi PLUSSIA.Avatkaa nyt se osio minulle ja äkkiä!

      • lipputangonnupinpää

        vuorokausi tarkoittaa 24 tuntia.

        Vastaamista ei ole rajoitettu mitenkään. Voit vastata niin moneen viestiin kuin haluat. Vain uusien ihmisten kanssa aloitukset rajoitettu viiteen/24h.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe